Staat toch ook een stempel in mijn paspoort? Kwijtraken is een ultieme optie natuurlijk. Voor zover ik gelezen heb op internet is paar daagjes de grens overgaan bij Guatemala de makkelijkste oplossing...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:26 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Kun je m niet gewoon uit je paspoort halen en in de prullenbak flikkeren en dan naar immigratiebureau dat je net aangekomen bent en het papiertje kwijtgeraakt bent. Kost wat geld, maar niet veel, kan me niet herinneren, iets van $500?
Zie idd ook ergens een stempel van entry staan nu, half onder een andere, dus dat is ms niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:41 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Staat toch ook een stempel in mijn paspoort? Kwijtraken is een ultieme optie natuurlijk. Voor zover ik gelezen heb op internet is paar daagjes de grens overgaan bij Guatemala de makkelijkste oplossing...
La Otra Conquista van Carrasco is leuk als je van geschiedenis houdt, gaat over de situatie net na de Conquistadores. Geen actie, maar omgang van Spanjaarden en Azteken, maar als dat je niet interesseert dan is het geen echt boeiende film.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:22 schreef runaway het volgende:
Voor vanavond de film 'cicatrices' op het programma, amores perros 2 dagen geleden gecheked![]()
Iemand nog leuke films,? Y tu mama tambien ben ik nog een download voor aant zoeken
Kom y tu mama gewoon ff ophalen, heb hem hier liggen. Krijg je er gratis Nederlandse ondertitels bij. Geef ik je meteen Rudy & Cursi (zelfde director en acteurs) en Sin Nombre, erg vette films.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:22 schreef runaway het volgende:
Voor vanavond de film 'cicatrices' op het programma, amores perros 2 dagen geleden gecheked![]()
Iemand nog leuke films,? Y tu mama tambien ben ik nog een download voor aant zoeken
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ednet, doe je ook aan msn oid? Ik heb op een ander forum gezien dat jij nogal wat van immigratie procedures afweet...
Ja ze verlengen het nog wel, maar als je hebt van ik ben bang van de griep mag je ook pas komen zodra het hele gedoe over is. Ga je daardoor over de maximale tijd dat je in Mexico mag blijven heen, dan krijg je geen boete opgelegd. Wel moet je zodra het over is of binnen enkele dagen daarna gelijk naar de INM gaan en dan de verlenging aanvragen. Zal wel druk zijn denk ik die dagen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:45 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Zouden ze dat in deze tijden wel verlengen?
ji heldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:14 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Kom y tu mama gewoon ff ophalen, heb hem hier liggen. Krijg je er gratis Nederlandse ondertitels bij. Geef ik je meteen Rudy & Cursi (zelfde director en acteurs) en Sin Nombre, erg vette films.
Hier in DF alles weer bijna zoals eerst, weinig last nog eigelijk. Zullen idd misschien meer de toeristische plekken zijn waar het totaal leeg is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:47 schreef Playita het volgende:
Hoe is het met jullie in DF? Nog steeds alles dicht of gaat het allemaal weer open? Ben net weer in Playa, mijn groep weer naar huis. Gelukkig niet al te veel last gehad met de griep. Maar hier in Playa is het nu wel heftig. Heel veel is dicht, hotels gesloten, restaurants en winkels dicht. Slechts een paar verdwaalde toeristen op straat. Ontzettend veel mensen ontslagen. Er is gewoon niemand hier! Zo raar. Nog nooit zo rustig gezien. Zaterdag avond in de drukste discotheek, waren de enige. Verder helemaal niemand. Hopelijk trekt het snel wat aan!
En runaway kom je ook naar Playa in Juli? kunnen we cocktails drinken!
Zie mijn ondertitel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 05:43 schreef Elvislives het volgende:
Runaway mag hier tijdelijk niet posten, ze zit bij de bovenburen in Miami. Geen Gringo's gewenst hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |