Beweging vond ik heel relaxed. Ik ging zelfs doelloos rondfietsenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:55 schreef bolsena het volgende:een uurtje sporten om de zenuwen in je lichaam te verdrijven of wat dan ook?
Ontspannen erheen inderdaad maar ik had ook een banaan gegetenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:01 schreef duckes het volgende:
Ik ging er gewoon naartoe en ik had zoiets van: ach ik zie wel hoe het gaat, heel ontspannen, als ik het niet haal dan doe ik het toch nog een keer? Je hebt er namelijk niets aan om zo gespannen daar te zitten, van ik moet en zal het halen. Je leven hangt er niet vanaf
Ik was daarom totaal niet gespannen en haalde het in 1 keer,zowel theorie als praktijk
'S morgens ook niet heel veel gegeten, 1 broodje en 1 banaan
Ow en veel succes gewenst![]()
Precies, met dat idee ging ik er ook heen. Als ik het haal, haal ik het. Zo niet, dan heb ik m'n best gedaan, en meer kan ik niet doen.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:01 schreef duckes het volgende:
Ik ging er gewoon naartoe en ik had zoiets van: ach ik zie wel hoe het gaat, heel ontspannen, als ik het niet haal dan doe ik het toch nog een keer? Je hebt er namelijk niets aan om zo gespannen daar te zitten, van ik moet en zal het halen. Je leven hangt er niet vanaf
Ik was daarom totaal niet gespannen en haalde het in 1 keer,zowel theorie als praktijk
'S morgens ook niet heel veel gegeten, 1 broodje en 1 banaan
Ow en veel succes gewenst![]()
Is het niet zo dat het verplicht is in je eigen auto af te rijden? Tenminste, dat is wel het meest gebruikelijke. Ik zou daar gewoon even contact over opnemen met het CBR, en melden dat je dat wel op prijs zou stellen. Beetje unfair, vind je niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:52 schreef Sandelege het volgende:
Ik zou niet teveel van je ritme afwijken. Ik heb zelf voorgenomen om wel nog even lekker te sporten de dag ervoor en de dag zelf. Tegen goede seks zal ik ook geen nee zeggen. Verder op tijd naar bed, goed eten en jezelf zelfverzekerd rekenen.
Komende woensdag rij ik om 13.05 voor de eerste keer af. Is dat een beetje een goede tijd? Ik werd net gebeld door m'n rijschool met de mededeling dat m'n instructeur ziek is en hierdoor vandaag mijn laatste rijles niet doorgaat. Ik kan morgen bij een andere instrcuteur een uurtje rijden en op het examen zelf is het nog onbekend of mijn instructeur beter is en zelf mee gaat of zijn collega. Ik baal hier natuurlijk van. Een andere instrcuteur die ik niet ken, en daarnaast een andere auto waar ik nooit in gereden heb. Verder twijfel ik nog steeds of ik tijdens het examen m'n (misschien onbekende) instructeur mee zal nemen.
Iemand tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop