niemand die het ziet, komt nog bij dat ik heeeel subtiele sieraden draag ook op mn tepelpiercing heb ik een klein staafje met maar slechts 3 mm balletjes inplaats van die 5 mm knoppen, me vch word waarschijnlijk net zo klein als me helix, 1.2 x 3 mm balletjes en hetzelfde voor de cristina, ik hou van simpel, geen hangers en goedjesquote:Op maandag 23 februari 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wowben je niet bang dat je er dan een beetje overpierced uit gaat zien daar
?
Oké, dan lijkt het me mooi jaquote:Op maandag 23 februari 2009 23:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
niemand die het ziet, komt nog bij dat ik heeeel subtiele sieraden draag ook op mn tepelpiercing heb ik een klein staafje met maar slechts 3 mm balletjes inplaats van die 5 mm knoppen, me vch word waarschijnlijk net zo klein als me helix, 1.2 x 3 mm balletjes en hetzelfde voor de cristina, ik hou van simpel, geen hangers en goedjes
Het is geluktquote:Op zondag 22 februari 2009 10:33 schreef Conekiller het volgende:
[..]
septum stretchen![]()
Succes daarmee. Was voor mij m'n pijnlijkste stretch. En ik heb ales wat ik heb gestretched
Hoe groot is die ring eigenlijk?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst: de conch in het midden:
[ afbeelding ]
Uiteraard weer laten zetten bij Sharon van Classic Ink & Mods. Dat kan ik iedereen aanraden!
Staat je leuk! Ik zou alleen net een kleiner ringetje nemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is gelukt, en het viel nog wel mee.. geen traanoogjes! Alleen, ik denkd at ik toch maar een 1.2mm circular barbell ga bestellen, heb het idee dat deze wel erg grof is. Zal vandaag is aan wat mensen vragen hoe zij het vinden staan.
edit: wat vinden jullie? En ja ik kijk op de eerste foto heel dom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is al de kleinste diameter, mijn soft spot zit heel laag en de piercing dus ook. Misschien toch maar eens een Anatometal custom, als die ze kleiner maken..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Staat je leuk! Ik zou alleen net een kleiner ringetje nemen.
Nee die zijn er toch wel kleiner? Voor mijn tragus had ik echt een ieniemienie ringetje met 2 balletjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is al de kleinste diameter, mijn soft spot zit heel laag en de piercing dus ook. Misschien toch maar eens een Anatometal custom, als die ze kleiner maken..
Ik heb eens gekeken, uit de normale prijsrange heb ik de kleinste, maar van Anatometal is er wel nog een kleinere diameter te krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee die zijn er toch wel kleiner? Voor mijn tragus had ik echt een ieniemienie ringetje met 2 balletjes
zelfde hier, heb er nu dan een inimini BCR in maar ze zijn er echt kleinquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee die zijn er toch wel kleiner? Voor mijn tragus had ik echt een ieniemienie ringetje met 2 balletjes
Gewoon ff mailen joh, krijg je zo een nieuwe opgestuurd als ze het fout gedaan hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:07 schreef saaw het volgende:
Whoah mn spiegeltje is binnen![]()
Morgen probeer ik hem goed op een foto te zetten!
Dat lieve groene tunneltje hebben ze in 10g opgestuurdmaar misschien dat ik dan gewoon rechts dat kleine stukje wel stretch.
Prepare for the painquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:25 schreef Mirjam het volgende:
semex,ik vind jouw industrial echt zo mooi![]()
ik denk dat ik,als ik helemaal beter ben en wer goed functioneer, meelf ga trakteren op een industrial...
Pijnlijker als alleen door een stukje vel heenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:35 schreef Mirjam het volgende:
oh jee, is 't zo erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |