Yes I know maar ik vind het iets minder mooiquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:19 schreef Empathologica het volgende:
Dat ie ver naar achter zit is juist hartstikke goed, zo heb je minder kans op beschadiging van je tanden
okj! thanks voor de tip en het geruststellenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:46 schreef Doria het volgende:
Assiej: Ik zou even afwachten als de zwelling wat minder is. Denk dat je het dan beter kunt zien. Bij mij zit ie ook wat verder naar achteren maar bij een oud-collega van me juist heel ver naar voren ivm haar tongriem. Was inderdaad niet echt praktisch, want het balletje sloeg de hele tijd tegen haar tanden.
*super smile over here!*quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:35 schreef Beach het volgende:
Ik heb geen verstand van maten, maar hij staat je goed Assiej.
kloptquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:16 schreef Empathologica het volgende:
1.6mm is de breedte van het staafje, 19mm de lengte en 5mm balletjes. Dat lijkt mij het logischte
Dat scheef had ik ook in het begin, trekt wel bij,quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
okj! thanks voor de tip en het geruststellen
Ik wil idd afwachten want zoals nu is ie echt scheef ( onderin bij de tong zit ie zowat aan mijn tong puntje ) en de bovenste zit verder zeg maar in de mond.
En door de grootte van het staafje, valt ie zowiezo iets meer naar achteren
Ik wacht welen als je hem niet ziet met praten vind ik het ook wel beter met werk oid
Weet iemand ook wat over de maten enzo ?
Ik heb maat sieraad;
1-6-19-5/5
Wat dit betekend, Geen Idee ?
Klopt! ik dacht al van huhw, word ik nu gek of ?...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat scheef had ik ook in het begin, trekt wel bij,.
En hij lijkt meer achterin te zitten, omdat je je tong naar binnen hebt. Als je je tong uitsteekt verandert de 'vorm' en dan lijktie meer voor te zitten.
Maar ik weet niet of het nu nog teveel pijn doet om hem uit te steken. ''
Zo te zien zit ie ongeveer net zover naar achter als bij mij.. En das alleen maar fijnquote:
Ik ging na een uurtje patatjes eten, ook dramaquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klopt! ik dacht al van huhw, word ik nu gek of ?...
maar ik heb wel foto's waar ik hem uitsteek alleen ik ben al paar keer blijven haken met terug doen...
en het was me afgeraden dus om die reden...
hij is nu al minder opgezwollen en ik moet eigenlijk de hele week vloeibaar/zacht eten
maar ik heb meteen dag erna al aardappels etc. gegeten
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Beach het volgende:
Zo lijkt het net alsof je mond niet open kan.
Den Haag:quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh even weer een vraagje!
Amsterdam en piercen is helaas niet doorgegaan vanwege een vervelend voorvalletje! Dus ik zou graag van jullie weten waar er in Den Haag/Scheveningen/Zoetermeer/Leiden een goede piercingzaak zit!![]()
Iemand tips?
Moeilijk, ik kan wel in de verdediging schieten, maar stiekem weet je zelf al dat je 'opmerking' behalve flauw, ook niet origineel is toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Beach het volgende:
Zo lijkt het net alsof je mond niet open kan.
Oke, On Edge ga ik wel een kijkje nemen binnenkortquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef justshutup het volgende:
[..]
Den Haag:
On Edge http://www.onedge.nl prettige omgeving, professioneel en hygiėnisch.
Afraders (voor piercings, tattooages heb ik geen ervaring mee):
Body Cult
Frenkey's
Voor mij is dat niet zo handigquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:13 schreef Mirjam het volgende:
Hoi piepelo? Mag haarlem ook?
Rings of pleasure zit daar, geweldige shop!
Bodycult, sja...
Bij bodycult in amsterdam heb ik 1 vaste piercer, die vertrouw ik, verder heb ik bij bodycult soms mn bedenkingen
Ja, het ligt in het centrum, met tram 17, halte elandstraat stop je praktisch voor de deur. Staat ook allemaal op hun site, en verder ook een bekende naam in Den Haag dus de weg vragen is ook altijd nog een optie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oke, On Edge ga ik wel een kijkje nemen binnenkort! En ik kan vrijwel niets vinden in Den Haag, dus is het wel makkelijk bereikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |