'kanker'quote:Op zondag 25 januari 2009 16:30 schreef reetveter het volgende:
Kankergroningen
En waarom de fuckneuk haalt die Siem de Jong er niet uit
KANKER uitverkocht misschien?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:28 schreef post01man het volgende:
echte fok supporters, moeten jullie niet in het stadion zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
kanker op manquote:Op zondag 25 januari 2009 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
'kanker'
Denk toch na achterlijke debiel
Nee Louis van Gaal traint AZ, niet Ajaxquote:Op zondag 25 januari 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHA, en, lag het weer aan de scheids?
moeten jullie niet janken over spelers die gekocht worden of je eigen stadion afbranden?quote:
Hehe de scheids heeft het weer gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ] kk
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ] kk
Haha het lag natuuuuurlijk weer aan de scheids... altijd hetzelfde wanneer ajax verliestquote:
Neuh, want ik kijk eigenlijk helemaal geen voetbal.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
moeten jullie niet janken over spelers die gekocht worden of je eigen stadion afbranden?
jij bent kanker triest met je Jan Reker iconquote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hehe de scheids heeft het weer gedaan![]()
Ik zei ook al later in een kk post van me dat ajax kk slecht wasquote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Haha het lag natuuuuurlijk weer aan de scheids... altijd hetzelfde wanneer ajax verliest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |