Wat zal jij je dan kut gevoeld hebben vorig jaar toen jouw clubbie met 2-1 daar ten onder gingquote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Verliezen van FC Groningen. Dat is net zoiets als verliezen met knikkeren als je zelf 30 bent en je buurjongetje 4
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Ajax - PSV 4-1
NEC- Ajax 2-4
Twente - Ajax 1-2
Ik denk ik laat de andere uitslagen maar weg en neem alleen een greepje uit de overwinningen op goeie tegenstanders. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 17:16 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Ajax - PSV 4-1
NEC- Ajax 2-4
Twente - Ajax 1 0-2
Ik denk ik laat de andere uitslagen maar weg en neem alleen een greepje uit de overwinningen op goeie tegenstanders. [ afbeelding ]
Waarom zeurt ajaxpubliek altijd over supporters van andere clubs? De sfeer bij jullie is ook drama.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo kk triest is datGing bijna over me nek toen bij az uit
dom kut publiek dat ze hebben
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:59 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Waarom zeurt ajaxpubliek altijd over supporters van andere clubs? De sfeer bij jullie is ook drama.
Wat een kanker postquote:Op zondag 25 januari 2009 19:06 schreef Biogarde het volgende:
Gaat dit nog ergens over? En stop eens met dat gekankelijer dit en dat. Begint een beetje te vervelen. Krachtterm oke, maar dit doen jullie er gewoon om. En jullie zijn de lui die enkel het woord kanker kennen.
Het Legioen is overrated.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het stadion is dramatisch. De supporters op noord en zuid voral zijn gewoon prima. Huilies hou je altijd wel ertussen
Het legioen is lekker?
kanker..quote:Op zondag 25 januari 2009 19:06 schreef Biogarde het volgende:
En jullie zijn de lui die enkel het woord kanker kennen.
Perfect! Dan hebben jullie geen gas meer, en krijgen wij eens het geld van het gas dat we verdienen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Juicyhil het volgende:
Als de duitsers weer komen, zeggen we gewoon vanne: "Neem Groningen maar"
Dat jij hier durft te reageren zeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
ajax!!!!!!!
En dan nog zeuren om die kaart ookgewoon terecht
Tevens ook wel een beetje naief als je suarez in je team hebt
Een voetbalkenner.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Verliezen van FC Groningen. Dat is net zoiets als verliezen met knikkeren als je zelf 30 bent en je buurjongetje 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |