Doen ik ook Coos. Iedereen die binnenkomt wordt gelijk moderatorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
delegeren vrind er zijn altijd van die vereniging types
Gefeliciteerd.quote:
en ik ben van de leg...... da's nog erger........quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
wat een gezelligheid, sjeempie, ben helemaal van de rel
ik zat al op je te wachtenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij eerst?
Jouw oogappeltje heeft al een date met iemand anders van dit topic.
Je weetzzz die ene waar jij zo op zit te geilen...![]()
Doe es effe een écht goede Stones opzetten dan!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
godver de godverquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*vindt Fann keilief, maar ja, 't blijft een wijf![]()
't Komt wel goed met jou, ouwe sterrenkijkertquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:45 schreef willem-jozef het volgende:
Tering, ja.quote:
Ik snap het ook niet dus namen en rugnummers bitte.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe ff niet zo blond grijs.
Het druipt ervan af in zijn posts tegen iemand.
Oh, nah, ok! Dan vind ik je toch een kutwijfquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:48 schreef FANN het volgende:
[..]
godver de godver
je moet me een KUTWIJF vinden...........![]()
dat was de bedoeling.......
Geklutste eieren zijn soms ook wel lekker hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik ben van de leg...... da's nog erger........
kompd'ranquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe es effe een écht goede Stones opzetten dan!
En dan niet wéér Love In Vain, maar wel uit dezelfde periode.
Ik vertel je nog nét niet op welke groef je de naald moet zetten, toch?
Ik ga niet terugzoeken, maar is dit geen standaardtekst van je?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet dus namen en rugnummers bitte.
ik begrijp je helemaalquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga niet terugzoeken, maar is dit geen standaardtekst van je?
Vorige keer had je ook al zoiets, dat je op reactie van APK en mij zat te wachten en die verwachte.
edit: dat zeg je dan altijd achteraf.
Ik wist het ik wist het, ik zat er op te wachten, dat je zou zeggen dat je geklutste eieren soms ook lekker vindt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Geklutste eieren zijn soms ook wel lekker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |