quote:
quote:
En allemaal te fokken onder werktijd he, hoe erg is datquote:
na je schoolperiode stop je niet zomaar met fokquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En allemaal te fokken onder werktijd he, hoe erg is dat
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef qu63 het volgende:
Ik ben thuis
Maar heb geen poken besteld bij GoeRoe
Dat is zoiezo onmogelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:30 schreef Misan het volgende:
[..]
na je schoolperiode stop je niet zomaar met fok
quote:
Weetje, ik weet dat ik het fout doe, en ik weet dat het sowieso is, en ik ben er echt al 1000x op gewezen, maar zoiezo blijft lekkerder klinken, dus ik blijf het gebruikenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weetje, ik weet dat ik het fout doe, en ik weet dat het sowieso is, en ik ben er echt al 1000x op gewezen, maar zoiezo blijft lekkerder klinken, dus ik blijf het gebruiken![]()
ik vind henk ook beter klinken dan delano.888, maar zie je mij dat gebruiken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weetje, ik weet dat ik het fout doe, en ik weet dat het sowieso is, en ik ben er echt al 1000x op gewezen, maar zoiezo blijft lekkerder klinken, dus ik blijf het gebruiken![]()
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef Misan het volgende:
[..]
ik vind henk ook beter klinken dan delano.888, maar zie je mij dat gebruiken?
Ahh. De eerste werkloze meld zich! Graag gedaan undsoquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef VixenFromHell het volgende:
Mijn poken is binnen hoorthanks!
Ik dacht dat Misan de 2e zou doen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Henk, bemoei je er niet mee.
Is batch twee al onderweg?
Batch 2 is besteld en afgelopen maandag verstuurd. ik laat weten wanneer deze binnen is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Henk, bemoei je er niet mee.
Is batch twee al onderweg?
Tof.quote:Op woensdag 18 februari 2009 @ 15:28 schreef VixenFromHell het volgende:
Mijn poken is binnen hoorthanks!
Niet dat ik in batch 2 zit ofzo hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef Misan het volgende:
[..]
Batch 2 is besteld en afgelopen maandag verstuurd. ik laat weten wanneer deze binnen is.
Ik wilde de 3e organiserenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet dat ik in batch 2 zit ofzo hoorMaar er wordt dus ook een derde batch gedaan. Zijn daar al inschrijvingen voor o.i.d.? En wordt de OP nog geupdate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |