quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef simmu het volgende:wat een schatjes allemaal
toch ff hier: ik zag heel die asbak niet, en het boeit me niet ook. mensen zijn zo gul om anderen een kiekje te gunnen in hun leven en dan moet je daar geen commentaar op hebben maar gewoon genieten van het leuks wat je ziet. overigens zijn er hier ook mensen die per pm heel lullige opmerkingen maken over foto's hier, is ook lullig. maar ik trek me er lekker niks van aan
Ik zag de asbak toevallig wel maar het heeft weinig nut om er iets van te zeggen denk ik, iedereen weet dat sigarettenrook slecht is voor baby en kinderen dus dat is een risico wat sommige ouders nemen en dat is ieder voor zich.
Maar moet zeggen, zo'n babyhoofdje naast een volle asbak en shagbuil vind ik er persoonlijk ook smerig uitzien, en ik rook zelf ook hoor.
ik had er dan zelf niet voor gekozen om de foto te laten zien als het perongeluk zo was gegaan.
En of iemand wel of geen commentaar mag geven tja, ik heb ook wel eens goedbedoelde commentaar gegeven omdat iemand de box tegen een stopcontact had staan maar de stopcontact was niet beschermd, de moeder had het zelf gewoon nog niet in de gaten (baby was pasgeboren) en heeft daar toen dus wel bescherming op gezet, vaak is commentaar ook gewoon goed bedoeld en soms wordt het dus ook gewaardeerd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."