/deelt 'leed'quote:
Mijn huid lijkt nooit egaal, mede/vooral door die dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn jullie helemaal gek geworden? Sproetjes zijn prachtig!
Ik ben echt stinkend jaloers.
Zie ik daar Max Factor eyeliner liggen? Die heb ik ook een tijdje gebruikt in de kleur Smoke (beetje groen-grijs). Stond beeldig bij mijn donkerbruine ogen, maar na een week kwam er niks meer uit de verpakking. Terug gegaan naar Etos, nieuw exemplaar gekregen (wat ik wel top vond!), maar een week daarna precies hetzelfde verhaal. Ik weer terug naar Etos, maar die mevrouw kon er verder niks aan doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
Tadaa, mijn aankoopjes van vandaag:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Dita von Teese zonder drie lagen pancake óók geen Dita von Teese egaal huidjequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:
ik wil een Dita von Teese egaal huidje.![]()
Ow, ik ga er op letten, goed dat je het zegt! Dit is een zwarte, maar ik vind mijn ogen er zo 'streng' door worden... het lijntje is zo 'hard'. Snap je wat k bedoel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Zie ik daar Max Factor eyeliner liggen? Die heb ik ook een tijdje gebruikt in de kleur Smoke (beetje groen-grijs). Stond beeldig bij mijn donkerbruine ogen, maar na een week kwam er niks meer uit de verpakking. Terug gegaan naar Etos, nieuw exemplaar gekregen (wat ik wel top vond!), maar een week daarna precies hetzelfde verhaal. Ik weer terug naar Etos, maar die mevrouw kon er verder niks aan doen.![]()
Nu gebruik ik Double Wear eyeliner van Estee Lauder, in de kleur Graphite. Staat ook mooi en blijft de hele dag mooi zitten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dita von Teese zonder drie lagen pancake óók geen Dita von Teese egaal huidje
oh dat probleem had ik ook ja! paar keer gebruikt en doet niks meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Zie ik daar Max Factor eyeliner liggen? Die heb ik ook een tijdje gebruikt in de kleur Smoke (beetje groen-grijs). Stond beeldig bij mijn donkerbruine ogen, maar na een week kwam er niks meer uit de verpakking. Terug gegaan naar Etos, nieuw exemplaar gekregen (wat ik wel top vond!), maar een week daarna precies hetzelfde verhaal. Ik weer terug naar Etos, maar die mevrouw kon er verder niks aan doen.![]()
Nah vast niet, neequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dita von Teese zonder drie lagen pancake óók geen Dita von Teese egaal huidje
Ze was altijd al mooi.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
links is zonder make-up, rechts met.
Die moedervlek is nepquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze was altijd al mooi.
Sommigen hebben het gewoon,.
Echt niet. Kijk eens naar die wimpers, ze heeft echt wel make up op links. Alleen andere make-up.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:49 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
links is zonder make-up, rechts met.
Pancake.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nah vast niet, nee
Al vraag ik me altijd af hoe ze haar toch zo mooi-bleek krijgen,
Dat is wel bij meer mensen,quote:
Bustedquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:
Echt niet. Kijk eens naar die wimpers, ze heeft echt wel make up op links. Alleen andere make-up.
Vertel me de geheimen van je grimeurs en/of visagistes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef NoralyZ het volgende:
Ik zit vol met sproetjes. Altijd. Maar ik ben er wel blij mee.. het ziet er wel happy uit
+ als je een vlekje hebt valt het niet zo op
toen ik nog toneel speelde vond ik het altijd wel fascinerend om mezelf te zien met zo'n dikke pancake op, dan lijk ik totaal niet meer op mezelf omdat ik dan een heel egale huid heb
Pancakequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vertel me de geheimen van je grimeurs en/of visagistes!
Waar halen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |