Zeg dan niks!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil niks zeggen hoor, maar er loopt al een ander topic zonder deelnummer: RL SC - THUNDER!
Ah toch fabeltjeskrantquote:
Hij is al te beddequote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Dementor![]()
jij zou toch naar zielig griep gaan hebben?
Ik zie nu pas, dat hij deze al eerder geopend hadquote:
Schijnt er wel van te genieten, dus laat dat naar er maar vanafquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Dementor![]()
jij zou toch naar zielig griep gaan hebben?
Wel zo cool om het ook even te meldenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas, dat hij deze al eerder geopend had
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een TR verzonden om het nummer in 105 te veranderen.![]()
Is zoiets ook cool?![]()
Nee zeker.
Je hebt helemaal gelijk, een foutief uitgevoerde edit mijnerzijdsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Schijnt er wel van te genieten, dus laat dat naar er maar vanaf
Mja, hij was niet lekker dus geloof wel dat Dementor nu in een diepe (koorts)slaap zitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Per fare cos ? iVast niet om uit te zieken
Volgens mij voelde hij zich alleen een beetje grieperig en wilde hij zielig gevonden wordenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, hij was niet lekker dus geloof wel dat Dementor nu in een diepe (koorts)slaap zit
Ik vind hem al lang zielig (ook zonder griepverschijnselen)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij voelde hij zich alleen een beetje grieperig en wilde hij zielig gevonden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |