Oooh wat jammer!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat ik 1 van mijn lippiercings eruit haal (snakebites) en een medusa laat zetten, hihi.
[ afbeelding ]
zo dus (:
Oi! Ik zie dat jij een tragus hebt. Doet het zetten nou veel zeer? (Stomme vraag wellicht..). Ik heb al en industrial, dus ik weet dat kraakbeen doorjassen aardig pijn doet, maar ik weet niet hoe het met dat deel zit..quote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef saaw het volgende:
Denk het ook ja
[ afbeelding ]
Vraag me af of ik dan meteen een staafje kan, vind met een ringetje niet zo mooi.
Heb nu in mn tragus ook een staafje, vind zo'n heel klein balletje wat daar gewoon zit te zitten echt te grappig.
Ff langs de piercer van de week.
Ja het zetten deed wel zeer maar minder dan mn conch [denk dat dat net zoiets is als industrial qua pijn?]quote:Op zondag 25 januari 2009 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oi! Ik zie dat jij een tragus hebt. Doet het zetten nou veel zeer? (Stomme vraag wellicht..). Ik heb al en industrial, dus ik weet dat kraakbeen doorjassen aardig pijn doet, maar ik weet niet hoe het met dat deel zit..
en luister jij vaak muziek, bijv. met oordopjes? Is dat irriterend voor zo'n piercing in het begin of heb je dat vermeden?
Ik denk juist dat een medusa jou wel tof staat!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
hmm ;/
wheee supergroot, even kleiner machen :']
Ik heb ook een tragus. Vond het niet echt pijn doen en het ongemak icm oordopjes valt heel erg mee. Gewoon een klein ringetje nemen of een staafje met kleine balletjes. Nu heb ik uit nood een staafje met 5 mm balletjes maar dan blijven de oordopjes idd niet meer zo goed zitten.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oi! Ik zie dat jij een tragus hebt. Doet het zetten nou veel zeer? (Stomme vraag wellicht..). Ik heb al en industrial, dus ik weet dat kraakbeen doorjassen aardig pijn doet, maar ik weet niet hoe het met dat deel zit..
en luister jij vaak muziek, bijv. met oordopjes? Is dat irriterend voor zo'n piercing in het begin of heb je dat vermeden?
Dankjewel! Het zijn allemaal losse sieraadjes.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh en Chipszak: vette MD's! Zitten ze onder de huid aan elkaar geschakeld of zijn het losse sieraadjes?
Als je gewoon dit aan je piercer uitlegt neem ik aan dat jullie samen wel tot een oplossing komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Ik heb 4 piercings gehad; tong, navel, clithood en christina. Omdat ze niet goed genazen (ontstoken), heb ik er 3 uitgehaald. In 1 heb ik een plastic piercing in gedaan. Stom genoeg gaat dat wel goed. Nu lijkt het me logisch dat het lichaam het materiaal niet accepteert.
Maarrrrrrr is het ook mogelijk om een goede piercer te vinden die met iets anders dan chirurgisch staal piercings zet? Prijs maakt niet uit.
Ik neem liever het zekere voor het onzekere. Eerst overal informeren wat de mogelijkheden zijn, en dan pas naar de piercer. Pas als de piercer dan gelijk staat aan de mogelijkheden die ik gehoord heb, vertrouw ik hetquote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef saaw het volgende:
[..]
Als je gewoon dit aan je piercer uitlegt neem ik aan dat jullie samen wel tot een oplossing komen.
Ik zou gewoon een goeie piercer zoeken, die hebben er lijkt mij meer verstand van dan random mensen online.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:01 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Ik neem liever het zekere voor het onzekere. Eerst overal informeren wat de mogelijkheden zijn, en dan pas naar de piercer. Pas als de piercer dan gelijk staat aan de mogelijkheden die ik gehoord heb, vertrouw ik hetZijn de intieme piercings die ik opnieuw wil, dus dan is een beetje zekerheid wel handig.
Mijn god. Weet je hoeveel 'goede' piercers er verkeerd bezig zijn?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:05 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een goeie piercer zoeken, die hebben er lijkt mij meer verstand van dan random mensen online.
Daar ga ik binnenkort ook maar een keer wat laten piercen, ziet er allemaal goed uit daarquote:Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef Empathologica het volgende: Paradigm Bodyart,
Rustig maar.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:29 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Mijn god. Weet je hoeveel 'goede' piercers er verkeerd bezig zijn?
Mag je mij uitleggen wat er mis is met overal wat extra info zoeken? Ervaringen van mensen zegt mij meer, dan een slechte piercer die goed aangeschreven staat omdat hij bij een lid is van iets, waar hij gewoon voor betaalt
Ok, dankjewel voor die namen. Altijd handigquote:Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef Empathologica het volgende:
Er mag tegenwoordig toch niet eens meer met chirurgisch staal gepierced worden? Wel met titanium of bioplast (of hoe het ook heet) en er zijn genoeg piercers die daar ook mee piercen. Zelf zou ik even informeren bij bv Paradigm Bodyart, Dare2Wear/Classic Ink & Mods en Studio Rosscher, die worden over het algemeen toch wel als een van de betere in Nederland beschouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |