Nee hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik gewoon etos eigen merk zeg?Die werkt voor mij perfect.
Hier idem-dito, ik heb dat ook niet echt met vriendinnen. De badkamer is dan wel even een paar uurtjes bezetquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind tutten ook heerlijk, maar het is voor mij altijd wel een sort 'me-time'. Dus geen vriendinnen erbij.
Ik zweer bij de scrubs van Ritualsen daarna mezelf heerlijk insmeren met bodylotion
Moet je ook leren, gewoon dingen proberen en eens de douglas binnen lopen en vragen om een adviesje!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ik moet veel oefenen en uitproberen wat mooi staat.
Ik heb ook een hele tijd lang geen make-up gedragen omdat ik toen als leerlingvepleegkundige in het ziekenhuis werkte.
Ik was toen 18 en merkte dat ik niet teveel aan mijn uiterlijk moest doen, omdat ik dan alleen maar vervelende reacties uitlokte![]()
Ik vind het heel gaaf om mooie make-up op te hebben. Maar meer voor in het weekend en bij leuke gelegenheden zoals uit eten gaan.![]()
Maar als ik om 9 uur college heb, dan is het een beetje oogschaduw en mascara en snel de deur uit om op tijd te komen.
Ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb zojuist de Angelina-wing geprobeerd, dat is helemaal niet makkelijk
Let niet op de crappyness van de webcam, mijn debiel verbaasde blik en het grote gebrek aan poeder.
[ afbeelding ]
Oldenzaal ( 15km ongv van Enschede )quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik heb ook geen vriendinnen die maskertjes willenAssiej waar woon je?
Ik ben moed aan het verzamelen om stashpics te maken..tis zo veel
Als idd alle beauty rituelen voorbij komen vind ik het ook me-time! Want dat is het ook uitgebried scheren, en verzorgen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind tutten ook heerlijk, maar het is voor mij altijd wel een sort 'me-time'. Dus geen vriendinnen erbij.
Ik zweer bij de scrubs van Ritualsen daarna mezelf heerlijk insmeren met bodylotion
regio den haagquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oldenzaal ( 15km ongv van Enschede )
u?
Dank je!quote:
Als je in zijn fobo kijkt, zal je zien dat het geen bear-killing kinda guy isquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En je vriend temt in die 2 uur een levende beer met zn blote handen? Puur voor het contrast
waarom moet ik ook reageren in dit vrouwen-vrouwen topic
Tof, ga ik morgen proberen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 00:36 schreef SHE het volgende:
Weet je hoe ik ze mooi recht krijg? ( en hoe visagisten het meestal doen )
Met een goed scherp potlood eerst de lijnen zetten en als die dan goed is, overtrekken met de vloeibare eyeliner.
Kan niet mis gaan !
Dank je, maar op die foto lijken ze voller dan ze zijn hoor! Komt misschien door de close-up. De vorm ben ik ook wel blij meequote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 00:39 schreef SHE het volgende:
Oh en Leo, wat heb jij mooie volle brows
Mooi van vorm!
Ik moet mij ook inhouden hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit in dubio of ik hier wel mee moet kletsen. Ik weet gewoon dat ik dan straks ook weer allemaal nieuwe make-up ga kopen 'omdat iemand op het internet zei dat...'![]()
Niet dat ik veel make-up draag overigens maar ik vind dat getrut zo leuk.
Het is mond-tot-mond reclamequote:Op donderdag 29 januari 2009 07:49 schreef Moja het volgende:
Niets zo goed als mond op mond reclame.
Oh, nee ik dacht dat je ogen donkerbruin waren, die van mij wel iigquote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 00:48 schreef SHE het volgende:
Mijn oogkleur is weird, op de pic niet goed te zien want heb het in donkere kamer gemaakt, maar het is officieel hazel, maar kleurt vaak naar geel.
In de zomer zijn ze ook echt husky geel.
Jij hebt dat volgens mij ook. Zal morgen eens pic bij daglicht maken, dan zie je het goed.
Ik zie sproetjes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
Voor de liefhebbers, mijn oog zonder makeup:
[ afbeelding ]
(ik heb geprobeerd ook foto's te maken mét makeup, maar dat gaat me niet lukken).
De Aqua Lash mascara van Max Factor heb ik nu op gedaan, en ik ben erg onder de indruk. Ultra veel volume, geen klontje... fantastico!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |