quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef .Kimmie. het volgende:
Die MD's op je pols vind ik echt tof!!
Ik zou er graag 2 in de lengte hebben denk ik. Vind ze echt heel gaaf!!
Even sparen denk ik..
Dat gebeurt wel! Volgens mij betaal je nog wel, maar wel aanzienlijk minder en dan mogen mensen op je oefenen alst ware,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef .Kimmie. het volgende:
Balen he!!
Droomde vannacht nog, dat ik als proefkonijn gratis alle piercings kon laten zetten waar ik
zin in had. (kon die piercer oefenen!)
Whaaaa, je snapt ik zat helemaal onder! hahaha!
Kom ik weer met m'n eeuwige tipquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Weet iemand een goede piercingzaak in A'dam, niet al te ver van CS vandaan?
Fame? Is dat niet een muziekwinkel op de Kalverstraat ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n eeuwige tip, maar http://classicinkandmods.com/ zit in een steegje vlakbij de Dam (ongeveer ter hoogte van de Fame) en dan heb je meteen de alllllllerbeste piercer
Mja, gaat mij eigenlijk alleen om hygiene en dat het goed gedaan wordtquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef Scandalous het volgende:
Yep, het zit in een klein zijstraatje daarnaast
Weet niet of ze de allerduurste zijn, maar ze weten iig wat ze doen en ik zou me nooit meer door een ander laten piercen(en ze hebben mooie sieraden)
Goede tip.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n eeuwige tip, maar http://classicinkandmods.com/ zit in een steegje vlakbij de Dam (ongeveer ter hoogte van de Fame) en dan heb je meteen de alllllllerbeste piercer
Oeh foto's jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Leinonlein het volgende:
Neeee je moet naar dare2wear gaan, mijn persoonlijke favoriet. 5 minuutjes van centraal ongeveer. VCH kost 60 of 65 euro (ring/staafje).
Gisteren een bestelling van BAF binnen gekregen. Was mijn eerste keer dus ik was wat onbekend met betalen en verzenden maar het ging super! Binnen een week had ik mijn pluggen binnen, echt snel. Ga straks denk ik even een foto schieten.
Dat is balenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef saaw het volgende:
Ik hoor net vandaag dat ik door mn nieuwe medicijnen verhoogde kans heb op infecties [doet iets raars met je weerstand] en dat ik het dus wel kan vergeten om de komende tijd nieuwe piercings te laten zetten
Nouuu misschien overdrijf ik wat inderdaad maar het is iig loopafstand haha.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef Empathologica het volgende:
5 minuutjes? Man ik liep er wel wat langer op hahah
En D2W of CI&M maakt ook niet uit eigenlijk, persoonlijk vind ik CI&M fijner omdat je dan op 1e verdieping zit en je de ruimte hebt om je broek uit te trekken enzo. Terwijl bij D2W je achter gordijntje ligt, alhoewel ze daar dan wel weer de deur op slot draaien
dat is niet zeker, hangt van per persoon af en hoe je het stretched. als je het binnen een week of 2 naar 6mm stretched ofzo, dan heb je een grotere kans dat ze niet terug zullen groeien naar een normaal oorbelgaatje, k zou het veel tijd geven, veel geduld, krijg je ook het beste resultaat.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:15 schreef NieTTus het volgende:
Ik ben sinds vanavond begonnen met stretchen![]()
Heb er in 1 keer 2 mm ingekregen, dmv vaselinezijn beschaafde knopjes.. Heb nog expanders liggen, en houten 2.nogwat holes
![]()
Mijn vent is zoooo anti, en des te meer hij dat is, des te meer ik het juist ga stretchen![]()
(tot hoever groeit het nog terug eigenlijk? 2cm zeker toch??)
Heb nu conch, daith en tragus.. En wil méér!!!!![]()
(heb buiten oren sowieso nog meer, tepel, tong, navel en CH!)
Jaa, een mm per maand is het beste. Ik zelf had er niet zolang over gedaan, ik ging binnen een maand geloof ik naar de 6 (ja slecht, maar ben ook niet van plan groter te gaan, en heb het door m'n piercer laten doen) Bij mij ging het ook wel heel makkelijk, die 2mm!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef NieTTus het volgende:
Zal ik doen!! Thnx... ben ook niet van plan om binnen no time naar 6 mm te gaan
Gewoon een mm per maand ofzo.. Geen idee maar niet te snel! 2 mm ging er zo in, maar dat wist ik al wel aangezien 1.6 er zonder moeite inging
Maar nu 2 mm er in, voelt tof
Haha klopt, ik voelde er ook echt totaal niets van, maar kan ook wel tegen pijn (behalve als ik prikken moet halen, dat duurt zo lang en is gewoon kutquote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef NieTTus het volgende:
Hihi ik ben iemand die met gemak die 6 mm per maand erdoor gejast krijgt!! (pijngrens wat is dat!?)
Maar in dit geval lijkt me dat niet slim.. Vooral niet omdat mijn vent & zijn familie tegen is.. Laat me er niet door tegenhouden, maar als het dus terug moet groeien moet dat wel kunnen
Ik wil dus ook 6 mm dus eigenlijk maakt dat dan niet uit.. die 2 mm was echt makkelijk! Zonder vaseline deed het TE veel pijn, nu zitten ze er inbeetje gevoelig, maar das op zich fijn
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef NieTTus het volgende:
Hihi ik ben iemand die met gemak die 6 mm per maand erdoor gejast krijgt!! (pijngrens wat is dat!?)
Maar in dit geval lijkt me dat niet slim.. Vooral niet omdat mijn vent & zijn familie tegen is.. Laat me er niet door tegenhouden, maar als het dus terug moet groeien moet dat wel kunnen
Ik wil dus ook 6 mm dus eigenlijk maakt dat dan niet uit.. die 2 mm was echt makkelijk! Zonder vaseline deed het TE veel pijn, nu zitten ze er inbeetje gevoelig, maar das op zich fijn
En 8mm in 3 maanden is dus ook ongezond snelquote:Op maandag 2 februari 2009 00:53 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Pijn wat is dat? Dat is nog misschien het minst belangrijke bij stretchen.
Tijd, geduld.. en genezing zijn belangrijk om het mooi te stretchen.
Ik zit nu op 8 mm, en heb daar toch bijna 3 maanden over gedaan.
Om het zonder ontstekingen door te komen, of vies litteken weefsel.
Het mag tijdens het stretchen niet bloeden, of open scheuren..
Dus gebruik vooral glijmiddel,olie of vaseline.
Niet zonder proberen, waarom zou je?
Hoop dat je een beetje geduld hebt, bezint eer gij begint
quote:Op maandag 2 februari 2009 07:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En 8mm in 3 maanden is dus ook ongezond snel.
Helemaal wel, want je lichaam kan dat helemaal niet aan en je zult misschien op het eerste gezicht mooie oren hebben, maar grote kans dat ze uiteindelijk kuren gaan vertonen of blowouts hebben of spontaan littekenweefsel krijgen.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Helemaal niet, we hebben het steeds zo ver mogelijk gedaan zonder dat het ging scheuren.
Eerst naar 1.6 mm toen naar 3.2 en daarna naar 5 en toen naar 8.![]()
Hoe verder je gaat, des te verder de volgende stap.
Na 5 zat 8 mm er heel gemakkelijk in.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helemaal wel, want je lichaam kan dat helemaal niet aan en je zult misschien op het eerste gezicht mooie oren hebben, maar grote kans dat ze uiteindelijk kuren gaan vertonen of blowouts hebben of spontaan littekenweefsel krijgen.
En van 5 naar 8.. Laat ze dan lekker snijden als je zo'n achterlijk grote stap wilt nemen.
De stappen zijn overigens 1.6, 2, 3, 4, 6 (maar het liefst 5 als tussenstap), 8 (maar het liefst 7 als tussenstap) in een periode van zo'n 12 maanden (en 2 maanden per stap is al aan de krappe kant).
Stretchen = stretchen, niet forceren en pijn hebben.
Maar als je advies geeft langzaam aan te doen, en vervolgens aangeeft zelf binnen zo'n periode op zo'n maat uit gekomen te zijn, komt dat toch niet geloofwaardig over?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen, waarom zou ik hier advies geven dat het langzaam moet als ik zelf volgens jou maar gewoon wat gedaan heb?
Stretchen, kun je tot het uiterste doen als je ook echt stopt op het uiterste.
En dat is, voordat het gaat scheuren, voordat je iets gaat forceren.
En het de tijd geeft te 'genezen'/wennen, en dat heb ik gedaan.
Dit was mijn tempo, het tempo waarop mijn lichaam het met gemak aan kon.
Zoals ik al zei, ik heb nooit een ontsteking gehad. Bloeding of whatever.
Of een irritatie, mijn oren waren hooguit wat warm de eerste uren.![]()
En van 8 naar 5mm, die stap die jij nu zo belachelijk probeert te maken is ook met gemak gegaan bij mij.
Stretchen is stretchen, en zo met die gedachten ben ik ook begonnen en deze 3 maanden door gekomen.
Heb gesmeerd met aloe vera propolis creme, waardoor het goed soepel is gebleven en snel genezen is.
Ieder lichaam is anders, zo heb ik dan misschien geluk gehad met die 'belachelijk' korte tijd.
En bedankt voor je bezorgdheid, ik heb geen blowouts.
Na al die tijd, nog steeds niks te bekennen van littekenweefsel of andere nare dingen.![]()
Meteen op 14 februari dan hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:27 schreef saaw het volgende:
Het klinkt voor mij ook wat snel maar als het goed is gegaan is dat natuurlijk chill. Ik denk dat ik ook wel sneller had gekund maar wilde gewoon de kans niet lopen dat het mis ging dus heb lekker langzaam gedaan, je hebt toch ook geen haast ofzo ermee.
Online erover vertellen moet opzich wel kunnen imho zolang je idd blijft herhalen dat iedereen goed naar zijn eigen lichaam moet luisteren.
Er zijn genoeg gekken die beginnen te stretchen met sate-stokjes dus je weet het maar nooit
En debb> oeh ik ga meteen bestellen!
ooh dat is eigenlijk extra chill want ik heb niet echt geld ervoor nuquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meteen op 14 februari dan hede code werkt nu niet. Heb voor elke maand codes dus zal ze elke keer op tijd posten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |