quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef .Kimmie. het volgende:
Die MD's op je pols vind ik echt tof!!
Ik zou er graag 2 in de lengte hebben denk ik. Vind ze echt heel gaaf!!
Even sparen denk ik..
Dat gebeurt wel! Volgens mij betaal je nog wel, maar wel aanzienlijk minder en dan mogen mensen op je oefenen alst ware,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef .Kimmie. het volgende:
Balen he!!
Droomde vannacht nog, dat ik als proefkonijn gratis alle piercings kon laten zetten waar ik
zin in had. (kon die piercer oefenen!)
Whaaaa, je snapt ik zat helemaal onder! hahaha!

Kom ik weer met m'n eeuwige tipquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Weet iemand een goede piercingzaak in A'dam, niet al te ver van CS vandaan?
Fame? Is dat niet een muziekwinkel op de Kalverstraat ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n eeuwige tip, maar http://classicinkandmods.com/ zit in een steegje vlakbij de Dam (ongeveer ter hoogte van de Fame) en dan heb je meteen de alllllllerbeste piercer
Mja, gaat mij eigenlijk alleen om hygiene en dat het goed gedaan wordtquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef Scandalous het volgende:
Yep, het zit in een klein zijstraatje daarnaast
Weet niet of ze de allerduurste zijn, maar ze weten iig wat ze doen en ik zou me nooit meer door een ander laten piercen(en ze hebben mooie sieraden)
Goede tip.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n eeuwige tip, maar http://classicinkandmods.com/ zit in een steegje vlakbij de Dam (ongeveer ter hoogte van de Fame) en dan heb je meteen de alllllllerbeste piercer
Oeh foto's jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Leinonlein het volgende:
Neeee je moet naar dare2wear gaan, mijn persoonlijke favoriet. 5 minuutjes van centraal ongeveer. VCH kost 60 of 65 euro (ring/staafje).
Gisteren een bestelling van BAF binnen gekregen. Was mijn eerste keer dus ik was wat onbekend met betalen en verzenden maar het ging super! Binnen een week had ik mijn pluggen binnen, echt snel. Ga straks denk ik even een foto schieten.
Dat is balenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef saaw het volgende:
Ik hoor net vandaag dat ik door mn nieuwe medicijnen verhoogde kans heb op infecties [doet iets raars met je weerstand] en dat ik het dus wel kan vergeten om de komende tijd nieuwe piercings te laten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |