Ik had op mijn 15e mijn diplomaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:00 schreef Michellee het volgende:
Maar welke 15 jarige heeft zijn school al afgemaakt?
oei ga ik ff kijken op youtube esmee de 2equote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:59 schreef sbientje het volgende:
met een filmpje op de voorkant van youtube?
Volgens mij hebben ze het wel door maar doen zemee omdat Merel niet in d'r eentje durftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Weer zo'n groepje waar er een tussenuit springt qua zang... dat die andere grieten ook niet doorhebben dat ze veldvulling zijn
Ze ziet het nu nog niet zitten.... maar daar denkt ze vast anders over na het theaterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat Merel na het theater alleen verder gaat dan.
Ik vind hun rol eigenlijk volkomen overbodig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef babette21 het volgende:
oh god, Martijn en Wendy doen ook nog mee (dat vergeet ik steeds)
Dat komt door de overload aan makeup...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:03 schreef veldmuis het volgende:
Als deze zou zeggen dat ze 26 is zou ik het ook zo geloven.
Stem was mooi, maar de timing...volgens mij ging het te snel...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:03 schreef babette21 het volgende:
grappig Angela en Stacy naast elkaar, de ene verveeld en de ander verheugd...
ik vond dit trouwens niet prettig klinken...... maar wat weet ik nou helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |