jaa, mij lijkt het echt vet!quote:
Meeste plezier ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Minst pijnlijke, en meeste plezier van
septum stretchenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:43 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nog steeds geen fatsoenlijk ringetje in m'n septum. Heb wel een nieuwe besteld, maar dat is een maatje te dik. Dus of ik moet stretchen, of een andere bestellen.
Ziet er tof uit met een ring, misschien ga ik dat ook weer eens doenquote:Op zondag 22 februari 2009 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst: de conch in het midden:
[ afbeelding ]
Uiteraard weer laten zetten bij Sharon van Classic Ink & Mods. Dat kan ik iedereen aanraden!
D2W ligt idd een stuk verder van 't centrum af. Leuke shop in de spaarpotsteeg, ik was er nog nooit geweest. Ik vind de zorg tijdens en na het piercen echt super!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:53 schreef Empathologica het volgende:
Classic is makkelijker te vinden dan D2W denk ik, omdat Classic achter Madame Tussaud zit en dat kent iedereen welVrijdag weer ff langs gaan, vriendinnetje wil rook
tof, die industrialquote:Op zondag 22 februari 2009 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard weer laten zetten bij Sharon van Classic Ink & Mods. Dat kan ik iedereen aanraden!
Ah het is gewoon de andere shop van Sharon waar ik al een keer ben geweest maar niet wist dat het een andere naam had. Dacht eigenlijk dat het ook gewoon D2W heette. Schijnt wel wat drukker te zijn daar, ga eigenlijk nog steeds altijd naar de buiten oranjestraat. Leuker buurtje ookquote:Op zondag 22 februari 2009 13:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
D2W ligt idd een stuk verder van 't centrum af. Leuke shop in de spaarpotsteeg, ik was er nog nooit geweest. Ik vind de zorg tijdens en na het piercen echt super!
Ik krijg soms enorme last als ik ineens een ring in doe, alsof het gat zich om het rechte staafje heeft gevormd en zich niet wil aanpassen een een rond ringejte. Heel vervelendquote:Op zondag 22 februari 2009 15:12 schreef saaw het volgende:
Misschien doe ik ook wel een keer een ring in mn conch, ziet er goed uit!
De genezingstijd voor en industrial is hetzelfde als voor alle kraakbeenpiercings: 3 tot 9 maanden. Je rolt idd meestal vanzelf naar de kant waar het geen pijn doet of je slaapt met een kommetje om je oor heen. Op een gegeven moment trekt de pijn weg, al zul je echt nog wel 's wakker worden op je verkeerde oor waarna je een halve dag pijn hebtquote:Op zondag 22 februari 2009 14:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof, die industrial
hoe lang duurde het om te helen?
ik zou er ook wel 1 willen, maar ben bang dat ik dan zo lang niet op mijn zij kan slapen
Slapen met een kommetje om je oor? Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De genezingstijd voor en industrial is hetzelfde als voor alle kraakbeenpiercings: 3 tot 9 maanden. Je rolt idd meestal vanzelf naar de kant waar het geen pijn doet of je slaapt met een kommetje om je oor heen. Op een gegeven moment trekt de pijn weg, al zul je echt nog wel 's wakker worden op je verkeerde oor waarna je een halve dag pijn hebt.
Een kommetje van je hand maken, sorryquote:Op zondag 22 februari 2009 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Slapen met een kommetje om je oor? Hoe bedoel je dat?
goede shop welquote:Op maandag 23 februari 2009 09:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Is er iemand bekend met tattoo / piercingstudio Flash in Heerenveen? Ben van plan om zaterdag een Micro Dermal te laten zetten.
Wowquote:Op zondag 22 februari 2009 12:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[..]
2 maart komt de VCH, in april de christina.
niemand die het ziet, komt nog bij dat ik heeeel subtiele sieraden draag ook op mn tepelpiercing heb ik een klein staafje met maar slechts 3 mm balletjes inplaats van die 5 mm knoppen, me vch word waarschijnlijk net zo klein als me helix, 1.2 x 3 mm balletjes en hetzelfde voor de cristina, ik hou van simpel, geen hangers en goedjesquote:Op maandag 23 februari 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wowben je niet bang dat je er dan een beetje overpierced uit gaat zien daar
?
Oké, dan lijkt het me mooi jaquote:Op maandag 23 februari 2009 23:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
niemand die het ziet, komt nog bij dat ik heeeel subtiele sieraden draag ook op mn tepelpiercing heb ik een klein staafje met maar slechts 3 mm balletjes inplaats van die 5 mm knoppen, me vch word waarschijnlijk net zo klein als me helix, 1.2 x 3 mm balletjes en hetzelfde voor de cristina, ik hou van simpel, geen hangers en goedjes
Het is geluktquote:Op zondag 22 februari 2009 10:33 schreef Conekiller het volgende:
[..]
septum stretchen![]()
Succes daarmee. Was voor mij m'n pijnlijkste stretch. En ik heb ales wat ik heb gestretched
Hoe groot is die ring eigenlijk?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Staat je leuk! Ik zou alleen net een kleiner ringetje nemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is gelukt, en het viel nog wel mee.. geen traanoogjes! Alleen, ik denkd at ik toch maar een 1.2mm circular barbell ga bestellen, heb het idee dat deze wel erg grof is. Zal vandaag is aan wat mensen vragen hoe zij het vinden staan.
edit: wat vinden jullie? En ja ik kijk op de eerste foto heel dom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is al de kleinste diameter, mijn soft spot zit heel laag en de piercing dus ook. Misschien toch maar eens een Anatometal custom, als die ze kleiner maken..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Staat je leuk! Ik zou alleen net een kleiner ringetje nemen.
Nee die zijn er toch wel kleiner? Voor mijn tragus had ik echt een ieniemienie ringetje met 2 balletjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is al de kleinste diameter, mijn soft spot zit heel laag en de piercing dus ook. Misschien toch maar eens een Anatometal custom, als die ze kleiner maken..
Ik heb eens gekeken, uit de normale prijsrange heb ik de kleinste, maar van Anatometal is er wel nog een kleinere diameter te krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee die zijn er toch wel kleiner? Voor mijn tragus had ik echt een ieniemienie ringetje met 2 balletjes
zelfde hier, heb er nu dan een inimini BCR in maar ze zijn er echt kleinquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee die zijn er toch wel kleiner? Voor mijn tragus had ik echt een ieniemienie ringetje met 2 balletjes
Gewoon ff mailen joh, krijg je zo een nieuwe opgestuurd als ze het fout gedaan hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:07 schreef saaw het volgende:
Whoah mn spiegeltje is binnen![]()
Morgen probeer ik hem goed op een foto te zetten!
Dat lieve groene tunneltje hebben ze in 10g opgestuurdmaar misschien dat ik dan gewoon rechts dat kleine stukje wel stretch.
Prepare for the painquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:25 schreef Mirjam het volgende:
semex,ik vind jouw industrial echt zo mooi![]()
ik denk dat ik,als ik helemaal beter ben en wer goed functioneer, meelf ga trakteren op een industrial...
Pijnlijker als alleen door een stukje vel heenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:35 schreef Mirjam het volgende:
oh jee, is 't zo erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |