Die zitten er allebei in.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:48 schreef W1ZZ het volgende:
Hmm daar was ik ook nog benieuwd naar! Chypres zijn trouwens geuren met een oakmoss/bergamot basis he, heeft niet veel met cypressen te maken
Dat kwam juist door die verstuiver!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt hem ook laten lekken in je rugtas. Hoef je maar 1x te doen. He LKS.
Ik heb er nog geen één hoeven weg te gooien, en dankzij de schroefdop kun je ze makkelijk bijvullen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:48 schreef MFPascal het volgende:
Hey Stereotomy dat zie ik opzich wel zitten. Gaan die atomizers wel een beetje lang mee?:P
Ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Het is een gelukte versie van Chanel Pour Monsieur.
Niet met Pour Monsieur.quote:
Bois Farine al geprobeerd? Een van m'n favoriete L'Artisan's!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
Dan worden het Safran Troublant (ik hou van saffraan rijst) en Voleur de Rose, want Dzing en Tea for Two heb ik al een keer gehad. Ik vind Dzing volwassener dan Bulgari Black, en Tea for Two was niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Teveel melk in de thee. Dan zou ik liever voor Tobacco Vanille gaan van Tom Ford omdat die dezelfde vibe heeft, maar complexer is.
Heb je nog één suggestie?![]()
= Boterham met pindakaas.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:21 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Bois Farine al geprobeerd? Een van m'n favoriete L'Artisan's!
Weer fijn wakker worden met Stereo's openbare geflirt op de zondagochtendquote:Op zondag 22 februari 2009 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt voor de suggesties.Waar vind je tegenwoordig nog een vrouw met smaak, sproeten en een voorliefde voor Star Trek
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |