ZTA = zon toetredings factor => Hoe hoger de ZTA hoe meer zon (warmte) er binnen komt.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef tinny het volgende:
*** met het risico om een enorme flauwe afkorting uitleg te krijgen ***
wat betekent ZTA en LTA
Die zal waarschijnlijk altijd zeggen dat het beter is ze te vervangen... verkoper hé...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
kan de kozijnenboer dat niet voor je uithengelen?
hoeft niet altijd hoor B)quote:Op maandag 26 januari 2009 17:18 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk altijd zeggen dat het beter is ze te vervangen... verkoper hé...
Qua stookverschil zou ik er ook niet wakker van liggen, maar als je dubbelglas en HR++-glas in twee openingen naast elkaar hebt zitten ga je wel iets kleurverschil zien. Als je je daaraan kan storen is het raadzaam meteen dat stukje glas mee te vervangen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef _VoiD_ het volgende:
het verschil in stookkosten van één raam van dubbelglas naar HR++ glas ga je er in z'n leven niet uithalen. Een beetje ruit kost al gauw een honderd of twee.
ik zou em lekker laten zitten.
dat is hier niet het geval...de schuifpui zit in zijn eentje aan 1 kant...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Qua stookverschil zou ik er ook niet wakker van liggen, maar als je dubbelglas en HR++-glas in twee openingen naast elkaar hebt zitten ga je wel iets kleurverschil zien. Als je je daaraan kan storen is het raadzaam meteen dat stukje glas mee te vervangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |