Bedankt voor je reactie, net als de anderen.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:22 schreef 314 het volgende:
mij hebben ze voor die vaccinaties niks gevraagd, gingen standaard in mijn arm.. mocht wel kiezen welke
kies dan voor de arm die je het meest gebruikt, dan heb je ook minder last van 'stijf worden' van de arm
moet je voor hepatitis trouwens niet nog 2x terugkomen? mij hebben ze 3 of 4x een dosis gegeven en daarna bloed afgenomen om antistoffen te tellen. deze waren ok, dus ben voor sommige dingen levenslang ingeënt en voor andere enkele jaren, maar mocht je niet genoeg aangemaakt hebben dan krijg je bij de GGD nog wat extra shots
DTP 1x = 10 jaarquote:Op maandag 26 januari 2009 11:11 schreef Jamelai het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, net als de anderen.
Als ik alles goed heb gelezen, kan je hepatitis gewoon 1x nemen (dan heb je 10 jaar bescherming)
Als je binnen een jaar een 2e en 3e inenting neemt, ben je voor langere tijd of zelfs je hele leven beschermd
Allemaal in mijn arm gezetquote:Op maandag 26 januari 2009 01:08 schreef Jamelai het volgende:
Hallo, dinsdag moet ik 3 vaccinaties halen voor mijn vakantie.
DTP, Gele Koorts en Hepatitis A.
Nu vrees ik enorm voor een spuit in mijn billen, aangezien dat de vorige keer ook niet bevallen is.
Weet iemand of ik een keuze heb waar ik het laat zetten of dat deze vaccinaties zowieso alleen in de arm worden gezet?
Voor hepatitis B moet je 4x prikken (3 vaccinaties en 1x antistof bepaling), dat is voor het leven.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:11 schreef Jamelai het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, net als de anderen.
Als ik alles goed heb gelezen, kan je hepatitis gewoon 1x nemen (dan heb je 10 jaar bescherming)
Als je binnen een jaar een 2e en 3e inenting neemt, ben je voor langere tijd of zelfs je hele leven beschermd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |