neequote:Op maandag 26 januari 2009 18:34 schreef TitaToven het volgende:
Dat snap ik, maar het is dus vrij veel en is er niets tegen te doen?
Wat is vrij veel? Zijn het druppels of spuit je liters van dat spul om je heen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:34 schreef TitaToven het volgende:
Dat snap ik, maar het is dus vrij veel en is er niets tegen te doen?
Enkele druppelsquote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is vrij veel? Zijn het druppels of spuit je liters van dat spul om je heen?
Ze moet niet zeikenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:40 schreef TitaToven het volgende:
Ok, Ok, ik zal de vraag dan eens anders stellen...
Ik heb (zoals bijna iedereen) last van voorvocht uit mijn penis.
Nu gebeurd het wel eens dat ik mijn vriendin perongeluk ondersmeer.
Dit vind zij niet echt prettig
Hoe lossen jullie dat probleem op? Houden jullie zo lang mogelijk je boxer aan of zo?
Volgens mij is je vriendin nogal een zeikwijf, wat boeit dat nu dat je haar ondersmeert, dan moet ze maar zorgen dat ze al dr kleren al uit heeft als jij daar met je voorvocht komt lekken en gaan jullie achteraf gewoon lekker douchen. Het is namelijk niet iets dat je zelf onder controle hebt, je hebt veel voorvocht of niet. Deal with itquote:Op maandag 26 januari 2009 18:40 schreef TitaToven het volgende:
Hoe lossen jullie dat probleem op? Houden jullie zo lang mogelijk je boxer aan of zo?
Qft. De enige oplossing is je vriendin opdragen zich wat minder aan te stellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Je vriendin moet niet zo zeuren, d'r komt uit haar muts ook genoeg rotzooi zetten als zij geil is.
Duidelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Volgens mij is je vriendin nogal een zeikwijf, wat boeit dat nu dat je haar ondersmeert, dan moet ze maar zorgen dat ze al dr kleren al uit heeft als jij daar met je voorvocht komt lekken en gaan jullie achteraf gewoon lekker douchen. Het is namelijk niet iets dat je zelf onder controle hebt, je hebt veel voorvocht of niet. Deal with it![]()
Dan moet je zorgen dat die stijve lekkende penis al tegen je lijf aan het wrijven is, dan heeft het geen tijd om af te koelenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:04 schreef styliste het volgende:
't is anders best koud hoor als er zo'n druppel op je been valt... ben je net lekker bezig: IEKS das koud!
Misschien kun jij een relatie beginnen met de vriendin van de TSquote:
Kanker dat wijf de deur uit en neem een geil wijf.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:40 schreef TitaToven het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft een gaatje in zijn pisbuis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |