Ja dat kom ik dus ook al te vaak tegenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een dvd speler van 25 euro van de MM (hiervoor had ik er eentje van de blokker), die speelt alles af. Ik zou gewoon een goedkoop ding uitzoeken en letten op wat ie kan afspelen, dan zit je altijd goed
Valt wel mee denk ik. En je weet dat je op een Bluray speler ook 'gewone' DVD's (met upscaling) kunt afspelen?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:27 schreef raaavi het volgende:
Ik heb hier nu een Dvd speler staan van toen de tijd ze nog 300 euro waard waren.
Ik hoef geen BluRay, duurt nog wel even voordat dat op het prijsniveau zit van een DVD.
Alle moderne DVD spelers spelen gebrande DVD's af, mits ze correct zijn gebrand natuurlijk. Een harde schijf zit niet in een normale DVD speler, dan moet je eerder aan een mediacenter of zo gaan denken. Of een DVD/HDD recorder natuurlijk, maar die vallen ruim buiten je budget.quote:Nu degene die ik heb kan alleen orginele dvd's afspelen.
Stel ik brand een film op Dvd. via m'n computer, kan ik daar niet op kijken.
Nu lijkt het me ook wel vet om een harde schijf erin te hebben.
Ja, als je een moderne (HD ready of full HD) TV hebt, neem dan beslist een DVD speler met HDMI aansluiting. En nee, dat zijn niet die dingen van 30 euro van de Blokker of het Kruidvat.quote:Alleen vroeg ik me verder af of er nog meer dingen zijn waar ik op moet letten.
Is prima mogelijk. Bijvoorbeeld een Sony DVP-NS708. Heeft HDMI en upscaling (tot 1080p).quote:Budget rond de 100. als dat mogelijk is
R.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zou gewoon een goedkoop ding uitzoeken en letten op wat ie kan afspelen, dan zit je altijd goed
Deze reacties vooral serieus nemen als je compleet niet om beeldkwaliteit geeft.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef wipes66 het volgende:
Mijn ervaring is dat een goedkope dvd-speler van (bv) de drogist nog het beste is
dat is dus echt de grootste kolder die ik ooit gelezen hebquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:59 schreef PP. het volgende:
[..]
[..]
Deze reacties vooral serieus nemen als je compleet niet om beeldkwaliteit geeft.
Nopquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:38 schreef Christiaan het volgende:
Je hebt geen PS3/Wii/XboX die je als DVD-Speler kan gebruiken?
Ja weetik, maar voor een slaapkamer vind ik het een beetje overkill.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef Riparius het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. En je weet dat je op een Bluray speler ook 'gewone' DVD's (met upscaling) kunt afspelen?
Ja daar was ik al bang voor, ik kan in de huiskamer tv wel alle gebrande dvd's prima afspelen, dus het branden is het probleem niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef Riparius het volgende:
[..]
Alle moderne DVD spelers spelen gebrande DVD's af, mits ze correct zijn gebrand natuurlijk. Een harde schijf zit niet in een normale DVD speler, dan moet je eerder aan een mediacenter of zo gaan denken. Of een DVD/HDD recorder natuurlijk, maar die vallen ruim buiten je budget.
Ik heb een HD Ready van Samsung. prima ding.En daarom zat ik al te kijken naar HDMI idd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, als je een moderne (HD ready of full HD) TV hebt, neem dan beslist een DVD speler met HDMI aansluiting. En nee, dat zijn niet die dingen van 30 euro van de Blokker of het Kruidvat.
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:56 schreef Riparius het volgende:
[..]
Is prima mogelijk. Bijvoorbeeld een Sony DVP-NS708. Heeft HDMI en upscaling (tot 1080p).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |