Whehehe, inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Eddy weet ze wel uit te zoeken zeg.. damn!
Studentesquote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan sprak het laatste huis mij toch wat meer aan met die chicks![]()
Jammer dat die maar zo kort in beeld waren...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan sprak het laatste huis mij toch wat meer aan met die chicks![]()
Top10 van Ilse op TMF..
Korrewegwijk en de Hoogte herkende ik wel, maar de laatste trouwens niet directquote:Op zondag 25 januari 2009 22:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Studentes.
Die kerel, waar ze vlak daarvoor bij aanbelden, woont hier 'n paar honderd meter vandaan.
Da's niet echt 'n probleemwijk.
Whehe, vond ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 25 januari 2009 22:25 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat die maar zo kort in beeld waren...
Dat was aan de rand van één van die twee wijken, volgens mij hoort dat nog net bij De Hoogte.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Korrewegwijk en de Hoogte herkende ik wel, maar de laatste trouwens niet direct.
Geweldig inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Whehe Ron Jans met de schoonmaak machine in de AH reclame
Perez achter de kassa. Ik vind 'm leuk.
Eigen schuld.... Dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vaak is de gast die er zit een verliezend gast en zo ook vandaag
Bron: http://twitter.com/AncillaTiliaquote:Weeehaaa! Someone´s gonna be on tv regularly (again) pretty soon! :-) Whatfor is a secret right now, but thou shall be suprised. 14 minuten ago from web
Ze gaat bij de EO aan de slagquote:Op zondag 25 januari 2009 23:06 schreef Sirolf het volgende:
En een verklaring waarom Ancilla wilde stoppen in de Freaknacht:
[..]
Bron: http://twitter.com/AncillaTilia
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vaak is de gast die er zit een verliezend gast en zo ook vandaag
uuhm dat is wel minder natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 02:36 schreef TheZapster het volgende:
![]()
Ik ga weer eens naar een wedstrijd van Ajax en ze verliezen ook meteen weer
Ik gewerkt, gelukkig kan ik nu dalijk naar bed, dat geluk heb jij nietquote:
Zou idd nog wel een paar uur willen blijven liggenquote:Op maandag 26 januari 2009 07:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gewerkt, gelukkig kan ik nu dalijk naar bed, dat geluk heb jij niet.
Werkt niet in FF (station offline).quote:Op maandag 26 januari 2009 07:48 schreef DaMook het volgende:
Wie wil er even testen. *klik*
Let niet op de muziek die mogelijk gedraaid wordt.
Gelieve te testen of de link werkt, de site werkt, het requesten werkt en of je kunt luisteren.
Daar had ik vorige week toen ik ochtend dienst had ook last van, rond 1 uur pas naar bed terwijl de wekker om 5 uur weer gaatquote:Op maandag 26 januari 2009 07:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kloten. Ik ook veel te kort, wederom te laat naar bed. Baaah.
De site werkt ook niet ?quote:Op maandag 26 januari 2009 07:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Werkt niet in FF (station offline).
DM.FMquote:Op maandag 26 januari 2009 07:48 schreef DaMook het volgende:
Wie wil er even testen. *klik*
Let niet op de muziek die mogelijk gedraaid wordt.
Gelieve te testen of de link werkt, de site werkt, het requesten werkt en of je kunt luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |