Da's cheatenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:27 schreef 100pct.w00t het volgende:
Ah, wist alleen de engelse tite (life in pink)l, dus had ge imdb'd voor de echte titel![]()
weet niet of dat mag/kan..
the good, the bad and the uglyquote:Op maandag 26 januari 2009 14:05 schreef Feeeeble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:
mee bezig hahaquote:
Dog Day Afternoonquote:Op maandag 26 januari 2009 18:43 schreef Ad_rem het volgende:
Cats and dogs?
Deze dan?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
we moesten van jou doorgaan... wat was het dan wel?quote:
Dog Day Afternoonquote:Op maandag 26 januari 2009 18:43 schreef Ad_rem het volgende:
Cats and dogs?
Deze dan?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
fun day with dick and jane?quote:
Warm..................quote:Op maandag 26 januari 2009 18:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
erm bedoel dus picknick with daisy
Slim van jequote:
Nee, ook nietquote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef Sautor het volgende:
Het zal ook wel niet dancing with wolves zijn
Dacht ik al ja want je was erg snel!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef bioloogje het volgende:
ik wilde het al zeggen voordat je Patrick hier neergooide
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:00 schreef barney74 het volgende:
[..]
beetje vaag plaatje, maar ik weet niet hoe ik meerdere plaatjes in 1 post kan plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have Fun![]()
8 mmquote:
Cheaten mag nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:42 schreef kingmob het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat er is afgebeeld
Ok, heb ff gecheat:
Transformers?
Geen idee, ik ga nu I wanna cum inside your mum deel 4 kijken en die zal het wel niet zijn denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:23 schreef Ad_rem het volgende:
Ja moet wel lost in translation zijn. Wat een mooie film is dat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga nu I wanna cum inside your mum deel 4 kijken en die zal het wel niet zijn denk ik
DING DING DING DING DING, what do we have for him Johny?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga nu I wanna cum inside your mum deel 4 kijken en die zal het wel niet zijn denk ik
Hoezo? Het is half zeven en de vriendin is niet thuis.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:34 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
DING DING DING DING DING, what do we have for him Johny?
Neen fout. Dat tijdstip dat je dat gaat kijken ook
???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:55 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(het waren vanille stokjes)
En ik maar denken en denken...........quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Feeeeble het volgende:
Foutje!!
Ik dacht dat dat plaatje een nieuwe was............![]()
Lekker suf!
Haha jij begint met plaatjes als je het goed hebt. Het is nog maar 9 uur hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
En ik maar denken en denken...........![]()
Misschien moet ik maar gaan slapen..........
Jaaaa goed! Fuck dacht dat deze nog wel beetje moeilijk zou zijnquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Haha jij begint met plaatjes als je het goed hebt. Het is nog maar 9 uur hoor
[..]
Kopje koffie dan maar.......![]()
Jaaaa goed! Fuck dacht dat deze nog wel beetje moeilijk zou zijn
1987quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:23 schreef Sautor het volgende:
Nee ik weet het echt nietZal wel een oude de Niro film zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als je nu op afbeelding klikt, maar niet naar de url kijktquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:25 schreef Sautor het volgende:
Gaan we weer verder met deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:37 schreef Sautor het volgende:
[..]
En als je nu op afbeelding klikt, maar niet naar de url kijkt
quote:De door jou opgevraagde pagina /spoilerende url/html/403Forbidden.shtml is niet beschikbaar op de server van
Digitale Stad Eindhoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:57 schreef Sautor het volgende:
Rijpie is er niet, doe jij maar
(En al heb ik nog geen titel gehoord, volgens mij snapt hij welke ik bedoel)
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik ben even weg dus maak jij maar een nieuwe.
![]()
Bah, voetbal!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Rijpie het volgende:that's it
zou nu op tv komen, maar er is voetbal
Office Spacequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef geelkuikentje het volgende:
Volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:27 schreef Sautor het volgende:
Zal ik er dan een geven om over na te denken vanavond
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |