Wáár? Amsterdam, je weetz.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt voor de suggesties.Waar vind je tegenwoordig nog een vrouw met smaak, sproeten en een voorliefde voor Star Trek
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:39 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
= Boterham met pindakaas.
![]()
Interessant als exercitie in fotorealisme maar ondraagbaar, tenzij je de basisschool-lunchbox-vibe wilt opwekken. (IMNSHO, uiteraard)
Hoe kwam je eigenlijk bij die ND? Worden niet in Nederland verkocht toch verder?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:47 schreef W1ZZ het volgende:
Net op BN mijn Nasomatto Duro geruild tegen Ungari II en Rive Gauche PH. Ik vond die Duro wel lekker maar zó sterk dat ik 'm nooit op durfde te doen... Beetje een miskoop was het.
Oh, dat valt wel mee. 10 ml decant.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef W1ZZ het volgende:
wtf? Goeie deal, hoeveel ml zit er nog in de fles??
Dat sowieso. Zo herinnert L'Air mij aan die keer dat ik in een overvolle trein flauwviel.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Of, hebben jullie dat ook, dat je 'onbevlekte' geuren een mooie memory imprint kan geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |