Hattrick Coach Professional. www.h-c-p.netquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:20 schreef pekel het volgende:
Met welke hulp-programma's werken jullie?
later op de middag wel even..quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is er ook een vrijwilliger die een dergelijk overzichtje even wil maken ?
Ik sta er nog niet tussen....quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:59 schreef Gijs_ het volgende:
FokHattrick website opzet 'een heel eind op weg'
Aan sommige dingen worden nog gewerkt en sommige dingen zijn nog niet compleet, maar het heeft wat vorm! De Activiteiten staan er op, evenals Team v/d Maand en nog wat kleine dingetjes! Alle opbouwende kritiek en ideeën zijn nog steeds welkom!![]()
Goede ideeën mogen ook al deels uitgewerkt worden, ik zorg wel dat het er op komt! Ik kan niet bij elke kreet alles bij elkaar zoeken en in elkaar zetten!
Je logo staat erbij!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik sta er nog niet tussen....vv Emmen (148821), Chris1-1 (8999879)
Logo: [ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:13 schreef neilpad het volgende:
Vanavond eerste oefenpot, zal mij benieuwen.
Ik moet eigenlijk nog een speler met goed leiderschap kopen voor de basis...
Ik zal je hier ook in de header gaan zetten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik sta er nog niet tussen....vv Emmen (148821), Chris1-1 (8999879)
Logo: [ afbeelding ]
Om aanvoerder te maken... heb nu max redelijk volgens mij in mijn basisteam.quote:
Dat maakt zoveel uit, dat je er niets van merkt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef neilpad het volgende:
[..]
Om aanvoerder te maken... heb nu max redelijk volgens mij in mijn basisteam.
Of maakt het niet uit?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat maakt zoveel uit, dat je er niets van merkt...
Dat kun je veel beter doen inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:22 schreef neilpad het volgende:
Ok dan houd ik me centen op zak. Dit seizoen wordt gewoon makkelijke promoveren.
Volgende week nog maar 3/4 trainees erbij halen.
Nee hoor... niks anders dan lof voor deze uitleg!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun jij het beter uitleggen dan?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee hoor... niks anders dan lof voor deze uitleg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |