En de toeschouwers hoeven er niet vroeg uit om te gaan werken ?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:01 schreef sven2345 het volgende:
Achja ze worden er goed voor betaald hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:07 schreef Nalbandian het volgende:Baggy
Deze is goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op Wimbledon was de helft al het stadion uitgezet.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik verwacht dat er straks weer met stoelen wordt gesmeten![]()
Damn ! wat een jostiefans
http://www.atdhe.net/quote:Op zondag 25 januari 2009 13:35 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Thanks. Toch maar een tientje betalen dan.
Euh...de wedstrijd is ook live te zien op Eurosportquote:Op zondag 25 januari 2009 13:35 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Thanks. Toch maar een tientje betalen dan.
Brr, dat was zo engquote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als er eentje flink door zijn/haar enkel gaat, moet ik elke keer weer denken aan die keer dat Stich door zijn enkel ging.
Het commentaar op Betfair vind ik altijd erg goed, daar gaat het me omquote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Euh...de wedstrijd is ook live te zien op Eurosport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |