Dus de OP is wel up-to-date?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wilde de 3e organiseren
Volgens mij is batch 2 nog niet eens vol
Geen idee, daar hou ik me niet mee bezigquote:
Duidelijk. Thx.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:19 schreef Misan het volgende:
2e batch is in principe wel vol, maar ik geef iedereen een week om te reageren op pm als ik de pokens binnen heb en daarna pm ik de volgende mensen op volgorde van aanmelden
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:11 schreef Netsplitter het volgende:
Die van mij is ook binnen.
Top afgehandeld Goeroe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef PouwelZ het volgende:
BinnenHaal de usb even tevoorschijn, dan zie je een mooi dingetje waar je hem doorheen kan lussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je pc explodeerd en je krijgt een wolk te zien in de vorm van GoeRoe's ava.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef Niara het volgende:
wow, en hoe werkt het nu precies? wat hebeurt er wanneer je het beestje in je usb-poort steekt? krijg je een pop-up? links naar websites? ik ben benieuwd :p
K**. Vrouwlief heeft 'm mee naar d'r werk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je pc explodeerd en je krijgt een wolk te zien in de vorm van GoeRoe's ava.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je pc explodeerd en je krijgt een wolk te zien in de vorm van GoeRoe's ava.
Nou weet ik niet of dat zo'n goed idee was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]En vergeet niet dat alle jpgs op je computer naar mijn emailadres worden gestuurd
Niaraquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of dat zo'n goed idee was.
Je dacht dat ik het over Niara had? Ik wil gr8w8 naakt zienquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niara
Geslacht: Vrouw
Mwah, de potentie is er iig.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je dacht dat ik het over Niara had? Ik wil gr8w8 naakt zien
Ik ben nu even het overzicht kwijt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:50 schreef Misan het volgende:
Iedereen in batch 2 heeft een PM ontvangen betreffende de ontvangen Pokens, als ik van users niets hoor uiterlijk 27 februari dan laat ik dat hier volgende week zaterdag weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |