kanker kanker kanker kanker kanker.....quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef VaderJacob het volgende:
We hebben de K
We hebben de A
We hebben DE N
We hebben de K
we hebben de E
We hebben de R
Kanker kanker kanker![]()
Ik heb de wedstrijd gezien ja en het was inderdaad niet goed.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Komt niet meer goed, Ajax speelde dramatisch
en toch is het kkquote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gezien ja en het was inderdaad niet goed.
Maar AZ moet nog een keer op bezoek komen dat is 3 punten inlopen. En AZ verliest ook nog wel een wedstrijd hoor, dan sta je alweer gelijk.
Het is pas over na 34 wedstrijden. En ik zou liegen als ik zei dat ik er een hard hoofd in heb, maar zoals ik zeg, het is pas over na 34 wedstrijden.
quote:
Denk je?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef Schokbreker het volgende:
Maar AZ moet nog een keer op bezoek komen dat is 3 punten inlopen.
Ja.quote:
1 punt gewonnenquote:
Dat krijg je bij zo'n topic.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja ook wel grappig trouwens![]()
Al die gefrustreerde anti ajax mensen hier die weer zo nodig moeten reageren![]()
Met dit soort uitspraken toon je aan dat je je beter bezig kan houden met Gerard Joling en Gordon en andere 'spannende' zaken.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Verliezen van FC Groningen. Dat is net zoiets als verliezen met knikkeren als je zelf 30 bent en je buurjongetje 4
Als je gewoon vaak genoeg scoort maakt de arbitrage geen reet uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Ice22 het volgende:
Wegereef liep te marchanderen. En dan mag Jans tijdens een slagpartij op het veld ook nog duidelijk verstaanbaar zeggen "Zo kunnen we ook winnen".
Tuurlijk hadden Vermaelen en Suarez moeten scoren, maar ik heb hier geen woorden voor. Zodra het lekker loopt komt de KNVB roet in het eten gooien. Geef tijdens een wedstrijd nou eens een duidelijke grens aan, want iedereen mag schoppen als je maar geen ajax-shirtje aan hebt.
Vorige week nog, wordt Cvitanich een rooie kaart aangenaaid en die verdediger zegt open en bloot letterlijk op tv dat hij hem genaaid heeft, klote arbitrage.
Dit dusquote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef Ice22 het volgende:
Wegereef liep te marchanderen. En dan mag Jans tijdens een slagpartij op het veld ook nog duidelijk verstaanbaar zeggen "Zo kunnen we ook winnen".
Tuurlijk hadden Vermaelen en Suarez moeten scoren, maar ik heb hier geen woorden voor. Zodra het lekker loopt komt de KNVB roet in het eten gooien. Geef tijdens een wedstrijd nou eens een duidelijke grens aan, want iedereen mag schoppen als je maar geen ajax-shirtje aan hebt.
Vorige week nog, wordt Cvitanich een rooie kaart aangenaaid en die verdediger zegt open en bloot letterlijk op tv dat hij hem genaaid heeft, klote arbitrage.
Nou sorry hoor maar je kan nauwelijks ontkennen dat ajax vaker genakt wordt dan andere clubsquote:Op zondag 25 januari 2009 16:46 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Als je gewoon vaak genoeg scoort maakt de arbitrage geen reet uit.
Ik vind ze ook niet altijd even goed, maar het vingertje gaat echt te vaak naar de kant van de KNVB.
Soms terecht soms onterecht.
KNVB zal zich de komende ook wel weer moeten laten gelden door marco te schorsen. Ik kots zo hard op dat brabantse zooitjequote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar je kan nauwelijks ontkennen dat ajax vaker genakt wordt dan andere clubs
En dan hoor je dat verhaaltje van die scheidsrechters aan na de wedstrijd en dan hoor je standaard zon kanker zachte g![]()
Ik zal ook niet ontkennen dat dit zo is. Dit komt gewoon omdat heel Nederland roept dat de KNVB pro-Ajax is. De scheidsrechters willen dit vaak de kop indrukken door tamelijk anti-Ajax te fluiten.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar je kan nauwelijks ontkennen dat ajax vaker genakt wordt dan andere clubs
En dan hoor je dat verhaaltje van die scheidsrechters aan na de wedstrijd en dan hoor je standaard zon kanker zachte g![]()
Ja in Groningen spreken ze met zachte G en alle scheidsrechters zijn tegen Ajax en het veld ook en de supporters en de bal was ook tegen Ajax en Calimero zat in de kleedkamer ook al te huilen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Om een statement te maken idd.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KNVB zal zich de komende ook wel weer moeten laten gelden door marco te schorsen. Ik kots zo hard op dat brabantse zooitje
Echt hequote:Op zondag 25 januari 2009 16:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KNVB zal zich de komende ook wel weer moeten laten gelden door marco te schorsen. Ik kots zo hard op dat brabantse zooitje
Omdat dat in het voordeel van ajax zou zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Echt he
Maar even nog over cvitanich, pothuizen heeft zelf gewoon op tv gezegd dat ie em een kaart heeft aangenaaid (hoe dom kun je zijn maar daar gaat et nu even niet over) waarom wordt die dan niet geseponeerd
Geel kan niet verandert wordenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Echt he
Maar even nog over cvitanich, pothuizen heeft zelf gewoon op tv gezegd dat ie em een kaart heeft aangenaaid (hoe dom kun je zijn maar daar gaat et nu even niet over) waarom wordt die dan niet geseponeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |