Maar wij nietquote:
Ik ga voor de eisprong....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist het, ik zat er op te wachten, dat je zou zeggen dat je geklutste eieren soms ook lekker vindt.
En je heb nog wel de vaseline warm staan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zat je maar eens op mij te wachten
Dan moet je effe bellen.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist het, ik zat er op te wachten, dat je zou zeggen dat je geklutste eieren soms ook lekker vindt.
Flink uien vooraf, dan glijdt 't vanzelluf welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
En je heb nog wel de vaseline warm staan.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wij niet![]()
Dus vertel op, op wie zit jij stiekem te geilen
Dan moet je bij Peter zijn. Die heeft een aambei en dat schijnt ook wel lekker te glijen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flink uien vooraf, dan glijdt 't vanzelluf wel
't Zal wel weer Whiskey zijn, daar flirt je best mee zo af en toequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen idee, maar the evil eye zal zo wel uitkomst brengen..
Uien oh shit terwijl ik dit tik snap ik hetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flink uien vooraf, dan glijdt 't vanzelluf wel
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga voor de eisprong....![]()
Listening! Wel tof, though grijsgedraaid. Maar een tijd niet gehoord, en het is goed!quote:
Nou Simpel niets staat je meer in de weg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geen idee, maar the evil eye zal zo wel uitkomst brengen..
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Uien oh shit terwijl ik dit tik snap ik het
Ja, Petertje, las het onderweg hier naar toe....snijden in die buurt lijkt mij niet echt fijnquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet je bij Peter zijn. Die heeft een aambei en dat schijnt ook wel lekker te glijen.
3 dagen bij die bar van van der valk op je gewacht, m'n geduld was op (ik wist het welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zat je maar eens op mij te wachten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |