abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65957214
Dat ie ver naar achter zit is juist hartstikke goed, zo heb je minder kans op beschadiging van je tanden
pi_65957797
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:19 schreef Empathologica het volgende:
Dat ie ver naar achter zit is juist hartstikke goed, zo heb je minder kans op beschadiging van je tanden
Yes I know maar ik vind het iets minder mooi ( helemaal voorin is ook niet wat ) maar hmm hij zit dus ver achterin ?
pi_65958092
Assiej: Ik zou even afwachten als de zwelling wat minder is. Denk dat je het dan beter kunt zien. Bij mij zit ie ook wat verder naar achteren maar bij een oud-collega van me juist heel ver naar voren ivm haar tongriem. Was inderdaad niet echt praktisch, want het balletje sloeg de hele tijd tegen haar tanden.
pi_65962012
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:46 schreef Doria het volgende:
Assiej: Ik zou even afwachten als de zwelling wat minder is. Denk dat je het dan beter kunt zien. Bij mij zit ie ook wat verder naar achteren maar bij een oud-collega van me juist heel ver naar voren ivm haar tongriem. Was inderdaad niet echt praktisch, want het balletje sloeg de hele tijd tegen haar tanden.
okj! thanks voor de tip en het geruststellen
Ik wil idd afwachten want zoals nu is ie echt scheef ( onderin bij de tong zit ie zowat aan mijn tong puntje ) en de bovenste zit verder zeg maar in de mond.
En door de grootte van het staafje, valt ie zowiezo iets meer naar achteren
Ik wacht wel en als je hem niet ziet met praten vind ik het ook wel beter met werk oid

Weet iemand ook wat over de maten enzo ?

Ik heb maat sieraad;
1-6-19-5/5
Wat dit betekend, Geen Idee ?
pi_65962433
Ik heb geen verstand van maten, maar hij staat je goed Assiej.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_65962608
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:35 schreef Beach het volgende:
Ik heb geen verstand van maten, maar hij staat je goed Assiej.
*super smile over here!*
thanks
pi_65963649
Tijd om dan eens een fototootje te maken van mijn goed genezen stretch
pi_65963810
1.6mm is de breedte van het staafje, 19mm de lengte en 5mm balletjes. Dat lijkt mij het logischte
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:26:25 #134
92409 Twinky
Little star.
pi_65967055
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:16 schreef Empathologica het volgende:
1.6mm is de breedte van het staafje, 19mm de lengte en 5mm balletjes. Dat lijkt mij het logischte
klopt de lengte wordt nog korter als het goed is
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 februari 2009 @ 22:28:04 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65967140
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef Assiej het volgende:

[..]

okj! thanks voor de tip en het geruststellen
Ik wil idd afwachten want zoals nu is ie echt scheef ( onderin bij de tong zit ie zowat aan mijn tong puntje ) en de bovenste zit verder zeg maar in de mond.
En door de grootte van het staafje, valt ie zowiezo iets meer naar achteren
Ik wacht wel en als je hem niet ziet met praten vind ik het ook wel beter met werk oid

Weet iemand ook wat over de maten enzo ?

Ik heb maat sieraad;
1-6-19-5/5
Wat dit betekend, Geen Idee ?
Dat scheef had ik ook in het begin, trekt wel bij, .
En hij lijkt meer achterin te zitten, omdat je je tong naar binnen hebt. Als je je tong uitsteekt verandert de 'vorm' en dan lijktie meer voor te zitten.
Maar ik weet niet of het nu nog teveel pijn doet om hem uit te steken. ' '
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65967776
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat scheef had ik ook in het begin, trekt wel bij, .
En hij lijkt meer achterin te zitten, omdat je je tong naar binnen hebt. Als je je tong uitsteekt verandert de 'vorm' en dan lijktie meer voor te zitten.
Maar ik weet niet of het nu nog teveel pijn doet om hem uit te steken. ' '
Klopt! ik dacht al van huhw, word ik nu gek of ?...
maar ik heb wel foto's waar ik hem uitsteek alleen ik ben al paar keer blijven haken met terug doen ...
en het was me afgeraden dus om die reden ...
hij is nu al minder opgezwollen en ik moet eigenlijk de hele week vloeibaar/zacht eten
maar ik heb meteen dag erna al aardappels etc. gegeten
pi_65967811

4 mm
pi_65970164
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:41 schreef Assiej het volgende:

[..]

*super smile over here!*
thanks
Zo te zien zit ie ongeveer net zover naar achter als bij mij.. En das alleen maar fijn
Btw.. bereid je ff voor op de eerste keer spaghetti eten Bij mij hing de sliert precies over de helft half in me keelgat, hangend achter de piercing
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_65970261
Ondanks eerdere negatieve berichten over Medusa's hier dan de mijne! (In combinatie met mijn al wat oudere labret).

pi_65970368
Zo lijkt het net alsof je mond niet open kan.
pi_65970372
Oh even weer een vraagje !
Amsterdam en piercen is helaas niet doorgegaan vanwege een vervelend voorvalletje! Dus ik zou graag van jullie weten waar er in Den Haag/Scheveningen/Zoetermeer/Leiden een goede piercingzaak zit!
Iemand tips?
pi_65970474
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef Assiej het volgende:

[..]

Klopt! ik dacht al van huhw, word ik nu gek of ?...
maar ik heb wel foto's waar ik hem uitsteek alleen ik ben al paar keer blijven haken met terug doen ...
en het was me afgeraden dus om die reden ...
hij is nu al minder opgezwollen en ik moet eigenlijk de hele week vloeibaar/zacht eten
maar ik heb meteen dag erna al aardappels etc. gegeten
Ik ging na een uurtje patatjes eten, ook drama rest van de week ook makkelijk voedsel gedaan

De man die mij piercte (piercede? ) raadde mij trouwens aan om veel ijs te eten, maar dat is toch juist hartstikke slecht? (heb die piercing allang niet meer hoor, daar niet van )
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:43:05 #143
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65970527
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Beach het volgende:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_65971095
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh even weer een vraagje !
Amsterdam en piercen is helaas niet doorgegaan vanwege een vervelend voorvalletje! Dus ik zou graag van jullie weten waar er in Den Haag/Scheveningen/Zoetermeer/Leiden een goede piercingzaak zit!
Iemand tips?
Den Haag:
On Edge http://www.onedge.nl prettige omgeving, professioneel en hygiėnisch.

Afraders (voor piercings, tattooages heb ik geen ervaring mee):
Body Cult
Frenkey's
pi_65971186
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef Beach het volgende:
Moeilijk, ik kan wel in de verdediging schieten, maar stiekem weet je zelf al dat je 'opmerking' behalve flauw, ook niet origineel is toch?
pi_65971192
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:58 schreef justshutup het volgende:

[..]

Den Haag:
On Edge http://www.onedge.nl prettige omgeving, professioneel en hygiėnisch.

Afraders (voor piercings, tattooages heb ik geen ervaring mee):
Body Cult
Frenkey's
Oke, On Edge ga ik wel een kijkje nemen binnenkort ! En ik kan vrijwel niets vinden in Den Haag, dus is het wel makkelijk bereikbaar?
pi_65971563
Hoi piepelo? Mag haarlem ook?
Rings of pleasure zit daar, geweldige shop!

Bodycult, sja...
Bij bodycult in amsterdam heb ik 1 vaste piercer, die vertrouw ik, verder heb ik bij bodycult soms mn bedenkingen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65971577
Rings of pleasure is top!
pi_65971735
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:13 schreef Mirjam het volgende:
Hoi piepelo? Mag haarlem ook?
Rings of pleasure zit daar, geweldige shop!

Bodycult, sja...
Bij bodycult in amsterdam heb ik 1 vaste piercer, die vertrouw ik, verder heb ik bij bodycult soms mn bedenkingen
Voor mij is dat niet zo handig , Den Haag weet ik wel te vinden. Ben ik na zo'n 1,5 jaar iedere week meerdere keren heengegaan te zijn wel een ietsiepietsiebeetje bekend, Haarlem is drama gok ik zo !
Bovendien ben ik gewoon vaak in Den Haag/Zoetermeer/Leiden, dus dat het liefst
pi_65971763
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Oke, On Edge ga ik wel een kijkje nemen binnenkort ! En ik kan vrijwel niets vinden in Den Haag, dus is het wel makkelijk bereikbaar?
Ja, het ligt in het centrum, met tram 17, halte elandstraat stop je praktisch voor de deur. Staat ook allemaal op hun site, en verder ook een bekende naam in Den Haag dus de weg vragen is ook altijd nog een optie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')