abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 15:14:56 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65421052
Juist helemaal niet; het borsteltje is eigenlijk de sleutel, zeker als je al lange en dikke wimpers hebt.
Bij mij gaat elke mascara klonteren; simpelweg omdat het borsteltje de wimpers niet goed scheid. Zowel Dior Show als MF hebben een dikker borsteltjes met hele fijne inhammetjes; die scheiden je wimpers mooi.
pi_65421206
Oh ik dacht juist dat ik een minder dik borsteltje nodig had ik heb zelfs zo'n mascara met zo'n gek rubberen kammetje gekocht maar daarmee zitten ze ook allemaal tegen mekaar

Bestaat die 2000kcal ook in waterproof? Ik heb snel tranende ogen en geen emo-aspiraties.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:30:48 #53
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65421610
Dat heb ik dus ook jaren gedacht en ik maar zitten kutten.
Die weirde supersonische kammetjes die tegenwoordig in mascara's zitten zijn helemaal verneukeratief, alles plakt!
Hoe dikker het borsteltje en hoe meer inhammetjes, hoe beter het je wimpers zal scheiden.
Ja, is er ook waterproof, al moet ik zeggen dat deze echt totaal niet uitloopy. Ik heb er weleens mee gejankt

Kijk:

en Dior heeft een nog dikkere:

Zie je wat ik bedoel?

Als je naar dit plaatje kijkt:

Behalve die gele, gaat NIETS daaruit werken. Allemaal klote borsteltjes als je lange, volle wimpers hebt .

Wellicht dat ze wel werken als je korte of heel weinig wimpers hebt.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:35:05 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65421767
Ik zie wel een beginnende frons rimpel op mijn snuitje

*noteert botox voor verjaardag*

god damnit. ik moet niet zo zuur kijken.
pi_65422000
Hahaha nee joh @ She, je oogjes enzo zijn prachtig

tevens die foto's van de andere dames hier! Wat leuk dat jullie dat willen delen
Ik krijg als maar meer zin om eens met jullie dames te lopen make-uppen!
pi_65422100
En die gele borstel is volgens mij van MaxFactor Masterpiece
en als het een rode borstel is ( geel in het rood ) is het de Masterpiece Max van Maxfactor

(ppssst, werken erg fijn hoor )
  maandag 26 januari 2009 @ 15:48:33 #57
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_65422321
Ik gebruik Maxfactor Aqualash (voor de waterproofheid,snel vochtige ogen), die is echt super!... ik heb erg lange wimpers van mezelf en met alle andere mascara's krijg ik dus ook van die klonten.

Ik ga die 2000kcal ook eens proberen dan
Knoei
pi_65423114
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef SHE het volgende:
Dat heb ik dus ook jaren gedacht en ik maar zitten kutten.
Die weirde supersonische kammetjes die tegenwoordig in mascara's zitten zijn helemaal verneukeratief, alles plakt!
Hoe dikker het borsteltje en hoe meer inhammetjes, hoe beter het je wimpers zal scheiden.
Ja, is er ook waterproof, al moet ik zeggen dat deze echt totaal niet uitloopy. Ik heb er weleens mee gejankt
Ja maar je hebt natuurlijk janken

en jánken

quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef SHE het volgende:
Kijk:

[ afbeelding ]

en Dior heeft een nog dikkere:

[ afbeelding ]

Zie je wat ik bedoel?

Als je naar dit plaatje kijkt:

[ afbeelding ]

Behalve die gele, gaat NIETS daaruit werken. Allemaal klote borsteltjes als je lange, volle wimpers hebt .

Wellicht dat ze wel werken als je korte of heel weinig wimpers hebt.
Ja ik zie het, ik dacht juist altijd dat mn wimpers niet tussen de haartjes van het borsteltje wilden vallen en daarom tegen elkaar aan gingen, maar nu je het zo uitlegt klinkt het veel logischer dat ze juist met meerdere tegelijk in de geultjes van dat rubberen kamdingetje vallen en daarom aan mekaar plakken...
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef SHE het volgende:
Ik zie wel een beginnende frons rimpel op mijn snuitje

*noteert botox voor verjaardag*

god damnit. ik moet niet zo zuur kijken.
ja inderdaad de grand canyon is er niks bij zeur niet zo mens, je ziet er prachtig uit. En niemand kijkt straks naar je ogen hoor als je op de foto gaat
pi_65423200
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:43 schreef Assiej het volgende:
En die gele borstel is volgens mij van MaxFactor Masterpiece
en als het een rode borstel is ( geel in het rood ) is het de Masterpiece Max van Maxfactor

(ppssst, werken erg fijn hoor )
Masterpiece = LOVE.
pi_65428896
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:14 schreef SHE het volgende:
Juist helemaal niet; het borsteltje is eigenlijk de sleutel, zeker als je al lange en dikke wimpers hebt.
Bij mij gaat elke mascara klonteren; simpelweg omdat het borsteltje de wimpers niet goed scheid. Zowel Dior Show als MF hebben een dikker borsteltjes met hele fijne inhammetjes; die scheiden je wimpers mooi.

Absoluut! ik heb ook lange en dikke wimpers en bij veel verschllende soorten mascara gaat het dan idd klonteren! Ook zit er bij veel mascara's teveel mascara op het borsteltje. Dan krijg ik echt van die dichtgeplakte ogen.
Wat echt niet werkt bij lange wimpers (bij mij igg niet) zijn van die kammetjes als borsteltje daar kan ik nou echt niets mee!

oh jaa en ik ben dit topic ook weer van de partij!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 26 januari 2009 @ 21:52:49 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65436132
Stashpics! .
(verre van compleet, want overal zwerft wel iets, maar dit is wel het meeste)

Oogpotloden en wenkbrauwpotloden:

Mascara's:

Oogschaduws:

Lippotloden:

Lipsticks:

Lipglosses:

Blushes en bronzers:

Concealers:

Foundations:

Kwastenset:
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 januari 2009 @ 21:57:16 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65436328
Ik vind je roze lipstick leuk, .
Ik heb zelf 3 paar roze lipsticks.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 26 januari 2009 @ 22:00:24 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65436460
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind je roze lipstick leuk, .
Ik heb zelf 3 paar roze lipsticks.
Deze is van de hema, ik heb daar nogal wat make-up ingeslagen zoals je ziet .
Ik ben helemaal fan van roze lipstick, maar ik draag het nooit (andere kleurtjes ook niet btw )
KuikenGuppy
pi_65436593
Zijn die skyscraper mascara en no limits mascara's fijn?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65436721
Wie heeft het woord 'stash' eigenlijk bedacht? Blijf het zo'n rotwoord vinden!
Maar wel veel make-up Dacht dat ik veel oogschaduw had, maar mijn collectie is niks vergeleken met die van jou
pi_65437255
Dat palletje van Casuelle met die kleurtjes heb ik ook
En nice make-up
pi_65437468
Die glitter-oogschaduw die Douglas verkoopt is trouwens ook echt heel mooi. Dat zijn losse glittertjes die je met een kwastje op je ogen aanbrengt, nadat je van dat witte spul van de Hema op je ogen hebt gesmeerd. Heb je in superveel kleuren. Echt heel mooi voor uitgaan/ feestjes. Je moet alleen wel uitkijken want voor je het weet zit heel je gezicht onder de glitters.

Kom alleen even niet op de naam van het merk!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_65439689
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die glitter-oogschaduw die Douglas verkoopt is trouwens ook echt heel mooi. Dat zijn losse glittertjes die je met een kwastje op je ogen aanbrengt, nadat je van dat witte spul van de Hema op je ogen hebt gesmeerd. Heb je in superveel kleuren. Echt heel mooi voor uitgaan/ feestjes. Je moet alleen wel uitkijken want voor je het weet zit heel je gezicht onder de glitters.

Be-you? ofzoiets ?
Béyu ...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:47:52 #69
57434 Marloes
Digital Love
pi_65442711
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:21 schreef KinkyGiraf het volgende:

Die heb ik ook! In 't zilver en groen. Maar idd, wat een rotklus om dat op te brengen! De glitters zitten overal behalve waar ze moeten zitten
Iemand nog tips hiervoor?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:18:43 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65445554
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn die skyscraper mascara en no limits mascara's fijn?
ik vind ze fijn, maar ben nog op zoek naar betere.
KuikenGuppy
pi_65448484
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

ik vind ze fijn, maar ben nog op zoek naar betere.
Wat voor wimpers heb je?
Ik heb namelijk al behoorlijk wat geprobeerd maar heb de goede nog niet gevonden.
Kan je wel vertellen welke mascara's bij mij niet werken
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:13:49 #72
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65448740
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Wat voor wimpers heb je?
Ik heb namelijk al behoorlijk wat geprobeerd maar heb de goede nog niet gevonden.
Kan je wel vertellen welke mascara's bij mij niet werken
Euh... gewoon, wimpers, van die haartjes .
Ik vind the collossal mascara van maybelline fijn, maar deze is niet waterproof. Ik ga eens kijken bij de winkel of ze ook een waterproof variant hebben .
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 11:19:51 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65448951
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Deze is van de hema, ik heb daar nogal wat make-up ingeslagen zoals je ziet .
Ik ben helemaal fan van roze lipstick, maar ik draag het nooit (andere kleurtjes ook niet btw )
Roze lipstick draag ik wel, past leuk bij m'n haar.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 11:20:45 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65448990
Verder ben ik fan van

pi_65450250
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Euh... gewoon, wimpers, van die haartjes .
Ik vind the collossal mascara van maybelline fijn, maar deze is niet waterproof. Ik ga eens kijken bij de winkel of ze ook een waterproof variant hebben .
oh ik dacht misschien van nylon
ik bedoel natuurlijk, lang of kort dikke haren of dunne haren. Donkere of lichte haartjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')