Het lijkt me persoonlijk leuker voor het spel om dat achterwege te laten...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:53 schreef RayMania het volgende:
Hebben jullie misschien een sheet zodat ik kan zien hoeveel punten ik per toernooi heb verdiend? .
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgend toernooi begint volgende week maandag?
Als je je MyAT een beetje in de gaten houdt dan zie je hem vanzelf weer omhoog komenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:49 schreef franklop het volgende:
Rotterdam begint volgende week maandag ja.
Wil iemand mij een herinnering sturen via PM ofzo, wil graag meedoen maar ben bang dat ik t vergeet
Vanaf maandag (Rotterdam) ben je welkom om mee te doenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:25 schreef Clesar03 het volgende:
kan ik nog meedoen of ben ik al te laat?
MEestal kijk ik daar nooit, maar zal het proberen niet te vergetenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je je MyAT een beetje in de gaten houdt dan zie je hem vanzelf weer omhoog komen
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het lijkt me persoonlijk leuker voor het spel om dat achterwege te laten...
We sturen wel eens PM, maar het is niet onze schuld als we dat niet doenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
MEestal kijk ik daar nooit, maar zal het proberen niet te vergeten
Eigenlijk heb ik dat nooit online gezet omdat ik niet weet hoe je zoiets overzichtelijk in een post krijgt.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Er zijn een aantal mensen die het wel weten en in het echt weten ze het ook.
Ik zou het ook niet weten, maar Intel is erg goed in dat soort dingen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:29 schreef XL het volgende:
Eigenlijk heb ik dat nooit online gezet omdat ik niet weet hoe je zoiets overzichtelijk in een post krijgt.
Ik zou gewoon een Excel-bestand online kunnen gooien, maar dat laatste is inderdaad mijn redenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, maar Intel is erg goed in dat soort dingen.![]()
Misschien is hij bang dat spelers een safe keuze gaan maken om hun positie te behouden?
Je verwerft die positie om safe te kunnen kiezen. Ik vind dat een strategie, geen kwalijk iets. Net als die hele pick of the day, vooral doen als je denkt dat je ermee kan winnen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een Excel-bestand online kunnen gooien, maar dat laatste is inderdaad mijn reden
Als XL er anders over denkt, dan wil ik het wel even proberen.
Het is inderdaad iets strategisch, maar ik vind het zelf leuker als het spel niet helemaal gedomineerd gaat worden door de strategie. Nouja, ik zal er eens naar kijken. Gaat m'n voordeelquote:Op maandag 2 februari 2009 20:04 schreef XL het volgende:
[..]
Je verwerft die positie om safe te kunnen kiezen. Ik vind dat een strategie, geen kwalijk iets. Net als die hele pick of the day, vooral doen als je denkt dat je ermee kan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |