abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 januari 2009 @ 16:48:52 #51
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65424771
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef .Kimmie. het volgende:
Die MD's op je pols vind ik echt tof!!
Ik zou er graag 2 in de lengte hebben denk ik. Vind ze echt heel gaaf!!

Even sparen denk ik..
Dank.

Daar moet je wel even voor sparen, ja.
Psst, deze user heeft er waar ik bij was twee in de lengte laten zetten, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65449707
Balen he!!
Droomde vannacht nog, dat ik als proefkonijn gratis alle piercings kon laten zetten waar ik
zin in had. (kon die piercer oefenen !)
Whaaaa, je snapt ik zat helemaal onder ! hahaha!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 12:20:54 #53
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65450847
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef .Kimmie. het volgende:
Balen he!!
Droomde vannacht nog, dat ik als proefkonijn gratis alle piercings kon laten zetten waar ik
zin in had. (kon die piercer oefenen !)
Whaaaa, je snapt ik zat helemaal onder ! hahaha!
Dat gebeurt wel! Volgens mij betaal je nog wel, maar wel aanzienlijk minder en dan mogen mensen op je oefenen alst ware, Er is wel een professionele piercer bij.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65461893
Ik lees weer mee voor de horrorverhalen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_65463603
Ik zal mn zooi hier ook maar eens posten dan;

Rechteroor

Linkeroor

Bring on the horrorstories!
† The 3 Kings †
pi_65490409
Weet iemand een goede piercingzaak in A'dam, niet al te ver van CS vandaan?
pi_65490478
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Weet iemand een goede piercingzaak in A'dam, niet al te ver van CS vandaan?
Kom ik weer met m'n eeuwige tip , maar http://classicinkandmods.com/ zit in een steegje vlakbij de Dam (ongeveer ter hoogte van de Fame) en dan heb je meteen de alllllllerbeste piercer
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_65490546
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Kom ik weer met m'n eeuwige tip , maar http://classicinkandmods.com/ zit in een steegje vlakbij de Dam (ongeveer ter hoogte van de Fame) en dan heb je meteen de alllllllerbeste piercer
Fame? Is dat niet een muziekwinkel op de Kalverstraat ofzo?
Dan kan ik het wel vinden

Maar, allerbeste piercer = allerduurste piercer?
pi_65490708
Yep, het zit in een klein zijstraatje daarnaast
Weet niet of ze de allerduurste zijn, maar ze weten iig wat ze doen en ik zou me nooit meer door een ander laten piercen (en ze hebben mooie sieraden)
pi_65490830
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef Scandalous het volgende:
Yep, het zit in een klein zijstraatje daarnaast
Weet niet of ze de allerduurste zijn, maar ze weten iig wat ze doen en ik zou me nooit meer door een ander laten piercen (en ze hebben mooie sieraden)
Mja, gaat mij eigenlijk alleen om hygiene en dat het goed gedaan wordt , mooie sieraden kun je er ook altijd nog later indoen!
Loop er wel ff langs zaterdag
pi_65490886
Wat ga je laten zetten?
pi_65490992
Ik ben het heel erg eens met Classic Inks & Mods! Ik ga nergens anders meer heen nu. (Ok, misschien Dare2Wear )

Ben overigens in het bezit van twee gaten per oor in m'n oorlellen, twee helixen links, industrial rechts en een eskimo. Had ook nog wat in m'n wenkbrauw, maar die is foetsie.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_65491037
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef Scandalous het volgende:
Wat ga je laten zetten?
Eentje die ik al eens eerder had maar die ik verloren ben met zwemmen
pi_65495526
En welke is dat dan?
En Classic is niet heel duur, voor m'n tepels betaalde ik 90 en vch 65. Wisselen was gratis
pi_65496323
Laat het nou net om een vch gaan, 65 is echt niet duur!
Maar piercen is niet op afspraak?
pi_65496806
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Goede tip. Ik zit al een tijdje te denken aan een microdermal, maar hier in de buurt zitten niet zoveel shops waar ik heenwil. Dus ik zat al rond te kijken op internet, maar deze shop ziet er wel goed uit! Halfuurtje met de trein valt ook wel te doen. Bedankt in ieder geval.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:36:25 #67
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_65503215
Neeee je moet naar dare2wear gaan, mijn persoonlijke favoriet . 5 minuutjes van centraal ongeveer. VCH kost 60 of 65 euro (ring/staafje).

Gisteren een bestelling van BAF binnen gekregen. Was mijn eerste keer dus ik was wat onbekend met betalen en verzenden maar het ging super! Binnen een week had ik mijn pluggen binnen, echt snel. Ga straks denk ik even een foto schieten .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_65505193
5 minuutjes? Man ik liep er wel wat langer op hahah
En D2W of CI&M maakt ook niet uit eigenlijk, persoonlijk vind ik CI&M fijner omdat je dan op 1e verdieping zit en je de ruimte hebt om je broek uit te trekken enzo. Terwijl bij D2W je achter gordijntje ligt, alhoewel ze daar dan wel weer de deur op slot draaien
pi_65505262
zaterdag wss 2 nieuwe dermals bij rings of pleasure
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:43:13 #70
92409 Twinky
Little star.
pi_65505638
oeh, spannend. Hoe gaat het met het wondje?
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:43:40 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65505655
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Leinonlein het volgende:
Neeee je moet naar dare2wear gaan, mijn persoonlijke favoriet . 5 minuutjes van centraal ongeveer. VCH kost 60 of 65 euro (ring/staafje).

Gisteren een bestelling van BAF binnen gekregen. Was mijn eerste keer dus ik was wat onbekend met betalen en verzenden maar het ging super! Binnen een week had ik mijn pluggen binnen, echt snel. Ga straks denk ik even een foto schieten .
Oeh foto's ja . Ik krijg binnenkort de BAF calender binnen, staan als het goed is voor elke maand op bepaalde dagen kortingscodes in. Die zal ik dan wel delen hier .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:21:01 #72
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_65509689
Ik hoor net vandaag dat ik door mn nieuwe medicijnen verhoogde kans heb op infecties [doet iets raars met je weerstand] en dat ik het dus wel kan vergeten om de komende tijd nieuwe piercings te laten zetten
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:24:57 #73
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65509894
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef saaw het volgende:
Ik hoor net vandaag dat ik door mn nieuwe medicijnen verhoogde kans heb op infecties [doet iets raars met je weerstand] en dat ik het dus wel kan vergeten om de komende tijd nieuwe piercings te laten zetten
Dat is balen . Maar wees blij dat je het vooraf weet en niet allemaal gekut hebt met een nieuwe piercing omdat je niet snapt waar de infectie vandaan komt. Toch?
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:31:29 #74
74276 saaw
pi_65510196
Ja dat is natuurlijk waar maar ik wou juist net mn rook laten zetten
En nieuwe tatt's zit er natuurlijk ook niet in nu.

Mja hopelijk werken de medicijnen iig wel.
pi_65511221
Mja, ga wel naar dat Classic nog iets nog iets weet ik dan tenminste te vinden. Alleen gedwongen door school naar Amsterdam geweest en dan loop je veel daar bij de stopera (en ben dus 1 keer speciaal voor de Fame geweest ).
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:51:53 #76
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_65513260
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef Empathologica het volgende:
5 minuutjes? Man ik liep er wel wat langer op hahah
En D2W of CI&M maakt ook niet uit eigenlijk, persoonlijk vind ik CI&M fijner omdat je dan op 1e verdieping zit en je de ruimte hebt om je broek uit te trekken enzo. Terwijl bij D2W je achter gordijntje ligt, alhoewel ze daar dan wel weer de deur op slot draaien
Nouuu misschien overdrijf ik wat inderdaad maar het is iig loopafstand haha.

Bij BAF heb ik deze besteld

de diamantjes draaien bij het bewegen hihi .
de spiegeltjes pluggen en deze http://bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=5062. Die laatste zijn echt mooi en cheap! Zie nog wel meer dingen die ik wel wil hebben maar ik ga nu even rustig aan doen...
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_65526672
Kent iemand een goede piercer in Breda of omgeving?
pi_65606463

zaterdag 31 januari 2009 @ 22:20:46 #79
92409 Twinky
Little star.
pi_65608926
o wauw, zijn ze roze?

Ziet er mooi uit, je zou er bijna nog één bijdoen, of erboven of nog dieper in je decolleté
pi_65609013
nee ze zijn parelmoer
pi_65638813
Ik ben sinds vanavond begonnen met stretchen
Heb er in 1 keer 2 mm ingekregen, dmv vaseline zijn beschaafde knopjes.. Heb nog expanders liggen, en houten 2.nogwat holes
Mijn vent is zoooo anti, en des te meer hij dat is, des te meer ik het juist ga stretchen
(tot hoever groeit het nog terug eigenlijk? 2cm zeker toch??)

Heb nu conch, daith en tragus.. En wil méér!!!!
(heb buiten oren sowieso nog meer, tepel, tong, navel en CH!)
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_65639798
En heb zojuist tot 6mm besteld heb er zin in!!
  zondag 1 februari 2009 @ 22:47:04 #83
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_65639961
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:15 schreef NieTTus het volgende:
Ik ben sinds vanavond begonnen met stretchen
Heb er in 1 keer 2 mm ingekregen, dmv vaseline zijn beschaafde knopjes.. Heb nog expanders liggen, en houten 2.nogwat holes
Mijn vent is zoooo anti, en des te meer hij dat is, des te meer ik het juist ga stretchen
(tot hoever groeit het nog terug eigenlijk? 2cm zeker toch??)

Heb nu conch, daith en tragus.. En wil méér!!!!
(heb buiten oren sowieso nog meer, tepel, tong, navel en CH!)
dat is niet zeker, hangt van per persoon af en hoe je het stretched. als je het binnen een week of 2 naar 6mm stretched ofzo, dan heb je een grotere kans dat ze niet terug zullen groeien naar een normaal oorbelgaatje, k zou het veel tijd geven, veel geduld, krijg je ook het beste resultaat.
pi_65640098
Zal ik doen!! Thnx... ben ook niet van plan om binnen no time naar 6 mm te gaan
Gewoon een mm per maand ofzo.. Geen idee maar niet te snel! 2 mm ging er zo in, maar dat wist ik al wel aangezien 1.6 er zonder moeite inging

Maar nu 2 mm er in, voelt tof
  zondag 1 februari 2009 @ 22:53:49 #85
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_65640247
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef NieTTus het volgende:
Zal ik doen!! Thnx... ben ook niet van plan om binnen no time naar 6 mm te gaan
Gewoon een mm per maand ofzo.. Geen idee maar niet te snel! 2 mm ging er zo in, maar dat wist ik al wel aangezien 1.6 er zonder moeite inging

Maar nu 2 mm er in, voelt tof
Jaa, een mm per maand is het beste. Ik zelf had er niet zolang over gedaan, ik ging binnen een maand geloof ik naar de 6 (ja slecht, maar ben ook niet van plan groter te gaan, en heb het door m'n piercer laten doen) Bij mij ging het ook wel heel makkelijk, die 2mm!
pi_65640486
Hihi ik ben iemand die met gemak die 6 mm per maand erdoor gejast krijgt!! (pijngrens wat is dat!?)
Maar in dit geval lijkt me dat niet slim.. Vooral niet omdat mijn vent & zijn familie tegen is.. Laat me er niet door tegenhouden, maar als het dus terug moet groeien moet dat wel kunnen

Ik wil dus ook 6 mm dus eigenlijk maakt dat dan niet uit.. die 2 mm was echt makkelijk! Zonder vaseline deed het TE veel pijn, nu zitten ze er in beetje gevoelig, maar das op zich fijn
  zondag 1 februari 2009 @ 23:07:43 #87
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_65640837
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef NieTTus het volgende:
Hihi ik ben iemand die met gemak die 6 mm per maand erdoor gejast krijgt!! (pijngrens wat is dat!?)
Maar in dit geval lijkt me dat niet slim.. Vooral niet omdat mijn vent & zijn familie tegen is.. Laat me er niet door tegenhouden, maar als het dus terug moet groeien moet dat wel kunnen

Ik wil dus ook 6 mm dus eigenlijk maakt dat dan niet uit.. die 2 mm was echt makkelijk! Zonder vaseline deed het TE veel pijn, nu zitten ze er in beetje gevoelig, maar das op zich fijn
Haha klopt, ik voelde er ook echt totaal niets van, maar kan ook wel tegen pijn (behalve als ik prikken moet halen, dat duurt zo lang en is gewoon kut ) Gelukkig mocht het van mijn familie wel, dus daar geen problemen mee gehad! maar veel succes ermee
pi_65641004
Normaal hou ik me onzettend bezig met wat familie vind.. Echter mijn familie leeft al niet meer, en die van mijn vent zijn goud waard, echter ik bepaal zelf wat ik met mijn lichaam doe

Dus komt wel goed en op het gemak.. Maar ben zooo hyper dat ik nu begonnen ben!!
pi_65643631
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef NieTTus het volgende:

Pijn wat is dat? Dat is nog misschien het minst belangrijke bij stretchen.
Tijd, geduld.. en genezing zijn belangrijk om het mooi te stretchen.

Ik zit nu op 8 mm, en heb daar toch bijna 3 maanden over gedaan.

Om het zonder ontstekingen door te komen, of vies litteken weefsel.

Het mag tijdens het stretchen niet bloeden, of open scheuren..
Dus gebruik vooral glijmiddel,olie of vaseline.
Niet zonder proberen, waarom zou je?

Hoop dat je een beetje geduld hebt, bezint eer gij begint
  maandag 2 februari 2009 @ 07:37:21 #90
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65645665
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:53 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Pijn wat is dat? Dat is nog misschien het minst belangrijke bij stretchen.
Tijd, geduld.. en genezing zijn belangrijk om het mooi te stretchen.

Ik zit nu op 8 mm, en heb daar toch bijna 3 maanden over gedaan.

Om het zonder ontstekingen door te komen, of vies litteken weefsel.

Het mag tijdens het stretchen niet bloeden, of open scheuren..
Dus gebruik vooral glijmiddel,olie of vaseline.
Niet zonder proberen, waarom zou je?

Hoop dat je een beetje geduld hebt, bezint eer gij begint
En 8mm in 3 maanden is dus ook ongezond snel .
pi_65646914
Yup, volgens de norm zou je er 8 maanden over moeten doen. Ik ben ook eigenwijs geweest door in 2 maanden naar 6mm te gaan, en nu spijt hebben. Want minischeurtjes heb je toch altijd wel doordat je het forceerd. Maargoed, ga vooral je pijngrens opzoeken, gescheurde lellen oplopen en weet ik het wat, waarschuwingen zijn er niet voor niets.
  maandag 2 februari 2009 @ 12:19:55 #92
74276 saaw
pi_65651730
Ben geloof ik de enige hier die het wel netjes langzaam heeft gedaan
Ik zit echt niet te wachten op blow-outs en vind sowieso dat je altijd goed naar je lichaam moet luisteren met dingen zoals dit. Ik heb in 7 maanden naar 6 mm gestretched, daar toen een half jaar op gezeten en toen naar 8mm.
Ben nog aan het twijfelen of ik verder ga of hier op blijf.
pi_65660777
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En 8mm in 3 maanden is dus ook ongezond snel .

Helemaal niet, we hebben het steeds zo ver mogelijk gedaan zonder dat het ging scheuren.

Eerst naar 1.6 mm toen naar 3.2 en daarna naar 5 en toen naar 8.

Hoe verder je gaat, des te verder de volgende stap.

Na 5 zat 8 mm er heel gemakkelijk in.
  maandag 2 februari 2009 @ 20:23:08 #94
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65669461
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Helemaal niet, we hebben het steeds zo ver mogelijk gedaan zonder dat het ging scheuren.

Eerst naar 1.6 mm toen naar 3.2 en daarna naar 5 en toen naar 8.

Hoe verder je gaat, des te verder de volgende stap.

Na 5 zat 8 mm er heel gemakkelijk in.
Helemaal wel, want je lichaam kan dat helemaal niet aan en je zult misschien op het eerste gezicht mooie oren hebben, maar grote kans dat ze uiteindelijk kuren gaan vertonen of blowouts hebben of spontaan littekenweefsel krijgen.

En van 5 naar 8 .. Laat ze dan lekker snijden als je zo'n achterlijk grote stap wilt nemen.

De stappen zijn overigens 1.6, 2, 3, 4, 6 (maar het liefst 5 als tussenstap), 8 (maar het liefst 7 als tussenstap) in een periode van zo'n 12 maanden (en 2 maanden per stap is al aan de krappe kant).

Stretchen = stretchen, niet forceren en pijn hebben.
pi_65670433
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Helemaal wel, want je lichaam kan dat helemaal niet aan en je zult misschien op het eerste gezicht mooie oren hebben, maar grote kans dat ze uiteindelijk kuren gaan vertonen of blowouts hebben of spontaan littekenweefsel krijgen.

En van 5 naar 8 .. Laat ze dan lekker snijden als je zo'n achterlijk grote stap wilt nemen.

De stappen zijn overigens 1.6, 2, 3, 4, 6 (maar het liefst 5 als tussenstap), 8 (maar het liefst 7 als tussenstap) in een periode van zo'n 12 maanden (en 2 maanden per stap is al aan de krappe kant).

Stretchen = stretchen, niet forceren en pijn hebben.

Waarom zou ik liegen, waarom zou ik hier advies geven dat het langzaam moet als ik zelf volgens jou maar gewoon wat gedaan heb?
Stretchen, kun je tot het uiterste doen als je ook echt stopt op het uiterste.
En dat is, voordat het gaat scheuren, voordat je iets gaat forceren.
En het de tijd geeft te 'genezen'/wennen, en dat heb ik gedaan.

Dit was mijn tempo, het tempo waarop mijn lichaam het met gemak aan kon.
Zoals ik al zei, ik heb nooit een ontsteking gehad. Bloeding of whatever.
Of een irritatie, mijn oren waren hooguit wat warm de eerste uren.

En van 8 naar 5mm, die stap die jij nu zo belachelijk probeert te maken is ook met gemak gegaan bij mij.

Stretchen is stretchen, en zo met die gedachten ben ik ook begonnen en deze 3 maanden door gekomen.
Heb gesmeerd met aloe vera propolis creme, waardoor het goed soepel is gebleven en snel genezen is.

Ieder lichaam is anders, zo heb ik dan misschien geluk gehad met die 'belachelijk' korte tijd.

En bedankt voor je bezorgdheid, ik heb geen blowouts.
Na al die tijd, nog steeds niks te bekennen van littekenweefsel of andere nare dingen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:04:38 #96
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65702562
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Waarom zou ik liegen, waarom zou ik hier advies geven dat het langzaam moet als ik zelf volgens jou maar gewoon wat gedaan heb?
Stretchen, kun je tot het uiterste doen als je ook echt stopt op het uiterste.
En dat is, voordat het gaat scheuren, voordat je iets gaat forceren.
En het de tijd geeft te 'genezen'/wennen, en dat heb ik gedaan.

Dit was mijn tempo, het tempo waarop mijn lichaam het met gemak aan kon.
Zoals ik al zei, ik heb nooit een ontsteking gehad. Bloeding of whatever.
Of een irritatie, mijn oren waren hooguit wat warm de eerste uren.

En van 8 naar 5mm, die stap die jij nu zo belachelijk probeert te maken is ook met gemak gegaan bij mij.

Stretchen is stretchen, en zo met die gedachten ben ik ook begonnen en deze 3 maanden door gekomen.
Heb gesmeerd met aloe vera propolis creme, waardoor het goed soepel is gebleven en snel genezen is.

Ieder lichaam is anders, zo heb ik dan misschien geluk gehad met die 'belachelijk' korte tijd.

En bedankt voor je bezorgdheid, ik heb geen blowouts.
Na al die tijd, nog steeds niks te bekennen van littekenweefsel of andere nare dingen.
Maar als je advies geeft langzaam aan te doen, en vervolgens aangeeft zelf binnen zo'n periode op zo'n maat uit gekomen te zijn, komt dat toch niet geloofwaardig over?

En ik maak de stap van 5mm naar 8mm niet belachelijk, er is gewoon geen mens op aarde die dat aanraadt of voorstelt. In ieder geval niemand met verstand van zaken.

Ik ben blij voor je dat het bij jou goed gegaan is, maar ik vind dat je dit soort informatie voorzichtig moet delen. Mensen die er niets van weten krijgen daardoor nog meer de neiging het fout te doen. En ja, dan is het hun eigen schuld etc. etc., maar er bestaat zoiets als het voorbeeld geven. En dit is niet het goede.

Vandaag m'n pakketje binnengekregen, met daarin m'n Miss Tattoo calendar, en de eerste kortingscode voor bodyartforms is op 14 februari, 30% als je BAFLOVE gebruikt bij de checkout.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:27:05 #97
74276 saaw
pi_65703486
Het klinkt voor mij ook wat snel maar als het goed is gegaan is dat natuurlijk chill. Ik denk dat ik ook wel sneller had gekund maar wilde gewoon de kans niet lopen dat het mis ging dus heb lekker langzaam gedaan, je hebt toch ook geen haast ofzo ermee.

Online erover vertellen moet opzich wel kunnen imho zolang je idd blijft herhalen dat iedereen goed naar zijn eigen lichaam moet luisteren.
Er zijn genoeg gekken die beginnen te stretchen met sate-stokjes dus je weet het maar nooit

En debb> oeh ik ga meteen bestellen!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:34:00 #98
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65703704
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:27 schreef saaw het volgende:
Het klinkt voor mij ook wat snel maar als het goed is gegaan is dat natuurlijk chill. Ik denk dat ik ook wel sneller had gekund maar wilde gewoon de kans niet lopen dat het mis ging dus heb lekker langzaam gedaan, je hebt toch ook geen haast ofzo ermee.

Online erover vertellen moet opzich wel kunnen imho zolang je idd blijft herhalen dat iedereen goed naar zijn eigen lichaam moet luisteren.
Er zijn genoeg gekken die beginnen te stretchen met sate-stokjes dus je weet het maar nooit

En debb> oeh ik ga meteen bestellen!
Meteen op 14 februari dan he de code werkt nu niet. Heb voor elke maand codes dus zal ze elke keer op tijd posten .
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:46:09 #99
74276 saaw
pi_65704097
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Meteen op 14 februari dan he de code werkt nu niet. Heb voor elke maand codes dus zal ze elke keer op tijd posten .
ooh dat is eigenlijk extra chill want ik heb niet echt geld ervoor nu
pi_65717363
Ben bezig met tunnels naar 16mm
.mwep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')