Nee, ik zoek er al een tijdje naar...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft iemand deze al in de echte winkel gezien?
[ afbeelding ]
Dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:03 schreef pinquit het volgende:
pff waarom wordt mijn bestelling zo snel in behandeling genomen![]()
![]()
ik wilde er nog wat bijproppen.
Ik ga ook een hoop terugsturen. Echt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
bah ik heb voor 150 euro in mn shopping bag...
En normaal geef ik nooit zo veel in eens uit aan kleren
Maar ik hou mezelf nou vol dat ik vast een deel terug stuur maar ik weet ook dat als ik het heb en het staat leuk dat ik het nooit terug ga sturen![]()
Dus ik durf niet op verder te duwen haha
(van de sale kun je ook dingen terug sturen he?)
Ik bestel alles in 2 en soms wel 3 maten, moet dus in ieder geval de helft terugsturenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ga ook een hoop terugsturen. Echt!
Wanneer je nalevering groter is dan ¤ 7 wordt het zonder verzendkosten nageleverd, is je nalevering kleiner dan die ¤ 7 dan wordt je nalevering geannuleerdquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
Nou besloten het toch maar te doen natuurlijk
Maar nu heb ik weer een vraagje
Een van de jurkjes die ik wil hebben is pas half mei leverbaar
Het is het enige van mn bestelling dat dan later komt
Betaal je dan nog eens verzendkosten?
Want anders bestel ik tegen de tijd dat het mei is vast wel weer een lading en dan doe ik dat liever in eens
Wat echt vréééééselijk slecht isquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Nee, je hoeft maar één keer verzendkosten te betalen en tot die tijd kun je nog van alles bij je bestelling pleuren zonder dus verzendkosten te hoeven betalen.
De meest briljante verkooptechniek ooitquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat echt vréééééselijk slecht is.
Inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De meest briljante verkooptechniek ooit.
Ik heb ze niet in de winkel gezien, maar heb ze wel. Ze zijn echt heel mooi.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag net besloten dat ik pumps ga kopen voor de zomer, NA PINKPOP, post jij dezequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er wel redelijk op lopen maar na drie minuten zijn mijn knieën naar de tering. Maar och, voor een leuke zitavond..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Kon ik maar op zulke schoenen lopen. Breek geheid m'n enkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |