quote:Op zondag 25 januari 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er nog meer Gonzalez aanhangers hier?
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, ik vind Querrey gewoon een kneusje.
Ik vind uit de top 100 Monfils, Gonzalez, Safin, Santoro, Spadea en Baghdatis culthelden.
Ik denk dat die partij van Monfils zo 3.5 uur kan duren. Half uur later gaat dan de volgende wedstrijd van start. Williams kan het ook aardig zwaar gaan krijgen dus ik zou eerder rond 7u verwacht. Half 7 misschien.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:54 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Even kijken:
1.00: Monfils - Simon
Dit zal wel een lange partij worden, denk ik? Daarna krijgen we:
4.00: Azarenka - Williams
Zal redelijk snel afgelopen zijn, gok ik zo. Dus ik denk dat Nadal rond 5.30 begint?
Jazeker! Geweldige forehand, en dan vooral z'n inside-outquote:Op zondag 25 januari 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er nog meer Gonzalez aanhangers hier?
Beetje vervelend eigenlijk dat eerst Serena nog komt, want ik wil Monfils-Simon wel graag zien en Nadal ookquote:Op zondag 25 januari 2009 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat die partij van Monfils zo 3.5 uur kan duren. Half uur later gaat dan de volgende wedstrijd van start. Williams kan het ook aardig zwaar gaan krijgen dus ik zou eerder rond 7u verwacht. Half 7 misschien.
Het mooie is dat hij er wel gruwelijke winners mee KAN slaan. Zie het MP tegen Gasquetquote:Op zondag 25 januari 2009 20:07 schreef Norrage het volgende:
Gonzalez is een held
Maar elke keer als ik zijn backhand zie moet ik huilen...maar dat is ook juist wel cool, dat maakt zijn forehand juist zo stoer omdat hij die dan elke keer gaat gebruiken en om zijn backhand gaat heenlopen
Australian open 2007 tegen Nadal won hij ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef XL het volgende:
Gonzo is hartstikke populair natuurlijk, maar met alleen een forehand kom je er niet tegen de top3. Ik vrees dus een korte wedstrijd met weinig spanning tegen Nadal.
Ik naar alle wedstrijden wel eigenlijk...ik ga hem proberen door te halen denk ik. Zit nu toch in dat ritme. Gisteren geen bal gezien dus dat gaan we nu maar inhalenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:14 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik kijk eigenlijk meer uit naar Murray - Verdasco
Eensquote:Op zondag 25 januari 2009 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik naar alle wedstrijden wel eigenlijk...ik ga hem proberen door te halen denk ik. Zit nu toch in dat ritme. Gisteren geen bal gezien dus dat gaan we nu maar inhalen
De affiches zijn prachtig in ieder geval:
Monfils-Simon
Twee defensieve spelers die beide een gigantisch loopvermogen hebben. Grinden tot je erbij neervalt gecombineerd met een flink aantal wonderballen verwacht ik. Ben van Simon bepaald geen fan maar denk dat het een mooie 4setter(Monfils!) gaat worden.
In driequote:Gonzo-Rafa
Lekker rammen naar elkaars mindere punten. Forehand van Nadal op de backhand van Gonzo en vice versa. Nadal is een stuk fitter nu, zeker na die marathon van Gonzo en is ook wat slimmer. Rafa in 3 of 4 verwacht ik.
Die spanjool is wel in vorm, desondanks Murray in 3 (waarvan 2 afgetekend)quote:Murray-Nando
contrast van stijlen. De slimme, tactische en vaak toch verdedigende Murray tegen het toch vaak blind aanvallen van Verdasco. Murray zal het niet makkelijk hebben tegen hem in deze vorm denk ik, hoewel hij wel zou moeten winnen. In 4 sets denk ik.
Blake glipt voor mij door het toernooi (ik zie weinig van hem), maar de pers is lyrisch. Tsonga wint deze week wel, maar niet overtuigend. Ook zeker niet altijd goed. Blake in 4quote:Blake-Tsonga
Twee mega aanvallende spelers en dat moet dus gewoon spektakel worden. Tsonga is imo de betere speler maar Blake maakt toch wel indruk deze week. Tsonga in 5.
Fotosjoppiequote:Op zondag 25 januari 2009 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
Niet zo gek dat Berdych het zo goed deed, kijk eens naar de schoenen:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of Blake weer zoveel mogelijkheden krijgt om zijn shots te maken.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:05 schreef Wopper1 het volgende:
Ik heb Blake nu al een paar wedstrijden gevolgd, maar hij staat bij vlagen echt gigantisch te spelen.
Gelukkig spelen ze in de avond pas, want dit kan weleens een geweldige kraker worden.
Slechte start voor Lemoine..4-6quote:Op zondag 25 januari 2009 23:45 schreef wimderon het volgende:
Zometeen om 0:00
Junior Girls' Singles - 1st Round
Quirine Lemoine(NED) vs. Sally Peers(AUS)
Om 1:00
Junior Boys' Singles - 1st Round
Hiroyasu Ehara(JPN)[9] vs. Justin Eleveld(NED)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |