abonnement Unibet Coolblue
pi_65574507
Het gedicht is diep triest, maar om er nou een stadionverbod voor te geven...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:21:25 #152
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65576307
Ha ha, ik kan er wel om lachen. Aan de andere kant moet er toch wel een steekje los zitten wanneer je zo'n gedicht op de site van een supportersvereniging plaatst. Die arme Anne-Geert weet simpelweg gewoon niet beter.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_65577168
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoezo kansloos?
Wat een kneus die vent.
Tuurlijk, maar nog kanslozer om iemand voor een "gedicht" op internet op de site van de SV (staat toch los van de club neem ik aan ) een SV van 3,5 jaar te geven, die jongens van die brand (wat me toch een stuk erger lijkt dan een flutgedicht wat ie toch niet waarmaakt) kregen nog minder!

Triest supportersbeleid... Monddood maken van de aanhang (op internet), wanneer en wie is de volgende die op gesprek moet omdat 'ie wat uitspraken doet op internet die de dictators niet aanstaan?

Het lijkt Noord Korea wel....
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:29:30 #154
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_65578453
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:49 schreef Superheld het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar nog kanslozer om iemand voor een "gedicht" op internet op de site van de SV (staat toch los van de club neem ik aan ) een SV van 3,5 jaar te geven
Mee eens, de straf is veel te zwaar.
quote:
Die jongens van die brand (wat me toch een stuk erger lijkt dan een flutgedicht wat ie toch niet waarmaakt) kregen nog minder!
Wat kregen die dan?
quote:
Triest supportersbeleid... Monddood maken van de aanhang (op internet), wanneer en wie is de volgende die op gesprek moet omdat 'ie wat uitspraken doet op internet die de dictators niet aanstaan?
Er is nogal een behoorlijk verschil tussen een uitspraak die Nijland niet aanstaat of een 'stuk' plaatsen over het op diverse manieren doodmaken van spelers.
quote:
Het lijkt Noord Korea wel....
Ja, tuurlijk Zo gaat het in Noord-Korea precies!
pi_65579068
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:29 schreef detulp050 het volgende:
Wat kregen die dan?
Mijn fout, dacht 2 jaar maar lees net 5 jaar. Neemt niet weg dat het belachelijk is, maar daar was jij het al mee eens.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:29 schreef detulp050 het volgende:
Er is nogal een behoorlijk verschil tussen een uitspraak die Nijland niet aanstaat of een 'stuk' plaatsen over het op diverse manieren doodmaken van spelers.
In beide gevallen is de club niet diegene die hier stappen moet tegen ondernemen, uitspraken zijn gedaan op een onafhankelijke site en mocht er een instantie die er wat aan moet doen is dat de politie mijn inziens....

Had dat flutgedicht op de FC Groningen gestaan was het natuurlijk een andere zaak.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:29 schreef detulp050 het volgende:
Ja, tuurlijk Zo gaat het in Noord-Korea precies!
Daar zijn ze ook verdomd goed in het censureren en bestraffen met mensen die dingen vertellen die ze niet graag horen, deze weg slaat groningen bij zo'n actie in (tuurlijk is dit aangedikt).
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_65579429
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:47 schreef Superheld het volgende:
In beide gevallen is de club niet diegene die hier stappen moet tegen ondernemen, uitspraken zijn gedaan op een onafhankelijke site en mocht er een instantie die er wat aan moet doen is dat de politie mijn inziens....
Je kunt er van alles van vinden, maar Nijland verdedigt zijn (voormalige) werknemers, ik snap wel dat je dit als directeur niet over je kant wil laten gaan.

Stel dat je een discotheekeigenaar bent, en je komt erachter dat een vaste klant dergelijke uitlatingen doet over je personeel, zou je hem dan nog toelaten in je bedrijf?

Een voetbalclub is wel iets anders dan een gewoon bedrijf en ik vind het persoonlijk moeilijk om te oordelen over de hoogte van de straf, maar dat FC Groningen laat merken dat ze dit absoluut niet pikken kan ik me wel iets bij voorstellen en met een stadionverbod hebben ze een machtsmiddel in handen en kunnen ze dus buiten de politie om.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_65579732
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:57 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Je kunt er van alles van vinden, maar Nijland verdedigt zijn (voormalige) werknemers, ik snap wel dat je dit als directeur niet over je kant wil laten gaan.

Stel dat je een discotheekeigenaar bent, en je komt erachter dat een vaste klant dergelijke uitlatingen doet over je personeel, zou je hem dan nog toelaten in je bedrijf?

Een voetbalclub is wel iets anders dan een gewoon bedrijf en ik vind het persoonlijk moeilijk om te oordelen over de hoogte van de straf, maar dat FC Groningen laat merken dat ze dit absoluut niet pikken kan ik me wel iets bij voorstellen en met een stadionverbod hebben ze een machtsmiddel in handen en kunnen ze dus buiten de politie om.
Als ze zo'n gedicht schrijven zou ik dat never nooit niet serieus nemen, daarbuiten kan je eerst waarschuwen. Maar inderdaad zijn bedrijven en voetbal (emoties) vele malen anders zoals jij al zei.

Ik snap dat ze er niet blij mee zijn, maar als je dat leest kan je het toch niet serieus nemen?
Leuk dat ze een machtsmiddel hebben maar volgens mij moet een SV toch altijd vallen om een evenement (wedstrijd) heen, het is gepubliceerd in de winterstop!

En als je als club zo nodig wilt straffen (wat ik dus volkomen onzin vind) geef die jongen dan een paar wedstrijden, denk dat diegene daar genoeg van schrikt. Nu krijgt ie een stadionverbod wat langer is als wanneer je iemand zwaar mishandelt (36 maanden) dat lijkt me wel een heel krom en slecht signaal!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_65580885
quote:
Supporters,
Morgen(avond) zullen wij met een reactie komen namens de Supportersvereniging. Ik heb zojuist contact gehad met voorzitter Roger Stinissen en helaas is hij wegens werkverplichtingen niet in staat te reageren.
Tot die tijd vragen we, misschien hoe moeilijk ook, nog even jullie geduld. Het heeft in ieder geval zeer zeker onze aandacht. Hij is daarvan op de hoogte.

Namens de Supportersvereniging en de internetredactie.


[ Bericht 4% gewijzigd door Snakey op 30-09-2011 12:11:30 ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_65581983
Dat gedicht slaat nergens op, maar eens stadionverbod van 42 maanden... Dat is echt ongelooflijk. Kutbestuur. Ze doen alsof wij de club kapot maken, maar als de prestaties op het veld op een gegeven moment minder gaan worden zullen ze zien wie de club daadwerkelijk kapot maakt! Nu denken ze de fanatieke supporters in te kunnen wisselen voor gloryhunters, maar die laatste groep is snel weer weg als het even tegenzit. Dat vergeten ze nog wel eens.
pi_65582142
Ach, ik vond dat gedicht wel droog :D.
Geheel in de stijl van. Gewoon een beetje provoceren, moet je niet zo serieus nemen.

Daar ga je toch geen SV voor opleggen, kom op zeg.
Om over de duur van het SV nog maar te zwijgen. :X
Absurd gewoon.

[ Bericht 1% gewijzigd door Snakey op 30-09-2011 12:11:44 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65582198
Waar kan ik dat gedicht lezen? Of ben ik nu scheel?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65582263
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:22 schreef denthemen het volgende:
Waar kan ik dat gedicht lezen? Of ben ik nu scheel?
http://www.geenstijl.nl/archives/images/kerstgedichtje.html
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65582310
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65582356
quote:
Terecht SV, als je zo'n slecht gedicht maakt God, het is net of 2 pubertjes zitten te battlen op een forum over elkaars moeder

SV is natuurlijk overdreven
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65582392
Daar ga je toch geen SV voor geven.. Waar maakt je je als club druk om zeg..

Fun Only.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65582416
Welke vent heet er trouwens Anne-Geert Daar zal hij ook wel 24 maanden voor gekregen hebben
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65582601
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:26 schreef venomsnake het volgende:
.
Jij had het zeker nog in je history staan ik moest het nog even opzoeken
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:30 schreef denthemen het volgende:
Welke vent heet er trouwens Anne-Geert Daar zal hij ook wel 24 maanden voor gekregen hebben
Is het geen Fries ?

Maar een SV gaat idd wel ver hij heeft zijn lesje denk ik wel geleerd :
quote:
Anne-Geert reageert nog wel op een Groningen-forum: 'Even ter opheldering: ik ben -in overleg- per direct gestopt/geschorst als columnist van de SV en schrijf er dus niet langer voor. Mijn SV-mail-inbox is gespamd door geenstijl-gebruikers, mijn vrouw is nogal geschokt dat een column op een supportersverenigingssite zoveel teweeg brengt en mijn ouders zijn (doordat ze openlijk in het telefoonboek staan) telefonisch bejegend. We proberen nu nog onze trouwsite (die dus bestookt wordt) te verwijderen, maar leken als wij zijn, snappen we niet hoe dat werkt. Wordt vervolgd. Geenstijl bedankt!'
pi_65582603
quote:
1.gif Op vrijdag 30 januari 2009 22:19 schreef venomsnake het volgende:
Ach, ik vond dat gedicht wel droog :D.
Geheel in de stijl van. Gewoon een beetje provoceren, moet je niet zo serieus nemen.
Stel dat het een column van Piet van Dijken was geweest in het DvhN, had iedereen er dan wel de humor van ingezien denk je? :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Snakey op 30-09-2011 12:12:16 ]
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_65582764
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:38 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Stel dat het een column van Piet van Dijken was geweest in het DvhN, had iedereen er dan wel de humor van ingezien denk je?
Mjah, als als...
Maar als Pet van Dijken het had geschreven had ik helemaal in een deuk gelegen denk ik ..

Maar zijn "gedicht" was al heel snel verwijderd van de site, dus wat is het probleem dan nog?
Ik zie echt het probleem niet, zelfs de spelers in kwestie boeit het geen drol.

Het is een beetje een ongelukkig laptje tekst misschien, maar hij doet verder geen vlieg kwaad.
Het is toch gewoon absurd om iemand die in de winterstop een stukje onzin schrijft een jaren lang SV te geven?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65583297
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het is toch gewoon absurd om iemand die in de winterstop een stukje onzin schrijft een jaren lang SV te geven?
Dat ligt helaas volledig in de lijn met het nieuwe 'beleid'. Waar je vroeger werd gewaarschuwd en voorwaardelijk kreeg, zit je nu gelijk vast aan een jarenlang verbod. En wat nog erger is, hier kan nog wel eens een strafblad uit voort komen ook (naast de geldboete die hoe dan ook gaat komen).

Ik kan er helaas (al tweemaal) over meepraten
  vrijdag 30 januari 2009 @ 23:05:32 #172
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65583327
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:49 schreef Superheld het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar nog kanslozer om iemand voor een "gedicht" op internet op de site van de SV (staat toch los van de club neem ik aan :? ) een SV van 3,5 jaar te geven, die jongens van die brand (wat me toch een stuk erger lijkt dan een flutgedicht wat ie toch niet waarmaakt) kregen nog minder!

Triest supportersbeleid... Monddood maken van de aanhang (op internet), wanneer en wie is de volgende die op gesprek moet omdat 'ie wat uitspraken doet op internet die de dictators niet aanstaan? :N

Het lijkt Noord Korea wel....
Je begrijpt m'n bericht verkeerd. Ik bedoelde dat die vent strafrechtelijk wilde vervolgen kansloos bezig is en een kneus is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snakey op 30-09-2011 12:12:48 ]
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65583335
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Maar zijn "gedicht" was al heel snel verwijderd van de site, dus wat is het probleem dan nog?
Ik zie echt het probleem niet, zelfs de spelers in kwestie boeit het geen drol.

Het is een beetje een ongelukkig laptje tekst misschien, maar hij doet verder geen vlieg kwaad.
Het is toch gewoon absurd om iemand die in de winterstop een stukje onzin schrijft een jaren lang SV te geven?
Klopt, maar je kunt hetzelfde zeggen van een streaker.
Doet ook geen vlieg kwaad, maar die krijgt ook gelijk een sv.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_65583720
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef The_Verve het volgende:
Die arme Anne-Geert weet simpelweg gewoon niet beter.
Jij kent hem of, of je roept gewoon maar wat?
pi_65585812
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:05 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Klopt, maar je kunt hetzelfde zeggen van een streaker.
Doet ook geen vlieg kwaad, maar die krijgt ook gelijk een sv.
Beetje een vreemde vergelijking. Een streaker komt het veld op lopen in het stadion, en daar geldt nu eenmaal de regel dat je het veld niet mag betreden.

Dit 'gedicht' is geschreven in de winterstop, en ik denk dat iedereen wel kon zien dat het 'gedicht' gewoon een foute grap was. Men zag zelf al in dat het iets te ver ging en heeft het vervolgens verwijderd. Daarmee is de zaak af, zou je denken.. Maar nee hoor, ze gaan er gewoon werk van maken. Gaan ze bij spelers bedelen of die misschien aangifte willen doen, die spelers moeten daar uiteraard wat om lachen . Maar toch doorzetten, want er moet en zal een straf uitgedeeld worden. En niet zo'n klein beetje ook, 42 maanden .

Moet iedereen nu gaan uitkijken wat hij/zij schrijft op het internet? Want wie weet komen ze achter je adres en geven ze je een SV omdat een bepaalde zin de heren niet aanstaat .

Heb Fledderus trouwens zien spelen vanavond... God, wat ben ik blij dat hij vertrokken is .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')