ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
Hebben ze nu wel het huisnr enzo erop gezet??
goed, nu begin ik dus serieus te twijfelen of ik daar wel moet bestellen vanavond.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Poken dat ze het eerste pakketje terug hebben gehad. Ze hebben het verstuurd zonder huisnummer. De tweede zending is ook zonder huisnummer verstuurd. Ze gaan wachten totdat die terug is en dan versturen zeggen ze :S
Ik heb er nou eenmaal besteld. Of jij het moet doen, is niet aan mijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Misan het volgende:
[..]
goed, nu begin ik dus serieus te twijfelen of ik daar wel moet bestellen vanavond.
ik heb namelijk eindelijk mijn nieuwe pinpas en CC binnen en ze werken
true, ik kijk en bestel vanavond ffquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb er nou eenmaal besteld. Of jij het moet doen, is niet aan mij
We gaan het zien, is het forum van jou?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:00 schreef Peter het volgende:
Ohja, Goeroe, ws. krijg je een box met ook nieuwe designs er in ( http://pokenusers.com/viewtopic.php?f=10&t=9 ) Mijn voorkeur is het Aapje.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
We gaan het zien, is het forum van jou?
Waarom zou je dat niet doen?quote:
ik kijk vanavond even waar ik ga bestellen en ik bestel vanavond even waar ik het meest vertrouwen in heb (voor minder dan 15 euro jaquote:
Zou nu wel moeten werken (aangepast)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat ik ook doe. Ik krijg de Confirmation code niet goed ingevuld
Und? Doet ie het al?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Zou nu wel moeten werken (aangepast)
-edit- ben nog ff bezig
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef Roi het volgende:
Ik heb mijn Poken!
Ben nu alleen wel bang dat ik niemand ga tegenkomen die er ook een heeft
Ik heb een alienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef gr8w8 het volgende:
Ben benieuwd, of er al meer dan de bekende vier pokens in zitten. Ik sta vrij achteraan in de eerste batch, maar dat komt wel goed. En anders start ik een hyves, alleen voor olbies met een van de eerste vier pokens. En niet met een nieuwerwetse geisha ofzo.Wannabe's.
Organiseer een Poken-meet!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef Roi het volgende:
Ik heb mijn Poken!
Ben nu alleen wel bang dat ik niemand ga tegenkomen die er ook een heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |