Zwarte strakke boxersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
Wat moet een man dan dragen volgens jou?
Mensen die weinig om persoonlijke hygiëne geven zijn sowieso een turn off.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat is nog niet zo erg... als er maar geen bruine "versiering" aan de achterkant zit haha
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:46 schreef Techno het volgende:
Hoewel ik zelf geen witte boxers of sokken heb.![]()
En wat als een man helemaal geen ondergoed draagt?quote:
Goedzo..geen wite sokenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die weinig om persoonlijke hygiëne geven zijn sowieso een turn off.![]()
Dat zou ik vooral vreemd vinden. Maar sommigen schijnen dat lekker te vinden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als een man helemaal geen ondergoed draagt?
niet slecht maar ook niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
Dit was de laatste echt mooie bh die ik gekoch heb
http://image01.otto.de/pool/formata/2025948.jpg
Ik raakte geinspireerd ik dacht ik ga online alvast een nieuwe leuke bh uitzoekenen toen kwam ik m tegen
In donker gekleurde boxers zie je dat soort sporen minder snelquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die weinig om persoonlijke hygiëne geven zijn sowieso een turn off.![]()
Heb ik 1x gedaan... was wel apart hahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou ik vooral vreemd vinden. Maar sommigen schijnen dat lekker te vinden.
Maar wel mooi en hij pastequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
niet slecht maar ook niet heel bijzonder
Doe dat wel eens in het weekend.. snel aankleden en dan effe langs de super. Maar vind het niet echt prettig ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb ik 1x gedaan... was wel apart haha
goed zoquote:
Ik heb nooit remsporen of dat soort dingen....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
In donker gekleurde boxers zie je dat soort sporen minder snel
Ja fijne avond Lixiquote:
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik raakte geinspireerd ik dacht ik ga online alvast een nieuwe leuke bh uitzoekenen toen kwam ik m tegen
hij is wel leuk maar niet echt bijzonder verder, een beetje een gewoon door de weeks bhtje....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
En sandalen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:50 schreef BeamofLight het volgende:
Witte sokken in slippers en korte broek zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |