abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65393377
Het volgende is hier gebeurd..

De buitenmuur van ons huis had een scheur waardoor er heel veel vocht in het kleine kamertje was. De druppel dropen van de muur af. De buitenmuur is opnieuw gevoegd en behandeld. Wij hebben het kamertje zeker een half jaar met rust gelaten, althans, de vochtblazen afgestoken ed. Toen de muur behandeld met spul voor vochtige ruimtes, goed laten drogen, toen de muur gestuced en gespachtelputzed. Het kamertje is nu een babykamer maar we ontdekten toch een paar kleine vochtplekjes. We dachten dat het was omdat de muur misschien toch nog iets vochtig was. Toch maar de gevelrenovateur gebeld om te komen kijken, kast van de muur gehaald en wat bleek, nog meer vochtblazen en schimmel op de muur. blijkt dat het spul dat de muur waterafstotend moest maken niet gepakt heeft waardoor de muur vocht opnam. Dit wordt zo snel mogelijk verholpen

Maar nu is de vraag, hoe krijg ik de schimmel van de muur af zonder het spachtelputz te veel te beschadigen?
Kan ik hiervoor antischimmelspul van HG gebruiken?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 januari 2009 @ 19:52:55 #2
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_65396114
Ja dat kan je gebruiken.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zondag 25 januari 2009 @ 20:21:35 #3
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_65397211
Jep, dat spul van HG werkt super.. Let op: Eerst even testen op een klein stukje voor de zekerheid en goed ventileren...
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 26 januari 2009 @ 12:39:33 #4
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_65415958
Of verdunt bleekwater gebrruiken. Want dat is dat spul van HG e.d. ook.
pi_65417180

Hielp erg goed in m'n douche, maar dat was geen spachtelputz.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 07:15:48 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65444300
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef Errrwin het volgende:
[ afbeelding ]

hebben wij ook gebruikt in de douche, werkt echt goed
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:23:50 #7
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_65450920
Het spul van HG werkt goed, we hadden hier hetzelfde probleem (huurhuis) dat is goed verholpen, alleen was er zoveel vocht in de muren gekropen dat we een half jaar later nog steeds schimmel hadden. Uiteindelijk hebben ze alles van de wand getrokken en opnieuw gestuct (Waarom heb ik niet gevraagd , ik stond er bij en keek er naar en vond alles wel goed.).
pi_65452835
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef Errrwin het volgende:
[ afbeelding ]

Heb ze beiden gehad in huurhuisje, maar vind de HG beter werken.
pi_65457418
Heb HG nog in de kast staan, maar kan pas wat doen als de gevelman geweest is.

Bedankt voor de tips!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65521361
Dat is dan een oud huisje met halfsteen muren? Als de schimmel laag bij de grond zit kan het ook optrekkend vocht zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')