Daar heb ik ook wel eens gewone make-up gehaald. Vind ik veel beter dekken dan de meeste make-up.quote:
Das niet zo erg.quote:
Ik snap het! Daarom gebruik ik nooit zwarte eyeliner. Mijn huid is redelijk getint maar zwart staat me gewoon totaal niet. Ik hoop dat jouw dingetje wel gewoon blijft werken, want dat stiftje is echt ideaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef Burdie het volgende:
Ow, ik ga er op letten, goed dat je het zegt! Dit is een zwarte, maar ik vind mijn ogen er zo 'streng' door worden... het lijntje is zo 'hard'. Snap je wat k bedoel?.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vanmiddag langs de Etos voor die concealer, hadden ze alleen nog 2 smerige (lees, met haren erin) testers
Dat is ook vaak met krullenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef Mirjam het volgende:
mensen met sproeten verachten die dingen, terwijl mensen zonder sproeten ze, bijna zonder uitzondering, allemaal leuk vinden
Dankjewel,quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef Assiej het volgende:
Cream foundation ( "pancake" ) is ook te krijgen van Make-up studio
gebruik ik zelf ook voor shoot's en op mijn stage gebruikt waar ik "visagist" was/ben..
Alleen dit kun je niet zomaar ergens kopen, vaak moet je het via iemand bestellen
www.cosmetixshop.eu had ik hem vandaanOnline make-up shop
o.a. ook Kryolan te verkrijgen ( carnavals makeup )
En kwasten etc.etc.![]()
Ik weet niet of dat erbij staat,quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankjewel,.
Alleen ik moet eerst alles checken op dierproefvrijheid en ik ben daar nu te lui voor, dus ik kijk er morgen even naar,![]()
Ahaha is niet erg,quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat erbij staat,
sorry![]()
Ik weet wel dat het gewoon veilig overkomt
want kheb voor mijn stage daar de spullen besteld!
Enjoy ladies![]()
(kwasten worden meestal van dierenhaar gemaakttenzij het synthetisch is )
Al eens besteld bij die StarGazer ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha is niet erg,.
Uhu, I know.
Ik ben allang blij dat het merk met de felle kleurtjes dierproefvrij is,.
Nog zo'n merk Al ben ik het hier van nog aan het uitzoeken, al ga ik er vanuit dat het haast wel zo móet zijn, aangezien ze o.a dingen van PETA op hun site hebben staan,.
Maartoch! Eerst goed uitzoeken,.
Besteld nog niet, het is hier in de winkels ook wel te krijgen. (Hoewel lang niet de hele lijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Al eens besteld bij die StarGazer ?
Zo zie je eruit met die make-up?quote:
Oh ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Besteld nog niet, het is hier in de winkels ook wel te krijgen. (Hoewel lang niet de hele lijn.)
Zo heb ik nog een zwarte lippenstift uit mijn meer 'goth' tijd.
Ik heb wel extensions van Stargazer, maar dat is weer iets anders,.
Maar ik wil graag het felle roze wel een x bestellen enzo,.
De wat alternatieve winkels willen het wel hebben.quote:
Ahaha,quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo zie je eruit met die make-up?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[Klikkerdeklik] en dan Free Sample Makup Kit in je shoppingcart leggen (en dan 3 foundations, een blush en een concealer uitkiezen). Je hoeft alleen de verzendkosten (3-4 euro) te betalen![]()
En er is altijd wel een special met een kortingscode en freebies, gewoon de Specials pagina blijven checken! Ik heb alleen van de 3 kerst/nieuwjaarsspecials gebruik gemaakt, met in totaal gratis Mistletoe, Frost Bitten, Sleigh Ride (2x), Christmas Carol, Silver Bells en 12:01AM eyeshadow, Jingle Bells blush en die bronzer
Manic Panic:quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat erbij staat,
sorry![]()
Ik weet wel dat het gewoon veilig overkomt
want kheb voor mijn stage daar de spullen besteld!
Enjoy ladies![]()
(kwasten worden meestal van dierenhaar gemaakttenzij het synthetisch is )
Yea maar als ik daar binnen kom doden ze mij al met hun ogenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De wat alternatieve winkels willen het wel hebben.
Zegt de London je iets?
Volgens mij hebben ze het soms ook wel bij Carnavalswinkels enzo.
Hebben
En deze
Oh en
Al is die laatste hier ook wel gewoon makkelijk te krijgen.
En ik wil nog veel meer, maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |