abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 januari 2009 @ 18:56:15 #26
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_65394174
quote:
Op zondag 25 januari 2009 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat ik 1 van mijn lippiercings eruit haal (snakebites) en een medusa laat zetten, hihi.
[ afbeelding ]
zo dus (:
Oooh wat jammer!
Ik vind jou juist een van de weinige mensen waarbij snakebites echt leuk staat!
En vind medusa's eigenlijk niets

Mja zelf weten natuurlijk
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 25 januari 2009 @ 19:24:03 #27
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_65395095
hmm ja ik word m'n snakebites een beetje zat. maar ik wil dan ook altijd wat anders, hahah. nouja, ik wacht nog wel even, kijk wel..
  zondag 25 januari 2009 @ 19:35:20 #28
92409 Twinky
Little star.
pi_65395464
doe eens een foto met de snakebites?
  zondag 25 januari 2009 @ 19:42:09 #29
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_65395714

hmm ;/

wheee supergroot, even kleiner machen :']
  zondag 25 januari 2009 @ 19:43:53 #30
92409 Twinky
Little star.
pi_65395768
je gaat toch niet zo'n lelijk ding doen! Een medusa past helemaaaal niet bij je, en dit heeft inderdaad wel iets leuks!
  zondag 25 januari 2009 @ 21:29:48 #31
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_65399511
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef saaw het volgende:
Denk het ook ja
[ afbeelding ]
Vraag me af of ik dan meteen een staafje kan, vind met een ringetje niet zo mooi.
Heb nu in mn tragus ook een staafje, vind zo'n heel klein balletje wat daar gewoon zit te zitten echt te grappig.

Ff langs de piercer van de week.
Oi! Ik zie dat jij een tragus hebt. Doet het zetten nou veel zeer? (Stomme vraag wellicht..). Ik heb al en industrial, dus ik weet dat kraakbeen doorjassen aardig pijn doet, maar ik weet niet hoe het met dat deel zit..
en luister jij vaak muziek, bijv. met oordopjes? Is dat irriterend voor zo'n piercing in het begin of heb je dat vermeden?

Oh en Chipszak: vette MD's! Zitten ze onder de huid aan elkaar geschakeld of zijn het losse sieraadjes?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 25 januari 2009 @ 21:37:27 #32
74276 saaw
pi_65399772
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oi! Ik zie dat jij een tragus hebt. Doet het zetten nou veel zeer? (Stomme vraag wellicht..). Ik heb al en industrial, dus ik weet dat kraakbeen doorjassen aardig pijn doet, maar ik weet niet hoe het met dat deel zit..
en luister jij vaak muziek, bijv. met oordopjes? Is dat irriterend voor zo'n piercing in het begin of heb je dat vermeden?
Ja het zetten deed wel zeer maar minder dan mn conch [denk dat dat net zoiets is als industrial qua pijn?]
Ik draag altijd headphones en geen oordopjes dus dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Nu kan ik wel gewoon oordopjes in [al is het wat gefriemel] maar ik denk dat dat tijdens de genezing wel naar is.

Had eerst een ringetje erin en dat bleef een beetje gedoe qua genezing, hij is toen ook een klein beetje uit gaan groeien en zit dus een mm oid lager dan eerst, maar sinds ik er een staafje in heb is er niets meer aan de hand. Heb hem nu 4 jaar ofzo.
  zondag 25 januari 2009 @ 22:09:11 #33
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_65400967
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
hmm ;/

wheee supergroot, even kleiner machen :']
Ik denk juist dat een medusa jou wel tof staat!
quote:

[..]

Ik heb ook een tragus. Vond het niet echt pijn doen en het ongemak icm oordopjes valt heel erg mee. Gewoon een klein ringetje nemen of een staafje met kleine balletjes. Nu heb ik uit nood een staafje met 5 mm balletjes maar dan blijven de oordopjes idd niet meer zo goed zitten.
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zondag 25 januari 2009 @ 22:50:25 #34
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_65402658
Ik vind ook dat je juist wel een hoofd voor een medusa hebt
  zondag 25 januari 2009 @ 23:05:23 #35
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  zondag 25 januari 2009 @ 23:11:31 #36
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_65403460
Wat vind je er zelf van?
Ik vind 't je echt heel goed staan maar dan zou ik wel een ringetje ipv knopje in je ene snakebite doen.
  zondag 25 januari 2009 @ 23:15:44 #37
74276 saaw
pi_65403601
Vind het juist zo met 2 keer een balletje wel leuk!
Zoals die voorbeeldfoto hier boven ergens met ringetje in lip icm medusa vind ik juist niks.
  zondag 25 januari 2009 @ 23:18:08 #38
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_65403704
Dat kan he
Vet slim trouwens Pumpkin, om er even een los balletje op te leggen krijg je er wel een goede indruk van. Denk je dat het gaatje van die ene snakebite weer een beetje fatsoenlijk dichtgroeit trouwens?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 januari 2009 @ 08:48:20 #39
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65410173
quote:

[..]

Oh en Chipszak: vette MD's! Zitten ze onder de huid aan elkaar geschakeld of zijn het losse sieraadjes?
Dankjewel! Het zijn allemaal losse sieraadjes.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65413456
Ik heb 4 piercings gehad; tong, navel, clithood en christina. Omdat ze niet goed genazen (ontstoken), heb ik er 3 uitgehaald. In 1 heb ik een plastic piercing in gedaan. Stom genoeg gaat dat wel goed. Nu lijkt het me logisch dat het lichaam het materiaal niet accepteert.
Maarrrrrrr is het ook mogelijk om een goede piercer te vinden die met iets anders dan chirurgisch staal piercings zet? Prijs maakt niet uit.
Don't pray for easy lifes, pray to be a stronger person.
pi_65414344
Tvpiercing ^^
  maandag 26 januari 2009 @ 11:53:26 #42
74276 saaw
pi_65414592
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
Ik heb 4 piercings gehad; tong, navel, clithood en christina. Omdat ze niet goed genazen (ontstoken), heb ik er 3 uitgehaald. In 1 heb ik een plastic piercing in gedaan. Stom genoeg gaat dat wel goed. Nu lijkt het me logisch dat het lichaam het materiaal niet accepteert.
Maarrrrrrr is het ook mogelijk om een goede piercer te vinden die met iets anders dan chirurgisch staal piercings zet? Prijs maakt niet uit.
Als je gewoon dit aan je piercer uitlegt neem ik aan dat jullie samen wel tot een oplossing komen.
pi_65414827
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef saaw het volgende:

[..]

Als je gewoon dit aan je piercer uitlegt neem ik aan dat jullie samen wel tot een oplossing komen.
Ik neem liever het zekere voor het onzekere. Eerst overal informeren wat de mogelijkheden zijn, en dan pas naar de piercer. Pas als de piercer dan gelijk staat aan de mogelijkheden die ik gehoord heb, vertrouw ik het Zijn de intieme piercings die ik opnieuw wil, dus dan is een beetje zekerheid wel handig.
  maandag 26 januari 2009 @ 12:05:54 #44
74276 saaw
pi_65414980
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:01 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:

[..]

Ik neem liever het zekere voor het onzekere. Eerst overal informeren wat de mogelijkheden zijn, en dan pas naar de piercer. Pas als de piercer dan gelijk staat aan de mogelijkheden die ik gehoord heb, vertrouw ik het Zijn de intieme piercings die ik opnieuw wil, dus dan is een beetje zekerheid wel handig.
Ik zou gewoon een goeie piercer zoeken, die hebben er lijkt mij meer verstand van dan random mensen online.
pi_65415648
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:05 schreef saaw het volgende:

[..]

Ik zou gewoon een goeie piercer zoeken, die hebben er lijkt mij meer verstand van dan random mensen online.
Mijn god. Weet je hoeveel 'goede' piercers er verkeerd bezig zijn?
Mag je mij uitleggen wat er mis is met overal wat extra info zoeken? Ervaringen van mensen zegt mij meer, dan een slechte piercer die goed aangeschreven staat omdat hij bij een lid is van iets, waar hij gewoon voor betaalt
pi_65415747
Er mag tegenwoordig toch niet eens meer met chirurgisch staal gepierced worden? Wel met titanium of bioplast (of hoe het ook heet) en er zijn genoeg piercers die daar ook mee piercen. Zelf zou ik even informeren bij bv Paradigm Bodyart, Dare2Wear/Classic Ink & Mods en Studio Rosscher, die worden over het algemeen toch wel als een van de betere in Nederland beschouwd.
  maandag 26 januari 2009 @ 12:56:03 #47
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_65416437
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef Empathologica het volgende: Paradigm Bodyart,
Daar ga ik binnenkort ook maar een keer wat laten piercen, ziet er allemaal goed uit daar .

Kun je niet met goud of teflon laten piercen? Dat lijkt me bij de meeste shops wel mogelijk. Maar ik zou toch ook even bij wat verschillende piercers informeren. Bij dare2wear weten ze iig wel waar ze mee bezig zijn .
Levenswerk: Berlijn Blog.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:02:45 #48
74276 saaw
pi_65416640
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:29 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:

[..]

Mijn god. Weet je hoeveel 'goede' piercers er verkeerd bezig zijn?
Mag je mij uitleggen wat er mis is met overal wat extra info zoeken? Ervaringen van mensen zegt mij meer, dan een slechte piercer die goed aangeschreven staat omdat hij bij een lid is van iets, waar hij gewoon voor betaalt
Rustig maar.
Er is absoluut niets mis met extra informatie zoeken maar uitgroeien gaat nu eenkeer bij ieder lichaam anders.

Ik zeg ook nergens dat je op zoek moet naar een piercer doe goed aangeschreven staat maar juist naar iemand die gewoon goed is. Er zijn ik weet niet hoeveel shops, loop er eens een paar naar binnen, maak een praatje, kijk om je heen, stel wat vragen. Er zijn ook goeie shops waar jij je misschien alsnog niet op je gemak voelt om wat voor reden dan ook en dan ga je je daar toch alsnog niet laten piercen.

Maargoed laat ook maar, je moet het natuurlijk aanpakken zoals je zelf het fijnst vind.
pi_65417216
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef Empathologica het volgende:
Er mag tegenwoordig toch niet eens meer met chirurgisch staal gepierced worden? Wel met titanium of bioplast (of hoe het ook heet) en er zijn genoeg piercers die daar ook mee piercen. Zelf zou ik even informeren bij bv Paradigm Bodyart, Dare2Wear/Classic Ink & Mods en Studio Rosscher, die worden over het algemeen toch wel als een van de betere in Nederland beschouwd.
Ok, dankjewel voor die namen. Altijd handig
Enne is al een jaar of 4 terug dat ik de laatste heb laten zetten, dus zou maar zo kunnen.
Ik zie op google dat bioplast (want ik ken het niet) anti allergische eigenschappen heeft. Wel de moeite waard om me eens verder in te verdiepen.
pi_65417609
Die MD's op je pols vind ik echt tof!!
Ik zou er graag 2 in de lengte hebben denk ik. Vind ze echt heel gaaf!!

Even sparen denk ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')