I knowquote:
moet je zeker doen ik heb al mijn piercings bij maike van on edge laten zettenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oke, On Edge ga ik wel een kijkje nemen binnenkort! En ik kan vrijwel niets vinden in Den Haag, dus is het wel makkelijk bereikbaar?
Ja, weet ik, maar ik kan het niet vaak genoeg afradenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
I knowhad je al eens gezegd
!
En ik heb besloten dat ik toch maar tot 10 maart wachtzijn de mensen van de zaak hier in Katwijk terug realiseer ik me net (ja in januari klonk maart ontzettend ver weg enzo
)
Haha jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef Empathologica het volgende:
Wanneer dan weer? Heb je die kalender gekocht?
This is a notification to let you know that your Bodyartforms order is being packaged up and will ship out later today.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:45 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ] en
[ afbeelding ] besteld![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:17 schreef saaw het volgende:
14g = 1.6 mm [dik] en 5/8" = idd 16 mm [lang]
Er zijn een aantal goeie shops online. Ik koop zelf veel bij bodyartforms.com maar er zijn er heel veel dus kijk een beetje rond. In de OP staan ook nog wat linkjes naar shops geloof ik.
Duurt nog lang bij jouquote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef saaw het volgende:
[..]
This is a notification to let you know that your Bodyartforms order is being packaged up and will ship out later today.
Mailtje gister gekregen dus zal eind deze week wel binnenkomen denk ik.
Zin inFoto's volgen natuurlijk.
kijk maar op ebay!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:37 schreef saaw het volgende:
Wat moet je in godsnaam met 50 tongpiercings?
En dat kan best wat zijn opzich. Staat er bij watvoor materiaal het is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |