quote:
jimbeau's echte naam ist michelquote:
wat had je eigenlijk aangevraagd vanmiddag?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, ik lees net da'k een kans maak.
zal ook wel ziek aan het worden zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Kan aan mij liggen maar heeft Michiel er vandaag niet zo'n zin in?
Zou best kunnen natuurlijk want het gaat echt gigantisch rondquote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal ook wel ziek aan het worden zijn
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef antiroos het volgende:
@hans Hoe bedoel je? Hij staat hier te stuiteren!! :-)
EN het bier gaat zo open!
Johan - Everybody knows. Want ja, Michiel viel in voor Rob èn de titel wordt vanavond bekend, dus...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat had je eigenlijk aangevraagd vanmiddag?
ik ben ook al aan de beurt geweest. Gewoon een week eruit, is mij echt nog nooit gebeurdquote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou best kunnen natuurlijk want het gaat echt gigantisch rond
daar zeg je wat: bier! goed planquote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef antiroos het volgende:
aha, zie nu pas dat het Vreetvermaak was. Johan is top, ben benieuwd hoe de nieuwe wordtquote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Johan - Everybody knows. Want ja, Michiel viel in voor Rob èn de titel wordt vanavond bekend, dus...
Shit ! dan zat ik waarschijnlijk toch naar de verkeerde cam te kijken, haha!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef antiroos het volgende:
Dat is zielig voor die hondquote:Op maandag 26 januari 2009 20:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach ja, zo "ken" ik iemand die zijn hond Maurice genoemd heeft.
Maurice de Hond. Dat doe je toch niet?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |