Iedereen die me heeft willen steunen met adviezen en tips: bedankt!

Gisteravond voelde ik me wonderwel minder zenuwachtig dan zaterdag en zondag, misschien omdat ik gewoon aan het werk was en het dus te druk had om echt te stressen. Gisteravond heb ik de hele avond zitten chatten, niet echt ontspannend aan de ene kant maar aan de andere kant zorgde het er wel voor dat ik de hele avond niet zat na te denken of zelfs te piekeren over vandaag.
Vanmorgen pas best laat opgestaan, om 11.00 nog een rijlesje gepland waarbij de eerste 5 à 10 minuten gewoonweg k*t gingen. Ik was echt opeens wél stressy.
Daarna ging het echter gewoon lekker en goed, dus ik had weer vertrouwen.
Na dat lesje snel op de fiets naar het CBR, een uur de tijd maar toch lekker doorgefietst. Keihard muziek op de MP3-speler, lekker!
Bij het CBR voelde ik me wel relaxt op zich, nog een cappuccino gedronken en een beetje gekletst. Niet echt supergespannen ofzo. Overigens heb ik wel een rustgevend biologisch middeltje genomen, een pilletje maar, geen enkel idee wat het effect daarvan was maar ok. Je kunt er rustiger van worden en mee in slaap vallen zelfs als je er meerdere van neemt.
Nou, het rijexamen zelf ging ook wel lekker relaxt eigenlijk. Geen ingrepen of foutjes, soms wat haperend en op het laatst was ik wat te aardig voor andere weggebruikers terwijl ik er zelf wel voor kon kruipen (vond ik zelf achteraf ook).
Dat waren dan nog wat puntjes van kritiek. Dan bij het CBR aangekomen binnen de minuut al uitsluitsel gekregen over de prestatie.
Ben dus lekker geslaagd.

Best knap voor iemand die altijd rijangst heeft gehad, maar het dringt nog niet echt tot me door.
Maar goed - iedereen bedankt voor de steunbetuigingen, het medeleven en de tips. En geef ze vooral ook door aan de anderen die ze nog nodig hebben!