Ja, en die onverzadgde vetten waarmee het vol,vol,.vol zit zijn erg slechtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef Leef het volgende:
Gezond is filet americain trouwens niet voor dikke mensen. Zit vol, vol, vol met onverzadigde vetten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef Isegrim het volgende:
In filet américain (uit de winkel) zit doorgaans flink wat mayonaise.
Ongezonde ingrediënten bestaan niet echt. Mayonaise is niet ongezond. Een ongezonde leefwijze bestaat wel. Elke dag mayonaise is bijvoorbeeld wel ongezond.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:10 schreef LuKaLiKe het volgende:
[..]
Welke lekker eten bevat geen ongezonde ingrediënten?
Ik heb in verleden ooit in AH vleescentrale gewerkt en kan je zeggen dat dat kwalitatief erg goed is.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik werkte ook in een supermarktslagerij. En dan te bedenken dat veel mensen hun bedenkingen hadden bij een supermarktslagerij.......
Goede tip, fiets er dagelijks langs, ben er nog niet binnengeweestquote:Op zondag 15 maart 2009 02:35 schreef grif het volgende:
Er is filét americain van de Appie (die ongeveer licht geeft in het donker) en de ouderwetse - maar een paar dagen houdbaar en o zo lekker - ik haal 'm meestal bij Marqt. Amsterdam en Haarlem only. Alleen al daarom wil je niet in de provincie wonen...
je vergeet de peper en zout en danquote:Op zondag 15 maart 2009 00:32 schreef sgattie het volgende:
Wit knapperig pistoletje met filet american ,hardgekookt eitje erop en een beetje ui,smullen maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |