abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65550317
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt mijn basiskoffertje. Die kan ik zo oppakken en dan ben ik voorzien van alles wat ik om me heen wil hebben. Dit was dan ook op vakantie, dan wil ik niet de badkamer meeslepen. Daar heb ik nog kastjes volgepropt. Wel een handig koffertje.
Mac mac mac
en nars !
lovee it
erg nice
pi_65550510
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef Assiej het volgende:

[..]

Mac mac mac
en nars !
lovee it
erg nice
Ik gun elke vrouw Nars blush in de kleuren Orgasm, Deep throat en Sin.
Oh en Urban Decay eyeprimer. Oogschaduw van Urban Decay is ook .
Je maakt je geweldig op, Assiej! Jij hebt skills, erg mooi.
Go hard or go home
pi_65550803
Wie weet er een goede face scrub voor een gevoelig huidje
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65551203
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:47 schreef Marloes het volgende:

[..]

Die heb ik ook! In 't zilver en groen. Maar idd, wat een rotklus om dat op te brengen! De glitters zitten overal behalve waar ze moeten zitten
Iemand nog tips hiervoor?
Ja! Net een filmpje gezien op videojug met een oplossing waarvan je je afvraagt waarom je er zelf niet op gekomen bent. (Ik wel tenminste. )
Op de plaats waar de glitters moeten komen wat glittermascara aanbrengen met een oogschaduwkwast en terwijl die nog nat is met een andere kwast de losse glitters aanbrengen. Die blijven dan meteen mooi plakken. Dat zal ook wel zo werken met een transparante mascara lijkt me.
Kijk hier, helemaal op het einde van het filmpje laat ze het even snel zien. http://www.videojug.com/film/how-to-pull-off-the-burlesque-look
Let niet op het ietwat leeghoofdig kijkende model.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65551360
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even met mijn nieuwe toekomstige aanwinsten pimpen:

via eyeko.com
[ afbeelding ]
Fat Balm (voor lippen en wangen) in minty
[ afbeelding ]
3 in 1 cream: moisturizer, highlighter & eye creme

via boozyshop.nl
[ afbeelding ]
NYX lipstick
[ afbeelding ]
NYX liquid eyeliner

geïnspireerd door misslipgloss.nl inderdaad ja

Morgen duik ik nog even het Kruidvat in om een lipgloss te scoren .
Ohh die tutspulletjes zien er heerlijk uit!! Ruiken ze lekker?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65551469
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef Noek het volgende:

[..]

hihi, wauw.. Dank je

I know, alleen ik ben erg witjes NC15 ( in Mac )
dus ik denk dat orgasm niet echt mooi is voor mij al weet ik wel dat dat dé namen zijn

Heb je foto'tjes van jou creaties toevallig?
pi_65551517
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Misschien een scrubhandschoen gebruiken met wat zachte facewash? Die dingen verkopen ze nu bij de Action per twee voor een euro ofzo dus je kan heet allicht eens proberen.
Met een gevoelige huid kan je beter niet te vaak scrubben in ieder geval.
pi_65551526
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Lush heeft goede gezichts producten, of zij scrub's hebben weet ik niet
Ze hebben iig wel maskers wat ik ervan weet

Lush zit in o.a. Amsterdam
site

http://www.lush.nl/
pi_65551554
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Misschien een scrubhandschoen gebruiken met wat zachte facewash? Die dingen verkopen ze nu bij de Action per twee voor een euro ofzo dus je kan heet allicht eens proberen.
Met een gevoelige huid kan je beter niet te vaak scrubben in ieder geval.
Scrubhandschoen is eigenlijk een NO! Go voor je gezicht
aangezien die huid dunner is dan je lichaamshuid ....
een handschoen is voor je lichaam dus niet voor je gezicht!!!
( psst, ik doe het ook soms voor het gezicht )
pi_65551663
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:47 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik bedoel niet van die sisaldingen hè. Dit is speciaal voor je gezicht en helemaal niet ruw.

Lush zou ik overigens absoluut niet gebruiken op een gevoelige huid. Ik krijg al jeukbulten als ik voor die winkel langs loop, die meuk komt echt niet op mijn lijf.
pi_65551726
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:47 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ja ik heb een behoorlijk gevoelige huis vooral in mijn gezicht. Maar goed en diep reinigen 1 keer in de week is wel heel fijn! ik had ooit een proefmonster die super fijn was maar ik weet de naam niet meer

Ik had laatst op aanraden van iemand zo'n sauna masker geprobeerd! Geen aanraden voor mensen met een gevoelige huid, dat deed zeer!!!!
Maar die van lush wil ik zeker een keer proberen, daar heb ik vaker goede dingen over gehoord. En dat ruikt altijd zo lekker!!
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:52:09 #287
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65551732
Ik heb vanmiddag een ogenschaduw duo (groen) gekocht bij de hema en een kwastjessetje... Maar vergeleken met de foto's die in dit topic staan is dat heel erg suf eigenlijk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:52:13 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65551734
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja! Net een filmpje gezien op videojug met een oplossing waarvan je je afvraagt waarom je er zelf niet op gekomen bent. (Ik wel tenminste. )
Op de plaats waar de glitters moeten komen wat glittermascara aanbrengen met een oogschaduwkwast en terwijl die nog nat is met een andere kwast de losse glitters aanbrengen. Die blijven dan meteen mooi plakken. Dat zal ook wel zo werken met een transparante mascara lijkt me.
Kijk hier, helemaal op het einde van het filmpje laat ze het even snel zien. http://www.videojug.com/film/how-to-pull-off-the-burlesque-look
Let niet op het ietwat leeghoofdig kijkende model.
Dit model heeft net zoals de meeste mensen normale oogleden. Met zo'n mooie boog waar je dan oogschaduw op kan doen. Ik niet, de mijne schuiven in elkaar zodra ik mijn ogen opendoe. Heeft iemand daar nog tips voor?
pi_65551769
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik bedoel niet van die sisaldingen hè. Dit is speciaal voor je gezicht en helemaal niet ruw.

Lush zou ik overigens absoluut niet gebruiken op een gevoelige huid. Ik krijg al jeukbulten als ik voor die winkel langs loop, die meuk komt echt niet op mijn lijf.
Zoiets dus.
pi_65551784
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee heb je er veel last van gehad?
Ik vind het sowieso moeilijk om verzorginsproducten voor een gevoelige huid te vinden. Vaak branden de spulletjes voor de gevoelige huid nog steeds behoorlijk
pi_65552379
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso moeilijk om verzorginsproducten voor een gevoelige huid te vinden. Vaak branden de spulletjes voor de gevoelige huid nog steeds behoorlijk
Ik heb een tijdje terug van iemand deze tip gekregen: http://www.louiswidmer.nl
Op die site staan ook adressen van drogisten die het verkopen. Ze hebben een geweldig uitgebreide lijn met proefmonsters en als je iets koopt en je blijkt er toch niet tegen te kunnen krijg je gewoon je geld terug.
Ik kan er dan weer niet zo goed tegen maar ik ken verschillende mensen die er wel heel goed op reageren.

Ik houd het voorlopig maar bij etos eigen merk Q10 crème voor de gevoelige huid, dat is de enige waar ik niet heel erg heftig op reageer. En ondertussen verder zoeken naar een die echt goed bij mij werkt zonder allergische reacties.

-edit- En ja dus, ik reageer gigantisch op Lush. Ik ken ook eigenlijk niemand die dat niet doet dus ik snap de hype over Lush niet zo. Stuk voor stuk iedereen die ik ken die het wel eens geprobeerd heeft kreeg last van bulten, jeuk, uitslag, rode vlekken of combinaties hiervan. En ik vind het nog stinken ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door MinderMutsig op 30-01-2009 00:16:58 ]
pi_65552626
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb een heel gevoelige huid en vind Lush perfect, het is het eerste wat echt goed werkt voor me. En ja de winkel ruikt heftig, maar dat is al die kilo's zeep die ze daar hebben liggen die je ruikt. Dingens zoals hun cremes zijn heel anders en ze hebben hele goede producten speciaal voor de gevoelige huid die nergens naar ruiken. Ook fijne scrubs.
pi_65552770
Ik gebruik deze dag en nacht creme van niveau.

Beetje klein plaatje, maar het is sensitive balance van nivea

Werkt heel fijn, ik reargeer op bijna alle cremes, maar van deze heb ik geen last gehad. Vooral in de winter als je huid heel trekkerig wordt, is deze creme super fijn.
En ook een mooi prijsje. Ongeveer 10 euro per potje.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 januari 2009 @ 07:39:51 #294
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65555168
Ik gebruik Plante System Essentiel - hypoallergénique,

Deze dus.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:49:45 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65555927
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb vanmiddag een ogenschaduw duo (groen) gekocht bij de hema en een kwastjessetje... Maar vergeleken met de foto's die in dit topic staan is dat heel erg suf eigenlijk
Ik durf ook bijna niet meer te posten vanwege mijn n00bie niet-professionele drogist make-up in zeer beperkte hoeveelheden

Ik ken al die merken ook geeneens
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:04:48 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65556185
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef Noek het volgende:

[..]

Ok. Wáár kan je Nars kopen?
Toen ik er bij Sephora (in Utrecht) naar vroeg, keken ze me aan alsof ik gevraagd had of je ook met viltstift je ogen kunt inkleuren. !
KuikenGuppy
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:05:36 #297
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65556196
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef MissBliss het volgende:
Heul niet, doe eens een fotootje? .
KuikenGuppy
pi_65556386
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ok. Wáár kan je Nars kopen?
Toen ik er bij Sephora (in Utrecht) naar vroeg, keken ze me aan alsof ik gevraagd had of je ook met viltstift je ogen kunt inkleuren. !
Sephora Nederland is een lachtertje met hun onbekende merken nu ook hier verkrijgbaar. En dat personeel is helemaal erg ja.

NARS haal ik altijd bij skins.nl. Ze verkopen daar ook Laura Mercier.

Winkels heb je in A'dam, Rotterdam, Breda, Laren en Groningen.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:43:17 #299
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_65557014
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik durf ook bijna niet meer te posten vanwege mijn n00bie niet-professionele drogist make-up in zeer beperkte hoeveelheden

Ik ken al die merken ook geeneens
Wat zij zegt dus
Met m'n etos huismerk
Knoei
pi_65557225
Braboland loopt wel erg achter met winkels en merken. De meeste merken die voorbij komen zijn hier niet te krijgen. Behalve carnalvals make-up denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')