quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had een ban op een ander forum en kreeg te horen dat ik maar een eigen forum moest beginnen. Dat heb ik gedaan. Dat andere forum is nu leeg, alle leden zitten bij mij![]()
hoewel het me wel weer effe lekker opvrolijktquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga niet huppelen ..... flikker maar op met je maradonna
Kijk....zo komen we ergensquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Was niet eens de intentiequote:
Blijft heerlijk.quote:
Val lekker dood, humorloos kutwijf:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
delegeren vrind er zijn altijd van die vereniging typesquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was niet eens de intentieWilde wel eens weten hoe dat er nu achter de schermen uitzag. 't Was ook in drie uur opgebouwd en opeens kwam iedereen binnen. Heb het ook al geprobeerd te slijten aan iemand, want ik zit niet op een forum te wachten, vanwege, idd, tijd!
*op gaat schieten met z'n jointjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Val lekker dood, humorloos kutwijf:![]()
"Life is a tunnel, with no light at the end!"
Hidihoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was niet eens de intentieWilde wel eens weten hoe dat er nu achter de schermen uitzag. 't Was ook in drie uur opgebouwd en opeens kwam iedereen binnen. Heb het ook al geprobeerd te slijten aan iemand, want ik zit niet op een forum te wachten, vanwege, idd, tijd!
Oepsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
delegeren vrind er zijn altijd van die vereniging types
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |