Heb je ook warme chocolademelk met slagroom ?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:07 schreef antiroos het volgende:
Ja, de productie mag wat kosten vandaag! ;-)
Iemand koffie?
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb je ook warme chocolademelk met slagroom ?
Super !quote:Op maandag 26 januari 2009 19:07 schreef antiroos het volgende:
Iemand koffie?
Zit er trouwens een MARS bij?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:07 schreef antiroos het volgende:
Iemand koffie?
Wij zijn het wel vaak met elkaar eens.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA Lady GaGa. Wat een toffe plaat
.
De clip is trouwens ook een zeer welkome aanvulling bij dit nummer!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wij zijn het wel vaak met elkaar eens.
Nah, doe maar warme chocoquote:Op maandag 26 januari 2009 19:07 schreef antiroos het volgende:
Iemand koffie?
Doe je dat vaker, tegen jezelf praten?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
De clip is trouwens ook een zeer welkome aanvulling bij dit nummer!
Ik ben dan ook een kloon van jou, toch? Whehe, geintje ! Maar inderdaad jaquote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef Christiaan het volgende:
Wij zijn het wel vaak met elkaar eens.
Ik quote mezelf, als aanvulling.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Doe je dat vaker, tegen jezelf praten?
Als het weer zo wordt als in de Freaknacht, dan ga ik vast op de grond liggen. Val ik niet zo hard als ik over de grond rol van het lachen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super !![]()
't doet mij ineens denken aan de Freaknacht uitzending van een paar weer geleden.
Avond Michiel.
Die chick is hot ja !quote:Op maandag 26 januari 2009 19:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
De clip is trouwens ook een zeer welkome aanvulling bij dit nummer!
Ah, "Daar is 'ie weer... Tjibbe!" heeft dan toch eindelijk eens meer dan alleen de zondag vrij?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:07 schreef antiroos het volgende:
Iemand koffie?
quote:What's going on on the floor?
I love this record baby but I can't see straight anymore
Keep it cool, what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, a-alright
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |