Ehrm wat betekent dit concreet voor mij, en belangrijker: mijn betaling? Moet ik bij gaan leggen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Misan het volgende:
[..]
ik kijk vanavond even waar ik ga bestellen en ik bestel vanavond even waar ik het meest vertrouwen in heb (voor minder dan 15 euro ja). Geen zin in het vele geëmmer wat GoeRoe86 heeft meegemaakt.
En ik zou het niet doen vanwege het feit dat ik geen vijf toezeggingen heb, maar inmiddels hebben zat mensen gereageerd die nog een poken willen hebben dus ik neem het risico wel.
Let's hope so!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mijn pakketje is iig goed naar het goede adres verzonden en is vertrokken bij de douane van Zwitserland
Wat, ze hebben 'm doorgelaten??quote:Op maandag 9 februari 2009 14:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mijn pakketje is iig goed naar het goede adres verzonden en is vertrokken bij de douane van Zwitserland
In Zwitserland laten ze hem wel door. Kijken of ze hem in NL ook doorlaten...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat, ze hebben 'm doorgelaten??
Zo zo....
Ik verwachtte een "4 minuten" postquote:
In ieder geval bedankt voor de moeite!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:53 schreef Misan het volgende:
ik stort vanavond al het geld terug, jullie horen wel van me als ik nog een doos koop. vind het alleen niet kunnen dat ik al zo'n tijd andermans geld bezit.
no problem. ik ga er alsnog wel achteraan, maar dan heb ik iig geen geld van anderen waar ik aan moet blijven denkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:23 schreef BoGu5 het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor de moeite!
Nee ik vind het ook niet kunnen. Je lijkt wel een oplichterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:53 schreef Misan het volgende:
ik stort vanavond al het geld terug, jullie horen wel van me als ik nog een doos koop. vind het alleen niet kunnen dat ik al zo'n tijd andermans geld bezit.
Je weet hoe de volgorde looptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:31 schreef Peter het volgende:
ze zijn binnen!
geen Gorilla/monkey... Doet mij maar Vodoo, Aliën of Panda
Zie maar wat er over is voor mij, dit is mijn voorkeur iigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je weet hoe de volgorde loopt
Ik heb een vodoo
Okquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Zie maar wat er over is voor mij, dit is mijn voorkeur iig
ohja, 4e keuze: Fox
Gorilla is alleen voor VIP'squote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:31 schreef Peter het volgende:
ze zijn binnen!
geen Gorilla/monkey... Doet mij maar Vodoo, Aliën of Panda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |