Bovenstaande users hebben de volgende PM ontvangen:quote:Op zondag 22 februari 2009 21:06 schreef Misan het volgende:
Nog niemand heeft voor batch 2 gereageerd op de PM, vrijdag kunnen de volgende users een PM verwachten (overwegers en voor 3e batch aangemeld):
Marijkezwolle
boomstick
murpeh
WurM
Roi
raaavi
jpjedi (wil twee pokens)
gr8w8 (wil een tweede poken)
quote:In batch 2 zijn niet alle Pokens vergeven, waardoor nu iedereen die zichzelf als overweger had aangemeld in het topic of zichzelf had aangemeld voor de derde batch (die overigens nog niet besteld is) dit bericht krijgt.
Er zijn op moment van schrijven nog zeven Pokens over en van elke (Voodoo/Panda/Alien/Bee) minimaal één. Mocht je één of meerdere van deze Pokens willen afnemen dan ontvang ik graag een PM van je met daarin of je geïnteresseerd bent of niet. Als je geïnteresseerd bent om een Poken over te nemen dan verneem ik graag je voorkeur van Pokens (graag een top-3) aangezien ik de Pokens wegdoe volgens het principe: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Het kan dus zijn dat de Poken van je voorkeur niet meer beschikbaar is doordat iemand anders je voor was, dus hoe sneller je reageert hoe meer kans je hebt dat de Poken van je voorkeur nog beschikbaar is.
Zodra ik bericht van je heb ontvangen stuur ik je een bericht terug met betalingsgegevens. Zodra ik de betaling ontvangen heb stuur ik je de Poken(s) toe.
Je bent niet de enige met dat probleem.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:43 schreef Tremium het volgende:
Ik heb een Pokenmaar niemand om mee te Poken
Klopt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Bovenstaande users hebben de volgende PM ontvangen:
[..]
En replied, geld zweeft nu tussen onze rekeningen in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Bovenstaande users hebben de volgende PM ontvangen:
[..]
en hier is het 10,50 incl verzendkostenquote:
wil jij nog een poken hebben?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:07 schreef Fallen het volgende:
Poken... damn, weer zo'n ding dat eigenlijk een hele andere functie had...
*twijfel*
* Fallen wel een beetje gadget-freak
Ik houd het topic nog wel even in de gaten. Dus wel geintresseerd.
stuur me even je voorkeur per pm, dan kijk ik vanavond even of ik die nog heb als ik het niet zeker weetquote:
Donequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:51 schreef Misan het volgende:
[..]
stuur me even je voorkeur per pm, dan kijk ik vanavond even of ik die nog heb als ik het niet zeker weet
Vreemd, heb 'm maandagochtend op de bus gedaan op weg naar mijn werk. Wacht vandaag nog ff af!quote:
Dan denk ik dat hij vandaag op het matje zal vallenquote:Op woensdag 18 maart 2009 07:46 schreef Misan het volgende:
[..]
Vreemd, heb 'm maandagochtend op de bus gedaan op weg naar mijn werk. Wacht vandaag nog ff af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |