abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 januari 2009 @ 16:48:52 #51
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65424771
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef .Kimmie. het volgende:
Die MD's op je pols vind ik echt tof!!
Ik zou er graag 2 in de lengte hebben denk ik. Vind ze echt heel gaaf!!

Even sparen denk ik..
Dank.

Daar moet je wel even voor sparen, ja.
Psst, deze user heeft er waar ik bij was twee in de lengte laten zetten, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65449707
Balen he!!
Droomde vannacht nog, dat ik als proefkonijn gratis alle piercings kon laten zetten waar ik
zin in had. (kon die piercer oefenen !)
Whaaaa, je snapt ik zat helemaal onder ! hahaha!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 12:20:54 #53
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65450847
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef .Kimmie. het volgende:
Balen he!!
Droomde vannacht nog, dat ik als proefkonijn gratis alle piercings kon laten zetten waar ik
zin in had. (kon die piercer oefenen !)
Whaaaa, je snapt ik zat helemaal onder ! hahaha!
Dat gebeurt wel! Volgens mij betaal je nog wel, maar wel aanzienlijk minder en dan mogen mensen op je oefenen alst ware, Er is wel een professionele piercer bij.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65461893
Ik lees weer mee voor de horrorverhalen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_65463603
Ik zal mn zooi hier ook maar eens posten dan;

Rechteroor

Linkeroor

Bring on the horrorstories!
† The 3 Kings †
pi_65490409
Weet iemand een goede piercingzaak in A'dam, niet al te ver van CS vandaan?
pi_65490478
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Weet iemand een goede piercingzaak in A'dam, niet al te ver van CS vandaan?
Kom ik weer met m'n eeuwige tip , maar http://classicinkandmods.com/ zit in een steegje vlakbij de Dam (ongeveer ter hoogte van de Fame) en dan heb je meteen de alllllllerbeste piercer
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_65490546
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Kom ik weer met m'n eeuwige tip , maar http://classicinkandmods.com/ zit in een steegje vlakbij de Dam (ongeveer ter hoogte van de Fame) en dan heb je meteen de alllllllerbeste piercer
Fame? Is dat niet een muziekwinkel op de Kalverstraat ofzo?
Dan kan ik het wel vinden

Maar, allerbeste piercer = allerduurste piercer?
pi_65490708
Yep, het zit in een klein zijstraatje daarnaast
Weet niet of ze de allerduurste zijn, maar ze weten iig wat ze doen en ik zou me nooit meer door een ander laten piercen (en ze hebben mooie sieraden)
pi_65490830
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef Scandalous het volgende:
Yep, het zit in een klein zijstraatje daarnaast
Weet niet of ze de allerduurste zijn, maar ze weten iig wat ze doen en ik zou me nooit meer door een ander laten piercen (en ze hebben mooie sieraden)
Mja, gaat mij eigenlijk alleen om hygiene en dat het goed gedaan wordt , mooie sieraden kun je er ook altijd nog later indoen!
Loop er wel ff langs zaterdag
pi_65490886
Wat ga je laten zetten?
pi_65490992
Ik ben het heel erg eens met Classic Inks & Mods! Ik ga nergens anders meer heen nu. (Ok, misschien Dare2Wear )

Ben overigens in het bezit van twee gaten per oor in m'n oorlellen, twee helixen links, industrial rechts en een eskimo. Had ook nog wat in m'n wenkbrauw, maar die is foetsie.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_65491037
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef Scandalous het volgende:
Wat ga je laten zetten?
Eentje die ik al eens eerder had maar die ik verloren ben met zwemmen
pi_65495526
En welke is dat dan?
En Classic is niet heel duur, voor m'n tepels betaalde ik 90 en vch 65. Wisselen was gratis
pi_65496323
Laat het nou net om een vch gaan, 65 is echt niet duur!
Maar piercen is niet op afspraak?
pi_65496806
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Goede tip. Ik zit al een tijdje te denken aan een microdermal, maar hier in de buurt zitten niet zoveel shops waar ik heenwil. Dus ik zat al rond te kijken op internet, maar deze shop ziet er wel goed uit! Halfuurtje met de trein valt ook wel te doen. Bedankt in ieder geval.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:36:25 #67
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_65503215
Neeee je moet naar dare2wear gaan, mijn persoonlijke favoriet . 5 minuutjes van centraal ongeveer. VCH kost 60 of 65 euro (ring/staafje).

Gisteren een bestelling van BAF binnen gekregen. Was mijn eerste keer dus ik was wat onbekend met betalen en verzenden maar het ging super! Binnen een week had ik mijn pluggen binnen, echt snel. Ga straks denk ik even een foto schieten .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_65505193
5 minuutjes? Man ik liep er wel wat langer op hahah
En D2W of CI&M maakt ook niet uit eigenlijk, persoonlijk vind ik CI&M fijner omdat je dan op 1e verdieping zit en je de ruimte hebt om je broek uit te trekken enzo. Terwijl bij D2W je achter gordijntje ligt, alhoewel ze daar dan wel weer de deur op slot draaien
pi_65505262
zaterdag wss 2 nieuwe dermals bij rings of pleasure
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:43:13 #70
92409 Twinky
Little star.
pi_65505638
oeh, spannend. Hoe gaat het met het wondje?
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:43:40 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65505655
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Leinonlein het volgende:
Neeee je moet naar dare2wear gaan, mijn persoonlijke favoriet . 5 minuutjes van centraal ongeveer. VCH kost 60 of 65 euro (ring/staafje).

Gisteren een bestelling van BAF binnen gekregen. Was mijn eerste keer dus ik was wat onbekend met betalen en verzenden maar het ging super! Binnen een week had ik mijn pluggen binnen, echt snel. Ga straks denk ik even een foto schieten .
Oeh foto's ja . Ik krijg binnenkort de BAF calender binnen, staan als het goed is voor elke maand op bepaalde dagen kortingscodes in. Die zal ik dan wel delen hier .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:21:01 #72
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_65509689
Ik hoor net vandaag dat ik door mn nieuwe medicijnen verhoogde kans heb op infecties [doet iets raars met je weerstand] en dat ik het dus wel kan vergeten om de komende tijd nieuwe piercings te laten zetten
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:24:57 #73
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65509894
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef saaw het volgende:
Ik hoor net vandaag dat ik door mn nieuwe medicijnen verhoogde kans heb op infecties [doet iets raars met je weerstand] en dat ik het dus wel kan vergeten om de komende tijd nieuwe piercings te laten zetten
Dat is balen . Maar wees blij dat je het vooraf weet en niet allemaal gekut hebt met een nieuwe piercing omdat je niet snapt waar de infectie vandaan komt. Toch?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:31:29 #74
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_65510196
Ja dat is natuurlijk waar maar ik wou juist net mn rook laten zetten
En nieuwe tatt's zit er natuurlijk ook niet in nu.

Mja hopelijk werken de medicijnen iig wel.
an urge to help mankind overcomes me
pi_65511221
Mja, ga wel naar dat Classic nog iets nog iets weet ik dan tenminste te vinden. Alleen gedwongen door school naar Amsterdam geweest en dan loop je veel daar bij de stopera (en ben dus 1 keer speciaal voor de Fame geweest ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')