good for you, mthrfckrquote:Op zondag 25 januari 2009 01:32 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Sorry, heb gedronken en ben niet meer toerekeningsvatbaar.
Ja, en dan een jolig onderschrift als "Voor bankdrukken hoef ik de deur niet meer uit".quote:Op zondag 25 januari 2009 01:34 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk een wc-rolhouder aan de driezitsbank gaan schroeven.
Krijg je zo'n opgeblazen gevoel van.quote:
Of "Hier moet je gewoon schijt aan hebben"quote:Op zondag 25 januari 2009 01:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en dan een jolig onderschrift als "Voor bankdrukken hoef ik de deur niet meer uit".
jeetje bong, waarom die diazepam?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb ook gedronken/zopen maar wél toerekeningsvatbaar, maybe door de halfwaardetijd van de Diazepam, die ik gisteren heb ingenomen
WJ kap nou eens met die foto's van mij te plaatsen!quote:
Ssssssssst . . . .quote:Op zondag 25 januari 2009 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
(effe met je kloon communiceren om het echt te laten lijken)
Maar dan zit de bankdrukgrap er niet meer in.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Of "Hier moet je gewoon schijt aan hebben"
Soms slaapproblemen, en als ik niet hoef te werken kan ik het gebruiken maar zwaar is het wel....quote:Op zondag 25 januari 2009 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jeetje bong, waarom die diazepam?
Poppers is homozooi.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah we hebben alleen dat flesje gedaan. We kochten het bij een smerig winkeltje.
Toen hadden we later eens een snipperdagje in Amsterdam, en toen dachten we: tof, ja poppers!
Dus wij zo een winkel in, en wij vragen: heeft u ook poppers?
Ja zegt die man, staat er een heeeel rek met allemaal verschillende soorten.
Welke we wilden?
Ja euh, weten wij veel, die andere winkel had maar 1 soort. We willen graag die waar je stoned van wordt.
Dus kochten we een flesje, probeerden het, en werden toen paranoide dat we misschien wel verkeerde hadden gekocht en hebben het toen in de gracht gegooit.![]()
Nooit meer gebruikt.
moet je op dat flessie gaan zitten "papa, mag ik weer op het flessie plaatsnemen?"quote:Op zondag 25 januari 2009 01:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Krijg je zo'n opgeblazen gevoel van.
Ja dat hoorde ik ook pas later.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Poppers is homozooi.![]()
Snuiven op het moment supreme
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
WJ kap nou eens met die foto's van mij te plaatsen!![]()
Aloha![]()
Dus uh............ vertel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |