Ook nog logo's weg gehaald ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
De PSD: http://members.home.nl/dave.lindelauf/Plaatjes/FOK!fedDef.psd
Nieuw zijn de 2 logo's rechtsboven, en de 3 logo's rechtsbeneden.
quote:
Ziet er zekers goed uit!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Gijs_ het volgende:
Opzet FokHattrick.nl
Even een opzetje! Niks werkt dus nog![]()
Spuw uw gal en goede ideeën!
Mooie sitequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Gijs_ het volgende:
Opzet FokHattrick.nl
quote:Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in c:\domains\gijs.sohosted.com\wwwroot\FokHattrick\FokHattrick\index.php on line 84
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Gijs_ het volgende:
Opzet FokHattrick.nl
En zo ook inschrijven voor de Fok!Cup natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Schrijf je maar vast in:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12
Dit geldt ook voor de mensen die zich nog steeds niet in hebben geschreven!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:19 schreef Outpost76 het volgende:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Gijs_ het volgende:
Opzet FokHattrick.nl
Even een opzetje! Niks werkt dus nog
Ik weet t! Ik had dan ook geen commentaar dat was MrMoon!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Was even met de subemenuutjes bezig, nu doet ie het weer! En bij de eerste 3 menu itempjes een submenuutje!
Als men even mee nadenkt over alle items voor menuus en submenuus en dergelijke, dan ga ik morgen even verder!
Komt van zelf! Ik vind t al geniaal dat je er aan begonnen bent!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:33 schreef Gijs_ het volgende:
oh, en de submenuutjes zelf doen het dus nog niet hé!
Als ik thuis ben, ga ik wat bedenken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Was even met de subemenuutjes bezig, nu doet ie het weer! En bij de eerste 3 menu itempjes een submenuutje!
Als men even mee nadenkt over alle items voor menuus en submenuus en dergelijke, dan ga ik morgen even verder!
Nou ja, deels kan ik het zelf wel invullen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, ga ik wat bedenken.
ook de jeugdcompetitie lijkt me leuk om erbij te hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, deels kan ik het zelf wel invullen...
Dat Team v/d Maand kan ik er sowieso even inrammen!
Bij de Activiteiten even kort dingen uit de OP's van de dingen jatten en dan een linkje naar het betreffende topic!
Maar dan gaat het even verder om het indelen en wat we willen etc.
Wat precies van de jeugdcompetitie ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ook de jeugdcompetitie lijkt me leuk om erbij te hebben
Is Fok-Cup Winnaar (864181) gewordenquote:
Qyn zn team is sinds kort niet meer. Grumps zit al tijden aan stoppen te denken. VK is nog wel actief maar te druk met werk oid. Maniack28 ook.quote:
Als je competitie is afgelopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:26 schreef BaDaZz het volgende:
wanneer kun je weer van jeugdcompetitie veranderen? Als er een plekje is in de FOK dan zou ik er wel bij willen
En nu dus die van de FOK! jeugd ook... Die is vol namelijk nu.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Als je competitie is afgelopen
Daar kom je nu mee? We lopen al weken te leuren met een plekkie die we over hadden. Nu speelt er 1 of ander Italiaans team. Zonde man!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:26 schreef BaDaZz het volgende:
wanneer kun je weer van jeugdcompetitie veranderen? Als er een plekje is in de FOK dan zou ik er wel bij willen
Niet eens? Nou ben je al die geniale tips misgelopen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:26 schreef BaDaZz het volgende:
Oh foutje, ja was een beetje erg druk met school dus weinig op internet gezeten. En aangezien de topics nogal snel gaan hier heb ik niet alles nagelezen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:26 schreef BaDaZz het volgende:
quote:Rusland wint de World Cup
In een ongewoon spannende finale legde Rusland gisteren beslag op de 12e Hattrick World Cup titel door Griekenland te verslaan. De Grieken hielden heldhaftig stand en wisten de score driekwart wedstrijd lang gelijk te houden, ondanks het overweldigende balbezitvoordeel van de Russen. Na 78 minuten scoorde Alexander Koltsov echter het openingsdoelpunt voor Rusland, en de winst werd vier minuten later veilig gesteld door Vitaly Saltykov. Onze felicitaties gaan uit naar de Russische bondscoach, Spirit-of-Guus!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef GeneraalUli het volgende:
Morgen de eerste officiële wedstrijd van het nieuwe seizoen.
nee sorry :quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef Angelob het volgende:
Iemand van jullie die nu een jeugd oefenwedstrijd kan spelen?
quote:Uitdagingen
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 02-02-2009
Ik zou hem virtueel kielhalen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Godsamme.. Heb je een bidwar op een jeugdspelertje, die uiteindelijk nog voor 27k de deur uit gaat gisteravond. Ontslaat die mongool van een Spaanse XI-prutser (begonnen 19-01-2009) hem vandaag![]()
Niet dat ik rijk zou zijn geworden van het moedergeld &zo, maar hier kan ik dan wel weer pissig om worden. Het was ondanks de ongelukkige redelijk PM/redelijk Scoren-combi best een leuk spelertje.
Nah, misschien laat ik hem wel door OutPost swaffelen ofzo.. Lijkt me zo ongeveer de ultieme vernederingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou hem virtueel kielhalen.
Ik zou het door Vullie laten doen.. krijgt ie misschien nog iets extra's ook..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nah, misschien laat ik hem wel door OutPost swaffelen ofzo.. Lijkt me zo ongeveer de ultieme vernedering
Krijg je een kleine 200k voorquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:29 schreef GeneraalUli het volgende:
Nog 4 dagen totdat ik m'n jeugdspeler kan promoveren met goed verdedigen.![]()
Jammer dat ie dan al 17 jaar en 90 dagen is.
Kan 'm ook gaan trainen, heb ik 4 trainees uit eigen jeugd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Krijg je een kleine 200k voor
Dat is nog beter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:41 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Kan 'm ook gaan trainen, heb ik 4 trainees uit eigen jeugd.
lekker hoor..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:41 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Kan 'm ook gaan trainen, heb ik 4 trainees uit eigen jeugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |