Haha nogmaals stoerdoenerij op internet ->quote:Op zondag 25 januari 2009 15:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nouja ik ga voor het eerst sinds 4 jaar niet meer naar grunn uit dus nu moet ik me thuis uitleven![]()
Gelukkig volende uitwedstrijd wel weer kaartjes dus hoef ik je niet meer te vervelen, maar heb je zo weinig te doen op je zondag dat je maar op mensen gaat zeuren?
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 25 januari 2009 15:58 schreef Noshiba het volgende:
Nou dit gaat hem neit worden hoor
Gast, Feyenoord staat 12e of 13e ofzo. Denk je echt dat ze daar ook maar iets om geven?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom op Sparta , dan kan je boven Feijenoord komen te staan, dat zal ze pijn doen
Nee, denk het ook niet. Wat spelen ze ongeïnspireerd zeg..quote:
Beseffen weer eens niet waar het om gaatquote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet. Wat spelen ze ongeïnspireerd zeg..
Stoerdoenerijquote:Op zondag 25 januari 2009 15:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha nogmaals stoerdoenerij op internet ->
En waarom mis je dan één van de mooiste wedstrjiden van het seizoen, jammer jammer.
En ja, ik kwam eens kijken of het hier nog steeds een Ajax-forum is.
Oh nee toch.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vermaelenkneusje van de eeuw.
Altijd zo stoer en mans, maar ondertussen een watje van jewelste. Schijnt zelfs homo te zijn.
Joh, waarom reageer je nog op zo een kneus. Laat lekker.quote:
Das inderdaad een hele slechte eigenschap van mij maar het staat er ook al in ik wil altijd m'n gelijk halen!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Joh, waarom reageer je nog op zo een kneus. Laat lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |